Jammer maar denk dat jij ook een hele fijne familie hebt dus dat is ook fijnquote:Op zondag 17 juni 2018 14:20 schreef Zosk het volgende: [..] Nee gewoon met familie voor vaderdag Helaas geen spannende avond met meerdere dames
Soms welquote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij slaapt toch meer dan 9 uur zei je?
Ja ik heb wel een leuke familie gelukkigquote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer maar denk dat jij ook een hele fijne familie hebt dus dat is ook fijn
Neequote:Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima begin van een nieuwe reeks.
Zeker nietquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chinees/Vietnamees restaurantje vanavond Zosk?
Bij 5, 6, 7 en 8 uur ben ik net zo moequote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook doodmoe als ik dat doe
Je bent gewoon vermoeiendquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, je lijkt wel een wijf.
Bedankt vriendquote:Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan haast niet anders met zo’n fijn karakter
Nee gewoon vreetschuur ofzo, geen ideequote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hollandse pot? Rookworstje bij
Toch moet het uit jezelf komen, maar je ziet hier wel bij de users waarbij die band is verstoort dat je toch wat flaws in het karakter waarneemtquote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Mijn ouders hebben me goed opgevoed, ik scheld ook bijna niet meer
Ja, die hebben vaak een blauwe usernamequote:Op zondag 17 juni 2018 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch moet het uit jezelf komen, maar je ziet hier wel bij de users waarbij die band is verstoort dat je toch wat flaws in het karakter waarneemt
jepquote:Op zondag 17 juni 2018 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij slaapt sowieso maar 5 uur per dag ofzo, toch?
meer dan voldoende voor mij. Zelfs in de vakantie, ging ik alvast baantjes trekken. Lekker manquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof in de Heer Jezus en u zult gered worden
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Mijn ouders hebben me goed opgevoed, ik scheld ook bijna niet meer
machinequote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meer dan voldoende voor mij. Zelfs in de vakantie, ging ik alvast baantjes trekken. Lekker man
Nee dankje, heb het niet zo op sprookjesfiguren.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof in de Heer Jezus en u zult gered worden
Hm ja true, dan wel dusquote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangezien je onbeperkt keer kan opscheppen toch
Niks genjiquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dankje, heb het niet zo op sprookjesfiguren.
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijtquote:
Lekker naar de hel samen met die fem die op zondag werktquote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijt
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er nog wel achter en dan komt de spijt
Nee hij is al jaren mee bezigquote:
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker naar de hel samen met die fem die op zondag werkt
Jij bent christelijk toch?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoor
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het in haar hart goed zit dan valt God daar echt niet over hoor
Ja zo ervaar ik dat ook heel sterkquote:Op zondag 17 juni 2018 14:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar gelooft anuit je hart
DJ wie?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Haha dj Jan boos op Johan Derksen.
Tijd dat die gast eens fatsoenlijke kekding koopt voor zichzelf.
alleen in jezelf geloven is meer dan voldoende, al het andere doet er niet toe.quote:
wie?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Haha dj Jan boos op Johan Derksen.
Tijd dat die gast eens fatsoenlijke kekding koopt voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |