Jaquote:Op zondag 17 juni 2018 23:22 schreef CaryAgos het volgende:
Is dit trouwens voor real of gewoon een scam van Tinder om mensen op te lichten?
Betekent niet dat die ook daadwerkelijk snel voorbij komen in je card stack. Ik heb zo'n match die nooit voorbij komt.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:49 schreef yosander het volgende:
Niet foto's kunnen herkennen aan de hand van die geblokte preview
Serieus?quote:Op maandag 18 juni 2018 00:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
, dus ook mannen als je zelf gewoon vrouwen zoekt
*zucht*quote:
Nee zo werkt dat niet. Als jij bv. je afstand zet op 20 km en iemand die verder weg woont is toevallig binnen jouw 20 km, dan verschijnt ze in jouw stack en kan je haar liken. Als zij jou liked en vervolgens is ze weer 80 km verderop, dan kan jij haar niet meer liken.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Betekent niet dat die ook daadwerkelijk snel voorbij komen in je card stack. Ik heb zo'n match die nooit voorbij komt.
Met dat Tinder Gold lokken ze je blijkbaar ook met matches die buiten jouw criteria vallen, dus ook mannen als je zelf gewoon vrouwen zoekt
Gewoon alles liken toch alle leeftijden enzo strraal van 200km. later ga je matches beoordelenquote:Op maandag 18 juni 2018 01:20 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Als jij bv. je afstand zet op 20 km en iemand die verder weg woont is toevallig binnen jouw 20 km, dan verschijnt ze in jouw stack en kan je haar liken. Als zij jou liked en vervolgens is ze weer 80 km verderop, dan kan jij haar niet meer liken.
Ik denk dat het zo werkt, want ik heb ook likes die gewoon niet voorbijkomen.
Een kenner hierquote:Op maandag 18 juni 2018 06:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Helemaal niet nodig. Gewoon alles naar rechts vegen. Zo zie je vanzelf wie jou geliked heeft.
Wdym?quote:Op maandag 18 juni 2018 09:25 schreef Copycat het volgende:
Tinder is geweldig. Zoiets bedoel je, TS?
In je topictitel roep je op tot het prijzen van Tinder, dus dat doe ik voor je.quote:
Zodat jij eindelijk ook eens tegen je vrienden kan zeggen dat je een match hebt?quote:Op maandag 18 juni 2018 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
daarom gewoon iedereen liken en de lelijke trollen verwijderen
Tinder IS oplichting.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:22 schreef CaryAgos het volgende:
14.99 om te zien wie je heeft geliked. Wat zijn dit voor Stasi-praktijken.
Is dit trouwens voor real of gewoon een scam van Tinder om mensen op te lichten?
quote:Op maandag 18 juni 2018 10:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is het een scam of echt?
Het light er in dit geval een beetje aan wat jij een scam vind. Vind jij het het waard om voor 14.99 te kunnen praten met dames uit jouw buurt? Zo niet, dan is het voor jouw een scam, zo ja, dan is dat het niet.quote:
Betalen voor Tinder is sowieso dom, want je kan ook FakeGPS downloaden (of soortgelijke apps) om je locatie te veranderen.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarnaast verneuk je het algorithme als je alles naar rechts swiped, dan krijg je ook al die lelijke biggetjes in je rij omdat je toch geen voorkeur hebt
Bonusklacht trouwens, de prijzen verschillen per leeftijd. Voor iemand van 40 is het duurder dan iemand van 25, en volgensmij verschilt het ook nog obv je geslacht. Logisch natuurlijk, want die thirsty mannen willen wel meer betalen dan zo'n vrouw die kan kiezen wat ze wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |