Bedanktquote:
Spelhervattingen, blessures enzquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
Waar komen die 5 minuten precies vandaan?
Neymar die op de grond ligtquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
uit je kutquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
Van het bord van de assistentquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
Al die momenten dat Neymar op de grond lag opgeteldquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me een beetje veel voor wat ik aan spelhervattingen en blessures gezien heb in deze wedstrijdquote:
VAR is continu actief maar als de VAR het eens is met de scheids of als de scheids de VAR overruled dan zie je er niks van terug.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Jongens heb al lang geen VAR moment gezien
Gelijkspelen hoop ik dan?quote:
Aan de andere kant, Zwitserland verloor sinds 2016 nog maar 2 wedstrijden. Vriendschappelijk tegen België en in de WK kwalificatie tegen Portugal. Het vorige EK verloren ze ook niet, maar gingen ze eruit op strafschoppen ...quote:Op zondag 17 juni 2018 21:46 schreef skysherrif het volgende:
Uiteindelijk Spanje het meest overtuigend wat mij betreft van de grote 4
Until we score.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef beantherio het volgende:
ook veel wissels, 30 seconden per wisselquote:Op zondag 17 juni 2018 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje veel voor wat ik aan spelhervattingen en blessures gezien heb in deze wedstrijd
Je hebt gelijk. Ik zag het, maar was te lui om het aan te passen /mobielquote:
In 1998 ook.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Zonder de hulp van de fifa is Brazilie niks. 4 jaar terug werden ze vies gematst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |