quote:Op zondag 17 juni 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
Flikker op jeffrey. Vakantie in Friesland is niks.
Dat was vast multiple choice.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Hoe zijn ze ooit de casting door gekomen als ze nu al geen vragen kunnen beantwoorden...
mijn post is maar grappig gewezen somige hebben gelachtquote:Op zondag 17 juni 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
De anderen hebben misschien ook geen topeten, maar er is wel meer variatie.
Rijst met een of ander prutje....aardappelen met uien (kan A3 ook van eten dacht ik) en heel eerlijk zou ik niet op kunnen noemen.....oh ja of pasta met saus.....quote:Op zondag 17 juni 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
De anderen hebben misschien ook geen topeten, maar er is wel meer variatie.
quote:Op zondag 17 juni 2018 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
jep je had lapo niet ik,ik had je bijna gekappt
En trots erop anders had ze dit niet vertelt........quote:Op zondag 17 juni 2018 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Jannes waardeloze zanger
Sanne is een keer betrapt met seks in een toilet door de beveiliging en dat was echt kut, zegt Sanne
Maar toen is ze ook nog genomen door die 3 beveiligers en dat was dan wel weer lekker .......quote:Op zondag 17 juni 2018 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Jannes waardeloze zanger
Sanne is een keer betrapt met seks in een toilet door de beveiliging en dat was echt kut, zegt Sanne
Ik zie haar er nog voor aan ookquote:Op zondag 17 juni 2018 18:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar toen is ze ook nog genomen door die 3 beveiligers en dat was dan wel weer lekker .......
Daar schijnen ook filmpjes van te zijn.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar toen is ze ook nog genomen door die 3 beveiligers en dat was dan wel weer lekker .......
kom maar opquote:Op zondag 17 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar schijnen ook filmpjes van te zijn.
het ergste vond ik Jessie nog van de week, over gokjes wagen, neuken zonder voorbehoedmiddelquote:Op zondag 17 juni 2018 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne had heel veel bedblunders.Ze is een keer betrapt op een toilet.
Dat lijkt me heel sterk en als dat wel zo is dan is dat heel stom van Mikequote:Op zondag 17 juni 2018 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zag ik nu? Jessie die uit de hangmat van Mike kruipt terwijl Mike er nog in ligt? Ze klopte haar kleren uit en zei..tot straks...
![]()
Zoeken op "Obesitas-girl goes para"quote:Op zondag 17 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar schijnen ook filmpjes van te zijn.
voordat al die negers op je duiken, denkt ze misschien?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:35 schreef FloJo het volgende:
zuid-africa is een land waar je met je partner heen moet gaan. aldus jes
quote:Op zondag 17 juni 2018 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voordat al die negers op je duiken, denkt ze misschien?
Als je een hekel aan hem hebt kun je hem op safari uit de auto duwen als er leeuwen aankomenquote:Op zondag 17 juni 2018 18:35 schreef FloJo het volgende:
zuid-africa is een land waar je met je partner heen moet gaan. aldus jes
En? waarom zijn dat wetten en regels. Het is meer pegels die er moeten zijnquote:Op zondag 17 juni 2018 18:34 schreef formule het volgende:
Geen wetten geen regels, maar toch maar 3 evenementen per maand
Er moet nog Drunk voor.Dat is het juiste filmpje.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 18:39 schreef Dotteke het volgende:
De dames Sanne en Jessie hebben geen hobbys
Boeien,quote:
#metooquote:Op zondag 17 juni 2018 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil Jessie haar bedblunders nu ook wel even weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dr ben nog naast het bed staat?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil Jessie haar bedblunders nu ook wel even weten.
Ze zeggen van nietquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dr ben nog naast het bed staat?
kut....quote:Op zondag 17 juni 2018 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boeien,![]()
Jessie vindt dat een man goed gekleed zijn en karakter is heel belangijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dat zielig? 1 keer per maand is heel normaalquote:Op zondag 17 juni 2018 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vond ik wel zielig, dag een was ze al ongesteld
Hilarischquote:Op zondag 17 juni 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne had verteld dat ze zwanger was aan iedereen,maar dat was een geintje.
Ga ik ook doen.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb ooit op mijn werk vertelt dat ik zwanger was.....
man man man...wat een grap
serieus rot op met die kinderen, die kinderen als wegwerpaanstekers gebruikenquote:Op zondag 17 juni 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne had verteld dat ze zwanger was aan iedereen,maar dat was een geintje.
Echt humor die meid.quote:
Geweldig. Ze zou standup comedian moet wordenquote:
Jij snapt de jeugd niet Braam.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus rot op met die kinderen, die kinderen als wegwerpaanstekers gebruiken
En dan na 9 maanden een vrouw opensnijden en haar baby jattenquote:
een kind verpakt in een oud wijfquote:Op zondag 17 juni 2018 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geweldig. Ze zou standup comedian moet worden
Volle zalen.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geweldig. Ze zou standup comedian moet worden
hoeveel weken?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb ooit op mijn werk vertelt dat ik zwanger was.....
man man man...wat een grap
ze slikt iig nog een pil (door ook) Jessie neemt wel een gokjequote:Op zondag 17 juni 2018 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik neem aan dat ze weet als je zoiets doet je niet helemaal spoort.....
Munchhausen syndroom?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik neem aan dat ze weet als je zoiets doet je niet helemaal spoort.....
Whutquote:Op zondag 17 juni 2018 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus rot op met die kinderen, die kinderen als wegwerpaanstekers gebruiken
ja precies...het begin daarvanquote:
ik ben altijd beschikbaar ter adoptie. als pa dat goed vindquote:Op zondag 17 juni 2018 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
liet haar alle hoeken van de kamer zien als het mijn kind was!!!
zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zondag 17 juni 2018 18:54 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ben altijd beschikbaar ter adoptie. als pa dat goed vind
Ja Talpa heeft weer goud gevonden met zo'n dom wijfquote:
Doen ze nu toch ook niet .... Maar open dag en 5¤ entreequote:Op zondag 17 juni 2018 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vindt dat er geen rondleidingen tegen betaling meer moeten plaatsvinden.
Niet slim, want daar betalen de schuimpjes grif voor.
en ik vind juist dat ze daar vanaf moetenquote:Op zondag 17 juni 2018 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vindt dat er geen rondleidingen tegen betaling meer moeten plaatsvinden.
Niet slim, want daar betalen de schuimpjes grif voor.
Volgens mij heeft talpa gewoon een lijst met domme wijven. Kan niet anders.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja Talpa heeft weer goud gevonden met zo'n dom wijf
zelfs Billy was een aanwinst vergeleken Jessie en Sanne, Christel vind ik wel ok btwquote:Op zondag 17 juni 2018 18:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft talpa gewoon een lijst met domme wijven. Kan niet anders.
Weten we meteen wat ze niet wou vertellenquote:
Dat is haar lingerie domboquote:Op zondag 17 juni 2018 18:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Waarom heeft ze op het laatst ineens iets blauws aan.
Ken der niks aan doen, ze presenteert zichzelf zoquote:Op zondag 17 juni 2018 19:01 schreef Bramenstruik het volgende:
als Dot niet zulke rare plaatjes plaatst
Zou John thuis ook het baasje zijn?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Mike en John doen een dutje. Vanavond weer het baasje spelen.
Ik denk dat de mannenzaken en vrouwenzaken daar strikt gescheiden zijn.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou John thuis ook het baasje zijn?
Whut? Christel is de mooiste dame daarquote:Op zondag 17 juni 2018 19:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan die Christel ophouden met dat gepluk van haar haar.
Echt smerig. Huidschilfers, vet, vuil, troepproducten.
Zal wel stinken als een natte bouvier.
Zit ze in haar ogen te wrijven.
Spiegeltje erbij.
Ziet er onzeker en zeer onaantrekkelijk uit.
Smerig wijf.
ik vind het een knappe dame, ook met een hoge latquote:Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Al ligt die lat niet erg hoor natuurlijk.
haar grote liefdequote:Op zondag 17 juni 2018 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Sanne denkt maar dat er een gozer is die op haar wacht buiten de poort. Iemand die ze eerst niet most, en nu wel....
Of dat inmiddels wederzijds is valt te betwijfelen...hopelijk niet, dus laat die gepeperde brief maar komen...quote:
Jari.quote:
Wel leuk dat ze het geen Centraal meer noemen.quote:
Beetje krampachtig. Waarom.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze het geen Centraal meer noemen.
Weer een ergernis minder voor mij.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Evalueren is ook al genoemdquote:Op zondag 17 juni 2018 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En komt Jannes dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:26 schreef Yaksa het volgende:
Volgende week zaterdag geen evenement.
De 30e een rommelmarkt.
Geen kramen, alleen kleedjes, max 2 personen per kleedje.
5 euro entree voor bezoekers, niet ruilen.
2 dixies op het terrein en 1 beveiliger (kosten 170 euro).
Er komt ook een frietwagen.
Die heb ik gehoord,en dat willen ze elke dag.quote:
Elke dag?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord,en dat willen ze elke dag.
Het is een best jong.. ik zie eigenlijk geen kwaad in hemquote:Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef formule het volgende:
Adriaan is best een eikel, maar ik mag hem wel
Hier is het okèquote:Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
Lopen de streams ook weer bagger of is dat alleen hier?
Bij mij zo'n anderhalf uur geleden wel. Nu is het weer goed.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
Lopen de streams ook weer bagger of is dat alleen hier?
Stomme vraag, maar zo een inschrijving kost toch ook een bedrag? (is voor ons al zo lang geledenquote:
Oh ok...ik ben gister met mijn netwerk bezig geweest maar streams zijn al een paar keer gestopt vandaag....vanavond maar weer even naar kijken dan.quote:
jaquote:Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef formule het volgende:
Adriaan is best een eikel, maar ik mag hem wel
Kost nog maar 50 euro.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar zo een inschrijving kost toch ook een bedrag? (is voor ons al zo lang geleden)
50 eurootjes eenmaligquote:Op zondag 17 juni 2018 19:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar zo een inschrijving kost toch ook een bedrag? (is voor ons al zo lang geleden)
iets van 50 euro meen ikquote:Op zondag 17 juni 2018 19:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei het, dus ze geloofd het welquote:Op zondag 17 juni 2018 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
welk huis, dat kind heeft geen huis
Oprichtingskosten BVquote:Op zondag 17 juni 2018 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij is een BV starten echt wel iets duurder dan 50 euro, weet het ook niet meer precies eigenlijk
Sommige duistere figuren starten er wel tich opquote:Op zondag 17 juni 2018 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij is een BV starten echt wel iets duurder dan 50 euro, weet het ook niet meer precies eigenlijk
exactquote:Op zondag 17 juni 2018 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oprichtingskosten BV
Een BV mag alleen opgericht worden door een notaris. Ook kan alleen de notaris de BV aanmelden bij de Kamer van Koophaldel. Rechtstreeks naar een notaris voor een BV oprichting zal je tussen de ¤500 en ¤1.000 kosten. Bij Online Flex BV kan het veel goedkoper. Voor ¤300 heb een BV inclusief alle wettelijk verplichte stukken.
dat is wat wat anders, dat zijn bvklappers, kopen op, en laten het failliet gaanquote:Op zondag 17 juni 2018 19:39 schreef formule het volgende:
[..]
Sommige duistere figuren starten er wel tich op
Ene John de M. bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:39 schreef formule het volgende:
[..]
Sommige duistere figuren starten er wel tich op
Vroeger betaalde je bij de KvK aan de hand van de rechtsvorm, maar dat is niet meer zo. Wel is het zo dat het oprichten van een BV op zich natuurlijk wat kosten met zich meebrengt, maar je gelooft toch niet dat zij werkelijk een BV mogen oprichten en besturenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
true, is gewoon talpaquote:Op zondag 17 juni 2018 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je bij de KvK aan de hand van de rechtsvorm, maar dat is niet meer zo. Wel is het zo dat het oprichten van een BV op zich natuurlijk wat kosten met zich meebrengt, maar je gelooft toch niet dat zij werkelijk een BV mogen oprichten en besturen
Wat? Worden we genaaid?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je bij de KvK aan de hand van de rechtsvorm, maar dat is niet meer zo. Wel is het zo dat het oprichten van een BV op zich natuurlijk wat kosten met zich meebrengt, maar je gelooft toch niet dat zij werkelijk een BV mogen oprichten en besturen
Ik kan me ook niet herinneren dat ze in UTO 1 een BV moesten oprichten.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja nee klopt. Ik dacht aan kvk kosten.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
We doen gewoon of het niet zo is en leven ons lekker in. We gaan pas echt mekkeren als het pijn begint te doen.quote:
Even gegooled, lijk me best eenvoudigquote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan is het voor hun nog de slechtste vorm ook, ik zou VOF doen
Maar dan zijn alle inwoners hoofdelijk en privé aansprakelijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan is het voor hun nog de slechtste vorm ook, ik zou VOF doen
nee is niet helemaal waarquote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar dan zijn alle inwoners hoofdelijk en privé aansprakelijk.
Lijkt me niet zo gewenst als er iemand weggestemd wordt.
Ik mekker ook als het hun te weinig pijn doetquote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
We doen gewoon of het niet zo is en leven ons lekker in. We gaan pas echt mekkeren als het pijn begint te doen.
Zo' n 500.00 euro per persoonquote:Op zondag 17 juni 2018 19:46 schreef Jemoederniet het volgende:
BV is inderdaad erg lastig voor een groep.
Dan zou je 15 aandeelhouders hebben, die allemaal op de akte staan.
Als er iemand afgaat of bij komt dan moeten ze weer allemaal naar de notaris.
Die slaapt bij haar nicht in Noord.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
welk huis, dat kind heeft geen huis
ook dat nogquote:Op zondag 17 juni 2018 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die slaapt bij haar nicht in Noord.
Maar wat is pijn?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
We doen gewoon of het niet zo is en leven ons lekker in. We gaan pas echt mekkeren als het pijn begint te doen.
Sorry,maar het is echt waar.quote:
Die geniet nu van haar rustquote:Op zondag 17 juni 2018 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die slaapt bij haar nicht in Noord.
* HiDiHo pakt zweepjequote:
Worden ook door het filter uitgezuiverdquote:Op zondag 17 juni 2018 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
Adriaan moppert over bruine stukken in de wcpot....
Ik woon ook in noordquote:Op zondag 17 juni 2018 19:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ook, ik woon in Noord hahahahaha
Neem een pilletjequote:Op zondag 17 juni 2018 19:55 schreef Bramenstruik het volgende:
jeffrey vind zichzellf de ideale schoonzoon, ik krijg opeens heel erge hoofdpijn
meer water erin gooienquote:Op zondag 17 juni 2018 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
Staat dievtent nu al?
En die put waar ze op poepen liep toch over is daar al een oplossing voor
Stront laten ze nu over het tuintje lopenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
Staat die tent nu al?
En die put waar ze op poepen liep toch over is daar al een oplossing voor
Nee hoor jowie moest dat doenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ze in UTO 1 een BV moesten oprichten.
Die was er gewoon al.
Was dat Joey? Ik weet het echt niet meer.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was dat Joey? Ik weet het echt niet meer.
Zondag /rustdag.quote:
offtopicquote:Op zondag 17 juni 2018 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
http://www.startersinform(...)otschap-onder-firma/ hier zie je dat het nog flexiibel is Yaksa
Thanks.Ik ga zoeken.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:01 schreef danaqui het volgende:
[..]Samen met nog iemand ik weet niet meer wie, hele gesprekken geweest toen
Of Mark?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks.Ik ga zoeken.![]()
Ik dacht eerst aan Bjorn.
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
http://www.startersinform(...)otschap-onder-firma/ hier zie je dat het nog flexiibel is Yaksa
Nu ga ik twijfelenquote:Op zondag 17 juni 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks.Ik ga zoeken.![]()
Ik dacht eerst aan Bjorn.
vof de kunst 1quote:Op zondag 17 juni 2018 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
btw alle nieuwe hippe dingen hier in Noord zin VOFs
Canta`s zijn niet hip.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
btw alle nieuwe hippe dingen hier in Noord zin VOFs
Het zal wel.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja of ze 15 BV's gaan aanmeldenquote:Op zondag 17 juni 2018 20:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zal wel.
Het is allemaal toch maar om de TV uitzendingen te vullen.
Ze zijn allang een BV, en die is van Talpa.
De inwoners zijn wettig gezien niks meer of minder dan werknemers die in dienst zijn bij Talpa.
Nee,het BV verhaal kwam later.Ik weet echt niet wie er mee kwam,maar kom er wel achter.quote:
dat dus!quote:Op zondag 17 juni 2018 20:18 schreef Bramenstruik het volgende:
maar goed ze zit naast Mke, kind weer gelukkig
Neuscorrectie incoming.En je UI.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is iets wat me totaal niet aanstaat in zijn blik.......weet niet of het nu die koude ogen is of zijn hele kop.quote:
Neem je haar toch doggystyle?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef FloJo het volgende:
[..]
bedankt.nu zit ik telkens daar op te letten
is geen prio.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
denk dat ze eerder een nieuwe heup moet, maakt mij net uit verders............................
Kan ze niet snel weg rennen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]Dan is het feest compleet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat kraakje in Christel haar stem,zo irritant.
Ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat kraakje in Christel haar stem,zo irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |