Lozanoquote:Op zondag 17 juni 2018 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al zin in de wedstrijd van vijf uur.
noemen ze een bandanaquote:
Ik vind er weinig grappigs aan om ergens met een groepje iemand uit te lachen/belachelijk te maken en aan anderen eens te laten zien hoe achterlijk die figuur niet is. Is puur rationeel gezien eigenlijk gewoon pestgedragquote:
Vergeet jij straks niet te blazen!quote:Op zondag 17 juni 2018 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar Werner en hopelijk Reus op het Wk.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij eens ff snel naar Helsinki..quote:Op zondag 17 juni 2018 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind er weinig grappigs aan om ergens met een groepje iemand uit te lachen/belachelijk te maken en aan anderen eens te laten zien hoe achterlijk die figuur niet is. Is puur rationeel gezien eigenlijk gewoon pestgedrag
Maargoed, eigenlijk hoort wat ik zeg alweer niet in het WK-topic
Als het naar Yannick zelf gericht is, is het gewoon pesten ja, maar het gebruik van altijd + random bijvoeglijk naamwoord is wel geinig (of niet).quote:Op zondag 17 juni 2018 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind er weinig grappigs aan om ergens met een groepje iemand uit te lachen/belachelijk te maken en aan anderen eens te laten zien hoe achterlijk die figuur niet is. Is puur rationeel gezien eigenlijk gewoon pestgedrag
Maargoed, eigenlijk hoort wat ik zeg alweer niet in het WK-topic
Oh ja, er zijn altijd oneliners die de een leuk vindt en de ander niet. Ik praat iig liever met dan over mensenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het naar Yannick zelf gericht is, is het gewoon pesten ja, maar het gebruik van altijd + random bijvoeglijk naamwoord is wel geinig (of niet).
Doen jullie dit ff in een dm.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het naar Yannick zelf gericht is, is het gewoon pesten ja, maar het gebruik van altijd + random bijvoeglijk naamwoord is wel geinig (of niet).
Jup, gebeurt weinig meer helaasquote:Op zondag 17 juni 2018 15:25 schreef MTheBassman het volgende:
Servië vindt dit wel prima zo. Dit blijft 0-1.
Nu doe je een Taglianootje.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn altijd oneliners die de een leuk vindt en de ander niet. Ik praat iig liever met dan over mensen
Dan heb je wel verdomd veel genot gemist alquote:Op zondag 17 juni 2018 15:26 schreef DonRaja het volgende:
Dit zijn trouwens de eerste WK minuten die ik live zie.
Gisteren nieuwe internetaansluiting gekregen?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:26 schreef DonRaja het volgende:
Dit zijn trouwens de eerste WK minuten die ik live zie.
Fijn voor jouquote:Op zondag 17 juni 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tagliano en ik DMen over heel andere zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |