Jammer maar denk dat jij ook een hele fijne familie hebt dus dat is ook fijnquote:Op zondag 17 juni 2018 14:20 schreef Zosk het volgende: [..] Nee gewoon met familie voor vaderdag Helaas geen spannende avond met meerdere dames
Soms welquote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij slaapt toch meer dan 9 uur zei je?
Ja ik heb wel een leuke familie gelukkigquote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer maar denk dat jij ook een hele fijne familie hebt dus dat is ook fijn
Neequote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima begin van een nieuwe reeks.
Zeker nietquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chinees/Vietnamees restaurantje vanavond Zosk?
Bij 5, 6, 7 en 8 uur ben ik net zo moequote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook doodmoe als ik dat doe
Je bent gewoon vermoeiendquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, je lijkt wel een wijf.
Bedankt vriendquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan haast niet anders met zo’n fijn karakter
Nee gewoon vreetschuur ofzo, geen ideequote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hollandse pot? Rookworstje bij
Toch moet het uit jezelf komen, maar je ziet hier wel bij de users waarbij die band is verstoort dat je toch wat flaws in het karakter waarneemtquote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Mijn ouders hebben me goed opgevoed, ik scheld ook bijna niet meer
Ja, die hebben vaak een blauwe usernamequote:Op zondag 17 juni 2018 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch moet het uit jezelf komen, maar je ziet hier wel bij de users waarbij die band is verstoort dat je toch wat flaws in het karakter waarneemt
jepquote:Op zondag 17 juni 2018 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij slaapt sowieso maar 5 uur per dag ofzo, toch?
meer dan voldoende voor mij. Zelfs in de vakantie, ging ik alvast baantjes trekken. Lekker manquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof in de Heer Jezus en u zult gered worden
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Mijn ouders hebben me goed opgevoed, ik scheld ook bijna niet meer
machinequote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meer dan voldoende voor mij. Zelfs in de vakantie, ging ik alvast baantjes trekken. Lekker man
Nee dankje, heb het niet zo op sprookjesfiguren.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof in de Heer Jezus en u zult gered worden
Hm ja true, dan wel dusquote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangezien je onbeperkt keer kan opscheppen toch
Niks genjiquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dankje, heb het niet zo op sprookjesfiguren.
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijtquote:
Lekker naar de hel samen met die fem die op zondag werktquote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijt
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijt
Nee hij is al jaren mee bezigquote:
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker naar de hel samen met die fem die op zondag werkt
Jij bent christelijk toch?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoor
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoor
Ja zo ervaar ik dat ook heel sterkquote:Op zondag 17 juni 2018 14:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar gelooft anuit je hart
DJ wie?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Haha dj Jan boos op Johan Derksen.
Tijd dat die gast eens fatsoenlijke kekding koopt voor zichzelf.
alleen in jezelf geloven is meer dan voldoende, al het andere doet er niet toe.quote:
wie?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Die videoquote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Wat is dit? Is dit een bericht van Shownieuws of Hart van Nederland?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Tijd dat die gast eens fatsoenlijke kleding koopt voor zichzelf.
Ging je vroeger wel naar de kerk dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zo ervaar ik dat ook heel sterk
Dj Jean, die heet Janquote:
Haar vingers werden te dik voor de toetsenquote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij wrm crip is gestopt met fok?
Die heeft toch een man nu.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dunno misschien heeft se iets beters te doenquote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Johan Derksen zal wel wat gemene dingen hebben gezegd over Jan die van de week bij die WK show van VI was, Jan is behoorlijk vol van zichzelf dus die kan slecht tegen kritiekquote:
Heb jij toch ook geen last van?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haar vingers werden te dik voor de toetsen
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb een ticket, vanavond om 21.00 uur is het weer gedaan met fok
Omdat Johan dit zei:quote:
Ohquote:Op zondag 17 juni 2018 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Johan Derksen zal wel wat gemene dingen hebben gezegd over Jan die van de week bij die WK show van VI was, Jan is behoorlijk vol van zichzelf dus die kan slecht tegen kritiek
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat Johan dit zei:
„Ik heb me kapot zitten ergeren aan die gek die er gisteren zat, die alcoholist die zei dat hij 2000 vrouwen geneukt had. Ik heb hier elke dag ruzie over de lengte van het nummer van het bandje. Dat wil ik nooit meer hebben. Als die man twintig minuten krijgt om te raaskallen, dan mogen zij best een nummertje van drie minuten spelen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een redactie zo’n lul uitnodigt?”, aldus Derksen.
Ik heb dat stukje eens terug zitten kijken hoe de heren die Humberto tot de grond hebben zitten afbranden. Kwam niet meer bijquote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat Johan dit zei:
„Ik heb me kapot zitten ergeren aan die gek die er gisteren zat, die alcoholist die zei dat hij 2000 vrouwen geneukt had. Ik heb hier elke dag ruzie over de lengte van het nummer van het bandje. Dat wil ik nooit meer hebben. Als die man twintig minuten krijgt om te raaskallen, dan mogen zij best een nummertje van drie minuten spelen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een redactie zo’n lul uitnodigt?”, aldus Derksen.
Echt grappig ja grove humor over de rug van anderenquote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje eens terug zitten kijken hoe de heren die Humberto tot de grond hebben zitten afbranden. Kwam niet meer bij
wat een jankerdquote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat Johan dit zei:
Simpele ziel, maar dat is niet verrassendquote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje eens terug zitten kijken hoe de heren die Humberto tot de grond hebben zitten afbranden. Kwam niet meer bij
feit!quote:Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef SideEffect het volgende:
Ach ja, Johan Derksen heeft gewoon altijd gelijk
ze lijkt me wel geroutineerd jaquote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat ze tot het gaatje gaat en dit regelmatig doet?
Gewoon recht voor zijn raap en keihard zeggen waar het op staat. BAM!quote:
Vandaag stelde niet zo veel voor. Was de eerste poging na mijn peesontsteking. Rondje van 2,5 km met wandelen tussendoor.quote:
Ja wel blijquote:
Watermeloen? 😍quote:Op zondag 17 juni 2018 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wel blij.
Net lekker gedoucht. Nu meloen.
poging geslaagd 😎quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag stelde niet zo veel voor. Was de eerste poging na mijn peesontsteking. Rondje van 2,5 km met wandelen tussendoor.
mmmquote:Op zondag 17 juni 2018 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wel blij.
Net lekker gedoucht. Nu meloen.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef SideEffect het volgende:
Hoeveel kost een nachtopvang? Kwam net een man naar mij toe die zei dat hij 7¤ nodig had voor nachtopvang, maar volgens mij is dat toch gewoon iets van 2,50¤ ofzo?
Ja maar dan moeten ze ook nog betalen voor eten en dat kost weer extraquote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef SideEffect het volgende:
Hoeveel kost een nachtopvang? Kwam net een man naar mij toe die zei dat hij 7¤ nodig had voor nachtopvang, maar volgens mij is dat toch gewoon iets van 2,50¤ ofzo?
Leger des Heils is 2 euro.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef SideEffect het volgende:
Echt?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook nog betalen voor eten en dat kost weer extra
Ah oke, 7¤ vind ik best veel geldquote:Op zondag 17 juni 2018 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook nog betalen voor eten en dat kost weer extra
Heb het opgezocht en verschilt per regio.quote:
De resterende ¤4,50 had hij nodig voor drugsquote:Op zondag 17 juni 2018 15:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah oke, 7¤ vind ik best veel geld
2,50¤ alles inclusief is prima
Ik heb dit weekend ¤250 betaald voor een hok van 1x1 zonder wifi dus ze moeten niet zeurenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb het opgezocht en verschilt per regio.
Sommige opvangplekken schijnen zelfs ¤10 (!) voor een nacht te kosten.
Ik ben ook even gaan googlen en het valt me best tegen wat er te vinden is over de kosten en wat er geboden wordtquote:Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je inmiddels terug in NL?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend ¤250 betaald voor een hok van 1x1 zonder wifi dus ze moeten niet zeuren
Ja dus, Braddie is jaloers op dat koopjequote:Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee vanavond om 9 uur waarna ze weer van FOK! af gaat.quote:
Haar account weer verwijdert maar geen ruggengraat heeft en weer een nieuw account aanmaakt?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee vanavond om 9 uur waarna ze weer van FOK! af gaat.
Den Bosch is ¤5 all inquote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook even gaan googlen en het valt me best tegen wat er te vinden is over de kosten en wat er geboden wordt.
Wss is dat omdat daklozen meestal naar zo’n opvangplek gaan om even te douchen en een keer goed te eten, dus dan is 1x in de maand 10¤ is prima te doenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze kunnen uitkering aanvragen vgm, maar dan moeten ze wel iedere nacht op een bepaalde plek slapenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wss is dat omdat daklozen meestal naar zo’n opvangplek gaan om even te douchen en een keer goed te eten, dus dan is 1x in de maand 10¤ is prima te doen
Je hebt een vast woonadres nodig ja, en daar gaat het vaak mis.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze kunnen uitkering aanvragen vgm, maar dan moeten ze wel iedere nacht op een bepaalde plek slapen
Dat gaat moeilijk als daklozequote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze kunnen uitkering aanvragen vgm, maar dan moeten ze wel iedere nacht op een bepaalde plek slapen
Voor een daklozenuitkering niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt een vast woonadres nodig ja, en daar gaat het vaak mis.
Oh dat is netjes.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Den Bosch is ¤5 all in
Helmond is ¤4,80 all in
Wat je dan vaak ziet is dat de dakloze in kwestie ingeschreven staat op het adres van het slaaphuis.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor een daklozenuitkering niet.
Maar die is gemeentelijk geregeld vgm, dus de voorwaarden verschillen overal.
Klopt. En dan kunnen ze via dat adres een uitkering krijgen en de opvang betalen en zo pogen uit het dakloze bestaan te komen.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat je dan vaak ziet is dat de dakloze in kwestie ingeschreven staat op het adres van het slaaphuis.
Genoeg zwervers willen dat niet, vanwege allerlei verschillende redenen. Iemand in mn familie werkt in de daklozenopvang, en je hebt daar b.v. types rondlopen die dusdanig wantrouwig zijn voor alle vorm van autoriteit/bureaucratie dat ze helemaal 'off the grid' willen leven, en dus dakloosquote:Op zondag 17 juni 2018 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dan kunnen ze via dat adres een uitkering krijgen en de opvang betalen en zo pogen uit het dakloze bestaan te komen.
Als ze dat willen. Een bekende Glanerbrugse zwerver wilde dat bijvoorbeeld niet. Hij hield van zwerven en in de buitenlucht slapen.
Heb al een tijdje geen nieuw account aangemaakt dus weenie waarom deze halfslappe sneer nodig isquote:Op zondag 17 juni 2018 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haar account weer verwijdert maar geen ruggengraat heeft en weer een nieuw account aanmaakt?
Ja dat is ook nog een optie iddquote:Op zondag 17 juni 2018 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Genoeg zwervers willen dat niet, vanwege allerlei verschillende redenen. Iemand in mn familie werkt in de daklozenopvang, en je hebt daar b.v. types rondlopen die dusdanig wantrouwig zijn voor alle vorm van autoriteit/bureaucratie dat ze helemaal 'off the grid' willen leven, en dus dakloos
Je hebt natuurlijk ook nog andere vormen van daklozenopvang. Die slaaphuizen zijn echt de afvoerputjes wat dat betreft.
Wat hield je tegen?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dacht er gisteren nog aan niet meer terug te keren en op te gaan in de massa
Wat is er met die mooie tijd gebeurd?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dacht er gisteren nog aan niet meer terug te keren en op te gaan in de massa
turn-on ditquote:Op zondag 17 juni 2018 15:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Bang dat ik mijn iPhone x dan nergens kan opladen
Is dat een unicum?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dan, Chloro die begroet wordt door maar liefst 3 blauwen!!!
Ja holy shitquote:Op zondag 17 juni 2018 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dan, Chloro die begroet wordt door maar liefst 3 blauwen!!!
donkerblauw zelfs! Wtf heyquote:Op zondag 17 juni 2018 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja holy shit
Tijd dat jullie mij ook mod maken
Hihi je zei cumquote:
Wat is donkerblauwquote:
Ruilen? Ik heb een iPhone 6squote:Op zondag 17 juni 2018 15:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Bang dat ik mijn iPhone x dan nergens kan opladen
Snel evem vingeren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:50 schreef Chloroform het volgende:
Er was een fucking lekkere gozer aan het werk waar ik ging lunchen en nu ben ik opgewonden
Oh ja nee dat wil ik niet :squote:
Ja goed idee brbquote:
Dan moet je ook wel echt een beetje levensmoe zijn denk ik.quote:
Biryaniquote:Op zondag 17 juni 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond, lieve mensen.
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel echt een beetje levensmoe zijn denk ik.
Weet nietquote:Op zondag 17 juni 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond, lieve mensen.
Ja het is echt nog ondankbaarder werk dan mod zijn. Komaan eh.quote:
en als mod krijg je tenminste een eindejaarsbonusquote:Op zondag 17 juni 2018 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is echt nog ondankbaarder werk dan mod zijn. Komaan eh.
Het gezever van een subforum is me al genoeg, stel je voor je krijgt het gezever van alle fora over je heenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is echt nog ondankbaarder werk dan mod zijn. Komaan eh.
Als FA krijgt je familie een eindelevensbonus.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en als mod krijg je tenminste een eindejaarsbonus
En van de mods erbijquote:Op zondag 17 juni 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gezever van een subforum is me al genoeg, stel je voor je krijgt het gezever van alle fora over je heen
Niet echt het type bukakke dat je zou willen neequote:Op zondag 17 juni 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gezever van een subforum is me al genoeg, stel je voor je krijgt het gezever van alle fora over je heen
heftig hoor!quote:Op zondag 17 juni 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als FA krijgt je familie een eindelevensbonus.
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het ook nog niet. Misschien maar eens gehaktballetjes maken en dan met vers gemaakte tomatensaus en sperzieboontjes of zo.
Ik denk wel dat ik het vet goed zou kunnen. Maar willen. God nee.quote:
Chloro heeft dat al op zich genomen.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik zag nog iets met dat ik moet solliciteren voor een modfunctie hier
zekersquote:Op zondag 17 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik zag nog iets met dat ik moet solliciteren voor een modfunctie hier
ik heb dr ook meer dan genoeg gehad hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 16:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb veel te veel bans gehad om mod te zijn
quote:Op zondag 17 juni 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik heb dr ook meer dan genoeg gehad hoor
Ja maar aan mij hebben ze een hekel want voor elke scheet die ik scheef laat, krijg ik een banquote:Op zondag 17 juni 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik heb dr ook meer dan genoeg gehad hoor
Echt lekker dat ruwe randjequote:Op zondag 17 juni 2018 16:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb veel te veel bans gehad om mod te zijn
Minder chili etenquote:Op zondag 17 juni 2018 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar aan mij hebben ze een hekel want voor elke scheet die ik scheef laat, krijg ik een ban
Hey Azpiquote:Op zondag 17 juni 2018 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar aan mij hebben ze een hekel want voor elke scheet die ik scheef laat, krijg ik een ban
Oh dat zal t zijn :squote:
Met jouw kringspier toch zeker lulquote:Op zondag 17 juni 2018 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb op mijn billen een L staan, als ik dan buk staat er lol
Ik twee B's, zo bob ik altijdquote:Op zondag 17 juni 2018 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb op mijn billen een L staan, als ik dan buk staat er lol
xDquote:Op zondag 17 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met jouw kringspier toch zeker lul
Wel op je Adidasslippers he.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben even naar de winkel, traytje schultenbrau halen voor de avond
Oke sjonniequote:Op zondag 17 juni 2018 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben even naar de winkel, traytje schultenbrau halen voor de avond
Oh ja. En witte sportsokken he.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee gewoon slippers van de scapino ben toch geen miljonair ofzo
Vergeet je witte sportsokken niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind ze in het rood wel leuk, wil die graag hebben
Ik heb een anker op mn linkerbovenarmquote:Op zondag 17 juni 2018 16:11 schreef LCMS het volgende:
Heb niks tegen tatoeages trouwens hoor. Sommigen zijn best mooi, maar als je bijvoorbeeld zo'n voetballer helemaal onder zit dan is dat gewoon een armoedig gezicht. Verder moet iedereen het lekker zelf weten
mensen die hun hoofd vol laten kliederenquote:Op zondag 17 juni 2018 16:11 schreef LCMS het volgende:
Heb niks tegen tatoeages trouwens hoor. Sommigen zijn best mooi, maar als je bijvoorbeeld zo'n voetballer helemaal onder zit dan is dat gewoon een armoedig gezicht. Verder moet iedereen het lekker zelf weten
Jij lijkt mij wel iemand met een tattooquote:Op zondag 17 juni 2018 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mensen die hun hoofd vol laten kliederen
100 ging met deze wind niet lukken dus heb het maar op 60 gehouden. Althans, gaat wel lukken, maar ik wil dinsdag gewoon weer normaal kunnen rijden.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je nu alweer terug? Heb je de benen eens goed gekieteld?
Dat heb je mis. Heb er 0quote:Op zondag 17 juni 2018 16:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand met een tattoo
60km/u?quote:Op zondag 17 juni 2018 16:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
100 ging met deze wind niet lukken dus heb het maar op 60 gehouden. Althans, gaat wel lukken, maar ik wil dinsdag gewoon weer normaal kunnen rijden.
Dus je bent professioneel relingleuner?quote:Op zondag 17 juni 2018 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een anker op mn linkerbovenarm
Echt hèquote:Op zondag 17 juni 2018 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mensen die hun hoofd vol laten kliederen
Oh echt, viel me echt niet op dat je er niet was ;pquote:Op zondag 17 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet dat de tijd vliegt zonder mij hier, maar ben 2 uur weggeweest hoor
cq rolschaatsartiestquote:
Zoals je mij behandelt bedoel je.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, kan het alleen niet geloven dat je me zo behandelt.
Jij begint te name-callen. Dat maakt jou een sukkel.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zag het gewoon fout, dat maakt je een sukkel.
Aansteller.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begint te name-callen. Dat maakt jou een sukkel.
Ow ja, even uploaden.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:20 schreef SideEffect het volgende:
Ik wil alleen maar een pic van een hond
En een echte kerel. Altijd met de ballen bloot als ie ligt te pitten.quote:
Dat is toch geen antwoordquote:Op zondag 17 juni 2018 16:27 schreef Drug het volgende:
[..]
is alleen zichtbaar voor mezelf en vrouwen met wie ik intiem ben
Nee bedanktquote:
Love Friendship Cuddlesquote:
Beetje aso dat ze niet ff konden wachten tot ik weg benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |