quote:Op maandag 18 juni 2018 12:12 schreef Sanddr het volgende:
Niet op Zweinstein zitten zodat je kunt Verdwijnselen.
Dwaas, je kunt niet verschijnselen of verdwijnselen op Zweinstein. Heb je nooit "Een Beknopte Beschrijving van Zweinstein" gelezen?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:12 schreef Sanddr het volgende:
Niet op Zweinstein zitten zodat je kunt Verdwijnselen.
De kinderboekenwinkel is een deurtje verder.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dwaas, je kunt niet verschijnselen of verdwijnselen op Zweinstein.
Sanddr zou zich sowieso versprokkelen, waarschijnlijk op een dergelijke manier dat zijn hoofd achter zou blijven oid.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dwaas, je kunt niet verschijnselen of verdwijnselen op Zweinstein.
Hij kan het inderdaad maar beter bij bezems houden, als ik het zo lees. Misschien een keer een via-via maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sanddr zou zich sowieso versprokkelen, waarschijnlijk op een dergelijke manier dat zijn hoofd achter zou blijven oid.
Perkamentus wel.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dwaas, je kunt niet verschijnselen of verdwijnselen op Zweinstein. Heb je nooit "Een Beknopte Beschrijving van Zweinstein" gelezen?
Het is wachten op een stelling waar een paper van geschreven kan wordenquote:Op maandag 18 juni 2018 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Op FOK! toegeven dat je leert aan de Hanzehogeschool. Slim, wel.
quote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
WAt voor lul ben je dan als jij de enige bent die daar staat.
Dat is de stadjershal idd.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter daar dan in die sportzaal waar de ventilator op standje 100 draait
of was dat de stadjerhal?
Martinikerk, wel mooie locatie om rond te kijken.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kutgebouw, of in de kerk, ook drie keer niks
Al jarenlang.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:39 schreef yosander het volgende:
Sinds wanneer heeft de Hanze tentamens in de Aletta jacobshal
En ik maar tentamens maken in de tennishalquote:
Stenden (inmiddels gefuseerd) heeft voor mij ooit een tentamen ingepland op zaterdagochtendquote:Op maandag 18 juni 2018 12:22 schreef DeLuna het volgende:
Herkenbaar ja. Doen ze dat soort ongein nog steeds?
Ik had altijd tentamens op van die onmogelijke tijden. 20:30 - 22:30u ofzo.___!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |