Vraag je nu om tips?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Drug hoe ben jij zo'n fokstop aangegaan, je ging gewoon weg he?
is helft afgeprijsd maar vind m nog steeds wat prijzig voor katoenen sweatshirt ;squote:Op zondag 17 juni 2018 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff te ver weg. Trui is trouwens wel leip.
Ik had al zo'n vermoeden dat het geen goedkope trui is. Hoe duur?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
is helft afgeprijsd maar vind m nog steeds wat prijzig voor katoenen sweatshirt ;s
ja maar ik dacht dat ik permban had aangevraagd dus ik wilde de shame niet ervaren van een vergeefse loginquote:Op zondag 17 juni 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Drug hoe ben jij zo'n fokstop aangegaan, je ging gewoon weg he?
Gelukkig is dat niet zo.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef Drug het volgende:
ja maar ik dacht dat ik permban had aangevraagd
280 ofzoquote:Op zondag 17 juni 2018 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het geen goedkope trui is. Hoe duur?
Spreek je die veganboer nog wel eens?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat ik permban had aangevraagd dus ik wilde de shame niet ervaren van een vergeefse login
werk is foktop gquote:Op zondag 17 juni 2018 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee wanneer het uitkomt met mijn werk man
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
KLB is toch ook een forum met allemaal whiteknights haha
Hoezo dacht je, volgens mij weet je het donders goed maar heb je het gewoon uit je systeem kunnen halen op een of andere manierquote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat ik permban had aangevraagd dus ik wilde de shame niet ervaren van een vergeefse login
nee had mail naar danny gestuurd met verzoek, maar fok leest geen mail blijkt steedsquote:Op zondag 17 juni 2018 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo dacht je, volgens mij weet je het donders goed maar heb je het gewoon uit je systeem kunnen halen op een of andere manier
Echt he altijd dat gezeik van dat mens. Zolang het maar over wiet of teringherrie kan gaanquote:Op zondag 17 juni 2018 20:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon lekker in COS gaan posten, daar zitten alle huismoeders
Oh echt en nu ben je weer terug bij af ;squote:Op zondag 17 juni 2018 20:24 schreef Drug het volgende:
[..]
nee had mail naar danny gestuurd met verzoek, maar fok leest geen mail blijkt steeds
Neequote:Op zondag 17 juni 2018 20:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon lekker in COS gaan posten, daar zitten alle huismoeders
neuh ga binnenkort wel weer off denk, maar ben even in afwachting van enkele gebeurtenissen en tot die tijd is het wel weer even reuzegezellig met julliequote:Op zondag 17 juni 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt en nu ben je weer terug bij af ;s
nicequote:Op zondag 17 juni 2018 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is er zo heel af en toe nog wel eens.
Oh oke, vind wel tegenvallen nuquote:Op zondag 17 juni 2018 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
neuh ga binnenkort wel weer off denk, maar ben even in afwachting van enkele gebeurtenissen en tot die tijd is het wel weer even reuzegezellig met jullie
Wat burgerlijk zegquote:Op zondag 17 juni 2018 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb mn koelkast schoongemaakt, alle was opgeruimd, kledingkast netjes, brood ligt klaar voor morgen en nu kopje thee. Voelt echt alsof ik mn shit together heb nu
Ja voel me ook wel beetje vies tbhquote:
zijn dit lyrics van ronnie flex ofzoquote:Op zondag 17 juni 2018 20:54 schreef McGrath het volgende:
je voelt dat je leeft als je je kleding die op de grond ligt weer aan doet
Mooi hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 20:54 schreef McGrath het volgende:
je voelt dat je leeft als je je kleding die op de grond ligt weer aan doet
Maar het is al 21:00 geweestquote:Op zondag 17 juni 2018 21:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
But these things I do
You see I've forgotten
If they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen
And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but
Now that it's done
hij is anders vaak liggend op de grond in beeld gebrachtquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
volgens mij is Neymar nog onzichtbaarder dan Messi
rtquote:Op zondag 17 juni 2018 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Is morgen weer voorbij als ik s ochtends als een wervelstorm door huis loop om klaar te maken voor werk
daarom ruim ik nooit opquote:Op zondag 17 juni 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:
Gisteren helemaal spikketjes spam hier. Het hele huis ook gewoon, elke kamer tegelijk tot in de puntjes.![]()
Vandaag overal kleding, kruimels, bananenschillen, speelgoed. Fuck off troep.
Mooi is dat jaquote:Op zondag 17 juni 2018 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is anders vaak liggend op de grond in beeld gebracht
Heb je niks aan. Gewoon bijhouden zonder extreem te doen.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:
Gisteren helemaal spikketjes spam hier. Het hele huis ook gewoon, elke kamer tegelijk tot in de puntjes.![]()
Vandaag overal kleding, kruimels, bananenschillen, speelgoed. Fuck off troep.
ja dat is nastyquote:Op zondag 17 juni 2018 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sommige mensen leven echt in de troep
Nee ik leef nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |