klopt,maar om er 1 in te prikken in de laatste minuut hoef je niet goed te spelenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ruiz kan er geen kloot meer van, dat bleek al toen hij naar PSV ging.
Wet 8 van het internationale topvoetbal.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt,maar om er 1 in te prikken in de laatste minuut hoef je niet goed te spelen
Bedankt Hans!quote:Op zondag 17 juni 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt,maar om er 1 in te prikken in de laatste minuut hoef je niet goed te spelen
7quote:Op zondag 17 juni 2018 15:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wet 8 van het internationale topvoetbal.
Rusland heeft half Siberië even leeggetrokken en daar neergezet natuurlijkquote:
Servië en Rusland zijn ook vriendjes, dus ik denk dat veel Serven er ook wel graag heengaan.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Servie heeft denk ik veel fans in rusland.
Zou je Sibirische hoeren kunnen betalen in Vitamine D?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rusland heeft half Siberië even leeggetrokken en daar neergezet natuurlijk
Dat weet je niet tot je het geprobeerd hebtquote:Op zondag 17 juni 2018 15:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zou je Sibirische hoeren kunnen betalen in Vitamine D?
Deze is van lager niveau dan wat ik de tweede helft ziequote:
Lijkt op (een knappere) Ronaldinho.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Bolanos ziet allemaal niet meer door die haarband.
Mwuah, serie a verdediger.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:42 schreef KennyPowers het volgende:
Haha Mitrovic wordt gepwnd door een noboddie verdediger uit Costa Rica
Dit dus.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima gezien door scheids. Fluit uitstekend vandaag
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zit wat Ruiz op de lijn bij Costa Rica.
Mitrovic viel daarvoor al volgens mijquote:Op zondag 17 juni 2018 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Hoe is het geen penalty dan? Raakt de bal niet, maar haalt hem wel onderuit toch?
Daar had ik idd ook twijfels over maar het was een erg lichte aanrakingquote:Op zondag 17 juni 2018 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Hoe is het geen penalty dan? Raakt de bal niet, maar haalt hem wel onderuit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |