Hoezo, als jij graag een kind wilt prima, en de mogelijkheid tot onbetaald verlof zou inderdaad 2 maand (of hoe lang je wilt) moeten zijn.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwaar onterechte klacht. Zelfs 2 maanden zou te kort zijn.
omdat de werkgever niet altijd aan het korste eind hoeft te trekken.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:12 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Hoezo, als jij graag een kind wilt prima, en de mogelijkheid tot onbetaald verlof zou inderdaad 2 maand (of hoe lang je wilt) moeten zijn.
Maar waarom moet een werkgever jou doorbetalen omdat jij graag een kind wilt en er dus graag voor dat kind wilt zijn in het begin
Langste bedoel je? Dat is in NL al sws niet het geval....daarnaast is dat echt een appels met peren vergelijking.... en ook een drogreden.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat de werkgever niet altijd aan het korste eind hoeft te trekken.
quote:Op zondag 17 juni 2018 13:21 schreef mstx het volgende:
Collega's die er 6 weken niet zijn, of collega's die 6 weken lang non-stop over hun kinderen lullen, dan weet ik het wel hoor. Laat ze maar lekker 6 weken vrij zijn.
Dat is het punt niet, mijn punt, waarom de fuck zou de werkgever dat hele feestje moeten financieren.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:21 schreef mstx het volgende:
Collega's die er 6 weken niet zijn, of collega's die 6 weken lang non-stop over hun kinderen lullen, dan weet ik het wel hoor. Laat ze maar lekker 6 weken vrij zijn.
Dan koopt hij maar een S300 ipv een S400.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat de werkgever niet altijd aan het korste eind hoeft te trekken.
Precies dit, of doe een 50/50 achtige regeling (wat ik nog raar zou vinden maar iets eerlijker want dan raakt het de mensen zelf ook)quote:Op zondag 17 juni 2018 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb er vijf en toen ik nog werkte pakte ik gewoon onbetaald verlof. Was wel leuk geweest als dat gewoon betaald was. Men onderschat de rol van de vader nogal.
Vaders zijn er alleen maar als zaaddonor en om op hun eigen kinderen te passen als de moeder even boodschappen moet doen tochquote:Op zondag 17 juni 2018 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb er vijf en toen ik nog werkte pakte ik gewoon onbetaald verlof. Was wel leuk geweest als dat gewoon betaald was. Men onderschat de rol van de vader nogal.
2 maanden geen gesloten topics zou wel fantastisch zijnquote:Op zondag 17 juni 2018 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2018 13:43 schreef Roces18 het volgende:
BAAS!!!!!!
Een vrouw kan maar 1x in de 9 maanden zwangerschapsverlof opnemen.
Een man kan ontelbaar zaadjes planten. Dus rest van zijn leven vrij!?!?!!? Winning strategy??
Ja nou ja niet iedereen is kut hè.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik weet niet of ik het wel zo geweldig zou vinden om 6 week samen thuis te zijn, mijn man had 3 week vakantie opgenomen en is gewoon na een week weer gaan werken, hij liep meer in de weg dan dat het nou zo gezellig was. Redde mij prima en moet zeggen, vond het ook wel fijn dat iedereen met gewone leven doorging.
Dat heeft er niets mee te maken, beetje verveeld thuis zitten kijken naar een baby die slaapt, eet of huilt. Als hij niet aan het werk was gegaan was ik wel aan het werk gegaan. Je hoeft echt niet met z'n twee een luier te verschonen of een fles te gevenquote:Op zondag 17 juni 2018 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja niet iedereen is kut hè.
Ja lees dan, hoeft niet direct opgenomen te worden. Daarnaast een beetje egoïstisch een man deze eerste momenten met zijn kind niet te gunnen omdat jij er niet tegen kan.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, beetje verveeld thuis zitten kijken naar een baby die slaapt, eet of huilt. Als hij niet aan het werk was gegaan was ik wel aan het werk gegaan. Je hoeft echt niet met z'n twee een luier te verschonen of een fles te geven
Ja maar waarom moet de werkgever dat gaan betalen? Jij wilt een kind....quote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je snapt dat het een stuk makkelijker is dat verlof ook daadwerkelijk op te nemen als je er financieel een stuk minder op achteruit gaat?
Hoezo niet tegen kunnen, 2 mensen op 1 taak zetten is beetje overdreven, als hij graag het kind wilde verzorgen was ik wel weer aan het werk gegaan, maar al dat gedraai om elkaar heen, nee daar konden wij beiden niet tegen. Hij zat al te draaien en te doen en toen ik zei, wil je weer aan het werk? Belde hij direct zelf naar de zaak voor een opdracht want dat gehang en gewacht is niets aan.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lees dan, hoeft niet direct opgenomen te worden. Daarnaast een beetje egoïstisch een man deze eerste momenten met zijn kind niet te gunnen omdat jij er niet tegen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |