Wie is Willem Haak of all placesquote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
Willem Haak koos Kolarov bij zijn topscorers in Scorito. Had ik ook moeten doen.
Ik las Korsakov.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer je Kolarov in je fantasy team hebt
Commentator bij serie voor eurosport vgmquote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is Willem Haak of all places
Eurosport-commentator Serie A, co-commentaar naast David Endt.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft er misschien wel kijk op.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eurosport-commentator Serie A, co-commentaar naast David Endt.
Maar de kenners volgden hem al op twitter voor hij dat deedquote:Op zondag 17 juni 2018 15:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eurosport-commentator Serie A, co-commentaar naast David Endt.
Als Costa Rica niet scoort dan verliezen zequote:Op zondag 17 juni 2018 15:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[opendeur]Nu moet Costa Rica wel komen[/opendeur]
Duitsland-Mexico om 5 en Brazilië-Zwitserland om 8quote:
Dat klopt uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar de kenners volgden hem al op twitter voor hij dat deed
Mofrika godenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duitsland-Mexico om 5 en Brazilië-Zwitserland om 8
Onderdeel van het hardcore Twitter kliekjequote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
thanksquote:Op zondag 17 juni 2018 15:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duitsland-Mexico om 5 en Brazilië-Zwitserland om 8
Heel eng gezelschapquote:Op zondag 17 juni 2018 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onderdeel van het hardcore Twitter kliekje
(Waar Stinho ook bijna toe behoort)
Dit was meer als grap bedoeld, kon me herinneren dat Genee dit een keer tegen Hansie Hansie zei in VI.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het woord structurele niet
Is dat met die Yannick?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onderdeel van het hardcore Twitter kliekje
(Waar Stinho ook bijna toe behoort)
Had in de eerste helft wel een heel behoorlijke steekpassquote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Bryan Ruiz staat in basis. Niet een keer gezien
Oh.Die onzin kijk ik nietquote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was meer als grap bedoeld, kon me herinneren dat Genee dit een keer tegen Hansie Hansie zei in VI.
Die vindt dit erg jammer voor de altijd sympathieke Costa Ricaantjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |