M90 | zondag 17 juni 2018 @ 10:16 |
24 Heures Du Mans 2018 Onderdeel van het FIA World Endurace Championship Race 2017 en vooruitblik In 2017 waren we getuige van een geweldige editie met in de hoofdrol het gevecht tussen Toyota en Porsche. Vooraf was het al duidelijk: het LMP1 podium zou uit deze concurrenten bestaan, de enige vraag was in welke volgorde. Niets bleek echter minder waar, pech trof zowel Toyota als Porsche waardoor ze beiden achterop raakten. Met minder dan 2 uur te gaan haalde de Porsche #2 van Bernhard, Hartley en Bamber de dan leidende LMP2 wagen in. Uiteindelijk zouden dit jaar 2 LMP2 auto's op het overall podium eindigen. Ook in de andere klasses waren de gevechten spectaculair. Zowel in GTE als LMP2 waren de auto's sneller dan ooit te voren, hierdoor gingen bijna alle snelheidsrecords er aan. De hoogtepunten van 2017 kijk je hier in een korte video terug. Net als vorig jaar moeten hebben we dit jaar wederom te maken met het vertrek van een grootmacht in LMP1: na vier seizoenen nam Porsche afscheid. In LMP1 zijn er veel nieuwe teams bijgekomen waarbij Rebellion de voornaamste concurrent lijkt voor Toyota. Na het drama uit 2016 stellen we in 2018 wederom de vraag: gaat het Toyota dit jaar wel lukken om de overwinning in deze befaamde race te claimen? Het Circuit de la Sarthe is gelegen in Le Mans, Frankrijk. Sinds 1923 wordt hier de 24 uren van Le Mans georganiseerd. Het circuit bestaat voor een groot deel uit openbare wegen, en heeft een totale lengte van 13.629 kilometer. Gedurende de jaren heeft het circuit een aantal veranderingen ondergaan en zijn er onder andere chicanes toegevoegd aan het lange rechte stuk. Meer informatie over de geschiedenis van het circuit vind je hier. De huidige lay-out wordt sinds 2007 gebruikt. Een paar statistieken: • Ronderecord (race): 3:17.475 (André Lotterer - Audi R18, 2015) • Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi - Toyota TS050, 2017) • Afstandsrecord (all-time): 5,410.71km, 397 ronden (Audi R15, 2010) Afbeelding Circuit Circruit info inclusief marshall posts Detail kaart paddock area (kaart uit 2016)(pdf) Onboard (Pole 2017): Entry list 2018 (pdf) • Witte koplampen, rode nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:16 (schatting) • 878kg (hybride), 833kg (non-hybride) • 35.2kg benzine per stint (hybride), 52.9kg benzine per stint (non-hybride) LMP1 is de snelste en technisch meest geavanceerde klasse in het deelnemersveld. Toyota is het enige grote fabrieksteam in deze klasse. Sinds vorig jaar zijn hier een aantal private teams bijgekomen. Waar de klasse voorheen specifiek werd opgesplitst tussen hybride en non-hybride is dat nu niet langer het geval. Een aantal regelwijzigingen moet ervoor zorgen dat de private teams het Toyota lastig kunnen maken voor de eindoverwinning. Toyota is het enige team met een hybride auto en en moet hierdoor minder brandstof verbruiken. Omdat de FIA hybride technologie wil promoten wordt in de regelementen meegerekend dat hybride auto's een 11% grotere afstand moeten kunnen afleggen dan non-hybride auto's, in de praktijk komt dit op Le Mans op één ronde uit. Toyota heeft op de testdag al bewezen snel te zijn en lijkt dus zowel op gebied van snelheid als zuinigheid het te kloppen team. In 2017 werd het kwalificatie ronde record vermorzeld door Kamui Kobayashi. Gaan we dit jaar wederom snelle rondes zien in de kwalificatie? Als we de rondetijden op Spa mogelijk geloven kunnen we ook dit jaar spektakel verwachten. Zoals elk jaar staat, wanneer het droog blijft en er geen lange safety cars zijn, ook het afstandsrecord uit 2010 op het spel. • Witte koplampen, blauwe nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:31 • 930kg • 75L tank (benzine) • Maximale kosten voor de auto: ¤483,000 • Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Daarnaast vinden we hier team Racing For Holland. • Witte koplampen, groene nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:49 • Minimaal 1245kg • 90L tank (benzine) voor auto's voor 2016 • 120L tank (benzine) voor auto's vanaf 2016 LM GTE Pro is de categorie waar we 's werelds beste GT coureurs te werk kunnen zien. In deze categorie vinden we de grote fabrieksteams van Aston Martin, Porsche, Ferrari en Corvette, Ford en sinds dit jaar ook BMW. De GTE auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg en waarvan minimaal 300 geproduceerd zijn. De categorie is opgesplitst in twee klassen: LM GTE Pro en LM GTE Am • Witte koplampen, oranje cijfers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:52 • Minimaal 1245kg • 90L tank (benzine) voor auto's voor 2016 • 120L tank (benzine) voor auto's vanaf 2016 • Minimaal 1 jaar oude auto (specs) • Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA LM GTE Am lijkt bijzonder veel op LM GTE Pro. Het belangrijkste verschil is dat in LM GTE Am, elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Ook zijn de auto's minimaal een jaar oud, waarmee ze over het algemeen iets achter lopen op de LM GTE Pro varianten. Woensdag 13 juni 16:00-20:00 Free practise session 22:00-0:00 Qualifying session 1 Donderdag 14 juni 19:00-21:00 Qualifying session 2 22:00-0:00 Qualifying session 3 Zaterdag 16 juni 9:00-9:45 Warm-up 15:00 Start 24 uren van Le Mans TV • Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies • RTL7 zendt de 24 uur volledig uit (alleen race) • Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden (pdf) Streams • Officiële WEC stream (¤9,99 voor le Mans) • Radio Le Mans (Engels commentaar bij de race, erg veel inside information, previews en laatste nieuws - tip) • Eurosport player (¤6,99 voor een maand) Live Timing • Officiële live timing • Live timing inclusief sectors • Resultaten Spotter Guide • Spotter Guide 2018, grafische weergave van deelnemersveld (pdf) Overige informatie • Laatste informatie, verslagen en analyses • Weer Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het: Officiele FIA World Endurance Championship ELMS championship IMSA championship Blancpain Endurance series | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 10:23 |
Giedo voorbij Gonzalez, dus een plekkie gewonnen. Daar komt zo de plaats van Di Resta nog bij | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 10:30 |
Die heeft ie sowieso al | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 10:31 |
Hopen dat het gat tussen de #7 en #8 dat vergroot werd door de safety car weer kleiner wordt als de slow zone weg gaat... Lopez loopt een klein beetje in op Alonso | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 10:33 |
Wat zijn ze nog aan het doen eigenlijk? | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 10:40 |
#67 zit op de bumper van de bmw | |
TjjWester | zondag 17 juni 2018 @ 10:41 |
Wanneer gaat die verschrikkelijke slow zone opgeheven worden? We zijn aan het race!! | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 10:42 |
Dat duurt zo lang door het pasgelegde cement bij het putdeksel, dus dat kan nog wel ff duren. | |
TjjWester | zondag 17 juni 2018 @ 10:44 |
Ja die putdeksel heb ik gezien. Dat was 1 uur/anderhalf uur geleden. Kom op zeg. | |
Burner82 | zondag 17 juni 2018 @ 10:44 |
Kunnen we nog blij zijn dat het droog is.... | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 10:46 |
Het is ook een belachelijk lange slowzone voor slechts 1 meter aan track waar een beetje cement moet drogen | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 10:47 |
het lijkt erop dat ie nu weg gaat | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 10:48 |
Dat is omdat ze vooraf afgesproken slow zones hebben. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 10:48 |
Nu godverdomme optyfen met die sz Ik zit even op een plek met wifi en zie niks anders. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 10:48 |
eindelijk | |
TjjWester | zondag 17 juni 2018 @ 10:49 |
Mooi Nu ik toch aan het vragen ben: ik zag in het filmpje van kalf dat coureurs en monteurs op de grond liggen te slapen, waarom zijn daar geen fatsoenlijke voorzieningen voor? | |
Fer | zondag 17 juni 2018 @ 10:51 |
Omdat ze #AltijdReady moeten zijn. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 10:51 |
Weet ik, maar misschien moeten ze die zones de volgende keer maar halveren in lengte | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 10:51 |
RTL7 weer met perfecte reclametiming *zucht* | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 10:53 |
Nee, want ze hebben ook afgesproken dat slow zones alleen eindigen bij het uitkomen van een bocht. Daar zijn goede redenen voor. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 10:53 |
ByKolles #4 dan officieel retired.... | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 10:56 |
Lekker die Ford versus de Porsche | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 10:56 |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:00 |
Onboard met de Porsche | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:01 |
Daar was het bijna exit voor de Toyota | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:01 |
Gaat echt loeihard, want Priaulx reed 3.50,4 in de GTE Pro | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:06 |
De Porsche met Gulf livery blijft ook prachtig | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:09 |
Het zijn gave beelden van dat gevecht met die GT's | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:09 |
| |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:10 |
Tegen mijn verwachting in is de GT Pro toch de meest interessante klasse. | |
daNpy | zondag 17 juni 2018 @ 11:10 |
Normaal liggen ze in stoelen inderdaad. Heb zo zelf ook wel eens geslapen in de box, tussen 2 pitstops | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 11:10 |
| |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 11:18 |
Verdorie, die krijg ik zo ook over me heen... | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:19 |
zit je stiekem in Le Mans | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 11:20 |
Dat moest ik ook gelijk denken | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:20 |
Die politieman met de lasergun | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:20 |
Die agent | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 11:21 |
Was het maar zo | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:22 |
Alonso net best sector 2 van de race tijdens zijn inlap | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:24 |
Driving standards of car 91 under investigation | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 11:25 |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:25 |
Wordt er eindelijk geracet, komt race control ertussen | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:26 |
episch gevecht | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 11:26 |
Broekje vol hoor, wat een gevecht | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:26 |
dit zie ik nog mis gaan | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:26 |
Hij pakt em weer terug | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 11:27 |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:27 |
Dit gaat in tranen eindigen | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:27 |
Mooie actie van Bourdais Die Porsche is wel terecht under investigation vanwege waiving | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:31 |
Tegelijk pitten | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:33 |
No further action voor driving standards investigation. mooi (en terecht) | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:34 |
mja, die laatste actie leek toch verdacht veel op afsnijden | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:35 |
De rijstijl van 91 zat echt wel op het randje, maar gelukkig geen straf. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:36 |
#48 in de box | |
beantherio | zondag 17 juni 2018 @ 11:38 |
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Hij ging (keer op keer) van de ene naar de andere kant van de baan. In de Formule 1 zou je zo'n beetje gevierendeeld worden als je dat daar zou doen. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:39 |
Daar gelden dus tegenwoordig andere regels. Vroeger was het daar ook heel gewoon. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:41 |
Laten we hopen dat racen hier gewoon blijft toegestaan Overigens wel goed dat ze het onderzoeken, als het blokkeren is dan moet dat niet natuurlijk. Vroeger kon er zeer onterecht veel meer (o.a. Peugeot die leaders blokken terwijl ze ronden achter liggen) | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 11:42 |
Ik blijf het onsportief vinden, je kan er gewoon met geen mogelijkheid langs. | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 11:42 |
Het is godverdomme racen, geen woon-werkverkeer. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:42 |
Hij kwam er twee bochten later gewoon langs. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:43 |
Bourdais was er anders twee keer voorbij | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:43 |
Een Toyota in de rondte | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:44 |
Spin | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 11:44 |
Rustig Pechito | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 11:44 |
Ja, dat was na de message dat het onderzocht werd. Als je een lijn kiest, blijf daar dan bij, al is het maar voor 50 meter. (dan kan je dus ook wel 8 keer van baan wisselen op deze rechte stukken, maar het is in ieder geval wat meer voorspelbaar voor de andere coureur). Stel je voor dat iedereen dit doet, dan heb je gewoon een snellere variant van de opwarmronde | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:44 |
Teamorders om de #8 te laten winnen | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:45 |
Mja, ik vroeg me eigenlijk wel af of Toyota een voorkeursauto heeft. Ze kunnen immers alleen van zichzelf verliezen. Ik denk dat Alonso de overwinning wel heel graag wilt. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:47 |
Voor de PR is het beter dat Alonso wint. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:47 |
Problemen bij Jumbo | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:47 |
Als Alonso wint dan is het duidelijk dat hij vanaf volgend jaar vol voor de Indy 500 gaat | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:47 |
Toyota heeft de voorkeur om te winnen, ongeacht met welke auto. Maar als de #8 dan toch voorop ligt, of iig geen mijlen achter als die 2de zou liggen denk ik wel dat ze Alonso als eerste over de lijn willen hebben. Marketingstechnisch is dat natuurlijk een enorme strakke plasser voor ze, en een goede steek richting Honda. edit: zoals Sasq dus ook al zegt. | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 11:48 |
Jammer van Jumpow. En gelukkig niet Alonso gespind maar die andere. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:48 |
Maakt voor Toyota weinig uit natuurlijk. Vandaar dat ze geen teamorders hebben. | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 11:48 |
Zag een Toyota man ook heel erg twijfelen toen ze hem tijdens een interview vroegen of er een voorkeursauto was en of Alonso de laatste stint zou rijden. | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 11:49 |
Huh, is dit echt gezegd? Of? | |
beantherio | zondag 17 juni 2018 @ 11:49 |
Als je dat doet dan ben je niet meer echt aan het racen. Op die manier kan ik met m'n fiets ook wel een Ferrari F1-auto achter me houden natuurlijk. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:49 |
Lijkt me sterk, Spa volgend jaar is ook weer in mei. | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 11:49 |
PR-technisch gezien moet #8 winnen. Als die auto niet wint, zal over de overwinning van Toyota geschreven worden alsof ze gefaald hebben omdat Alonso niet heeft gewonnen. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:49 |
nee joh, zie PI | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:50 |
Er was geen twijfel. Het antwoord op beide vragen is nee. | |
Maver24 | zondag 17 juni 2018 @ 11:50 |
Hoop echt dat Alonso gaat winnen. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:51 |
Jawel. Krijgen ze meer publiciteit mee. En ook in Spa gaven ze teamorders, ondanks dat de #7 sneller was. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:51 |
Ik had het juist mooier gevonden als die dat deed als er wél nog LMP1-HY als concurrenten waren, nu is het toch wel een overwinning als het zo zou zijn maar toch maar een zwak kantje. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 11:51 |
Japanse coureurs gaan de laatste stints rijden | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:52 |
Nee, het maakt ze echt niet uit. Een van de Toyotas moet winnen. En in Spa waren er geen teamorders gegeven. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:52 |
Dat interesseert Alonso niet. Die wil de Triple Crown. Hoe maakt niet uit | |
Maver24 | zondag 17 juni 2018 @ 11:52 |
Ja inderdaad. Mis de Audi wel. Heb thuis hier een aantal audi miniatuur autos staan. Waren echt brute autos | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 11:53 |
Vandaar ook dat ik zeg : Dat FA14 dat geen zak boeit snap ik wel. [ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 17-06-2018 12:01:33 ] | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:53 |
Dat hebben ze zelf toegegeven. De #7 mocht niet meer aanvallen. | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 11:53 |
Ik ruik hier naïviteit. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:55 |
Nee, ze hadden voor de race afgesproken dat de auto die in de laatste stint vooraan rijdt wint. Geen teamorders dus als zodanig. Lees je even wat beter in. | |
daNpy | zondag 17 juni 2018 @ 11:55 |
Wie zegt dat? | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 11:55 |
Magnussen perst er met de #63 Corvette in de GTE Pro een 3.50,078 uit De snelste ronde van de dag in die klasse | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:55 |
RTN weer verder | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 11:56 |
Laat je neus eens nakijken. Of ga ook eens een WEC race kijken behalve Le Mans. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 11:56 |
16 of 17 juni? | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 11:57 |
Ze noemen het wel als zodanig. Ik zeg ook niet dat Alonso moest winnen. Alleen dat er teamorders zijn gegeven om niet meer aan te vallen. Iets waarvan ze gezegd hebben dat ook misschien in Le Mans te doen. https://www.crash.net/le-(...)orders-again-le-mans | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 11:58 |
Dat Le Mans onderdeel uitmaakt van het WEC is leuk, maar iedereen weet dat Le Mans PR-technisch gezien totaal op zichzelf staat. Alonso moet winnen, anders gaat het - ondanks dat Toyota eindelijk Le Mans wint - alsnog alleen maar over de race die Alonso niet heeft gewonnen. PR is zo simpel, zo voorspelbaar. | |
Mansjester | zondag 17 juni 2018 @ 11:59 |
Ik vind dit best saai | |
Pino112 | zondag 17 juni 2018 @ 11:59 |
Duct tape | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 12:00 |
De race. De volgende ronde was zelfs 3.49,448 | |
Oscar. | zondag 17 juni 2018 @ 12:00 |
dat doet de deur dicht | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 12:00 |
Deurtje open bij de Rebellion | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:02 |
woah! | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 12:03 |
Doet mij denken aan een Nissan LMP die met open deur over het circuit raasde. Kan er even geen foto van vinden. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:04 |
Haha ja dat was wel de flop van de eeuw met name door hun eigen PR | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 12:05 |
Wel een open body | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:08 |
dit was m | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 12:10 |
Lees je je eigen bericht wel? | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 12:11 |
Dit is onzin. | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 12:17 |
Hoe gaaf ik het vind voor Alonso, het is inderdaad een beetje een verkleurde overwinning. Maargoed, winst is winst. Volgend jaar de Indy500, en dan? 24 Ring, 24H Daytona, Pikes Peak; er is nog genoeg | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 12:17 |
Och die Deltawing inderdaad | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 12:17 |
| |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:18 |
Pit stop of car 29 under investigation vrij grote kans dat hier een penalty komt voor racing team NL | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 12:18 |
Is de Deltawing niet, dat is de Nismo Gt-r LM. Dit is de Deltawing: | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 12:18 |
IndyCar kampioen en WEC kampioen. Dan heeft hij de drie grootste kampioenschappen gewonnen. Dat heeft imho nog niemand gedaan. | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 12:20 |
Excuses, je hebt gelijk, haal ze even door elkaar. Slaaptekort | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 12:22 |
Overstap naar MotoGP! | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 12:25 |
Enige spanning die er nu is op dit moment is de 2de positie van de GTE Pro met de #91 Porsche en de #68 Ford Voor de rest redelijke gaten.... Bleekemolen op 2de plaats in de GTE-am op een ronde achter de Dempsey Porsche ook nog enigszins. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 12:26 |
Een Ferrari eraf. Net weer RTL reclame | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 12:26 |
De #85 waar de Bleek in rijdt .... | |
Doler12 | zondag 17 juni 2018 @ 12:26 |
Ferrari in de grindbak | |
Doler12 | zondag 17 juni 2018 @ 12:27 |
Shit ik dacht het al | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 12:27 |
Verdomme, en dan zeg ik net dat de wagen van Bleekemolen niet zo ver achter de leider van de am-klasse zit | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:30 |
even een eitje bakken | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 12:31 |
dat heeft mijn vrouwtje al om 9.30 voor me gedaan, spek met ei | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:35 |
Die van mij is twee uur aan het trainen en verwacht dat ík zo wat te eten klaar heb staan | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 12:37 |
Rijderswissel voor #8 | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 12:38 |
Penalty in aantocht voor de #8. Spinnende wielen in de pits. | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 12:39 |
Dus Alonso finisht niet | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 12:41 |
Snap niet dat mensen de zondag met zelf sporten invullen, vreselijk, zondag is om sport te kijken hehe | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:42 |
Als het je beroep is heb je weinig keuze. Daarom blijf ik lekker kijken | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:42 |
Maar dat was al bekend | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 12:46 |
Dartservrouwtje zeker #topsport | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 12:46 |
Goed geregeld, ik heb het maar gewoon zelf gedaan | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:46 |
Biatlon/langlaufen #snoeihardafgetraind | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:47 |
inderdaad goed geregeld | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 12:48 |
| |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:49 |
| |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 12:50 |
Waarom rijden er eigenlijk (voor mijn geval, althans) altijd zo veel Porsches in dit soort races? Zijn die gewoon goed, of zijn ze ook goedkoper dan de BMW's en dergelijken? | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 12:50 |
| |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:54 |
2 minuten stop/go voor #52 (speeding in slow zone) | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 12:56 |
oef, dat is een zeer zware straf | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 12:59 |
Komt mogelijk ook nog een penalty aan voor de #8 (ivm wheel spinning tijdens pitstop) (oeps was hierboven ook al gemeld) [ Bericht 24% gewijzigd door M90 op 17-06-2018 13:14:51 ] | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:01 |
Dat mag in de F1 dan weer wel. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:03 |
beschikbaarheid speelt ook een grote rol kan ik me zo indenken. De BMW M8 is per definitie al niet geschikt voor GTE AM dit jaar maar de vraag is ook of de fabrikanten de auto's beschikbaar stellen | |
Wertha | zondag 17 juni 2018 @ 13:06 |
Ja, dat is precies het shot wat ik in gedachte had! | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:06 |
Daarbij valt het ook wel mee toch? Ik geloof dat er 10 Porsches meerijden tegen 8 Ferrari's, zoiets. | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 13:11 |
De meeste F1 races die nu starten zouden afgelopen zijn voor de finish. | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 13:15 |
#32 crevaison | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:17 |
Dat is ook niet de eerste keer voor de #32 dat ie zonder lucht in het rubber zit | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:17 |
Nevernooit dat die Toyota's nu op 100% gereden hebben | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:18 |
Als ik vragen mag, hoe kun je daar in NL je beroep van maken joh | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:18 |
zo'n vermoeden heb ik al 22 uur. | |
Tarado | zondag 17 juni 2018 @ 13:19 |
waarom zouden ze ook | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:20 |
Dat ze nog niet kapot zijn gegaan is de bevestiging. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:20 |
Jawel. | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 13:21 |
Ja, zeg dat nou niet. Als ze na 23:50 uitvallen is het jouw schuld. | |
Bonobo11 | zondag 17 juni 2018 @ 13:21 |
Heel goed zijn, dan krijg je contractje van NOCNSF. | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:21 |
De #7 | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 13:21 |
#7 in problemen | |
trein2000 | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
De #7 kaput | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
wat is loos? | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
aii weer kobayashi | |
Bonobo11 | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
Wot, gaan er Toyotas stuk? | |
Oscar. | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
gaat ie weer | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
Verdomme nattekat Stop daarmee!!! | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
Precies nu de #7, glazen bol? | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
team radio naar #7: in slow zone mode terug naar de pit | |
Doler12 | zondag 17 juni 2018 @ 13:22 |
RIP #7 | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:23 |
Rijdt in de eerste versnelling door, elektronisch probleem? | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 13:23 |
Jinx? | |
Fer | zondag 17 juni 2018 @ 13:23 |
Vervloekt | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:23 |
Nattekat doe nog eens wat comments dan hebben we weer een race gaande | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:24 |
Oei! | |
Tarado | zondag 17 juni 2018 @ 13:24 |
wordt het toch nog spannend | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:25 |
Trouwens. Ik volg het WEC niet echt buiten Le Mans. Maar hoe lang was het al bekend dat de andere teams in de LMP1 niet mee gingen doen? En waarom besloot Toyota wel door te gaan? Want dit is niet echt een wedstrijd. Ook voor Toyota zal dit niet als een écht verdiende overwinning voelen. Ik vroeg me dat zo wel af. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:25 |
| |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:25 |
#92 tikt de #8 van de baan, #7 vliegt in de fik, Rebellion wint. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Google maar wat. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
"forgot to put fuel in the car" | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Goed, de #8 heeft hier de overwinning kado gekregen | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Nope. | |
chufi | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Hij doet het weer ... | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Nee joh | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:26 |
Eerst nog maar eens die 24 uur rijden voordat je wint hè, en waren die overwinning begin van het millennium dan ook onverdiend voor Audi, die waren ook alleen enkele jaren. | |
Tarado | zondag 17 juni 2018 @ 13:27 |
dat is waar | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
Schoonheidsfoutje dus. Maar wel slordig. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
Als dat toch geen middel is om de #8 ter laten winnen dan weet ik het ook niet meer [/aluhoedjemode] | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
Ik was toen nog wat jonger dus heb het minder meegekregen toen. Maar ja daar heb je een punt ja. Ik dacht gewoon dat Toyota dit zelf misschien ook niet geweldig leuk zou vinden. | |
Zorro | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
RTL denkt: "hee er is wat aan de hand, laten we reclame doen!" | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
Nee Le Mans winnen is niets aan natuurlijk. | |
Maver24 | zondag 17 juni 2018 @ 13:28 |
Die had dus geen benzine meer | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:29 |
Het schijnt dat de Toyota niet zomaar kan cruisen omdat het hybride systeem daar niet op gebouwd is. Ondertussen gaat #7 weer verder | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:29 |
Je hóeft niet te reageren als je alleen kut kunt doen Maargoed, als jij mijn vraag zo wil interpreteren weet ik voldoende. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:30 |
Je hebt wel een punt dat het iets minder glansrijk is dan wanneer ze de afgelopen jaren zouden hebben gewonnen | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:30 |
#5 gaat naar binnen? | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:30 |
Stel dan geen domme vragen. Natuurlijk gaat Toyota door, het is bizar om te suggereren dat ze dat niet doen alleen maar omdat concurrentie wegvalt. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:30 |
Tot de finish (of als de 650mb op is) kan ik kijken | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:31 |
Laten we het wel gezellig houden | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:32 |
Tjongejonge | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 13:32 |
En weer lekker offroaden | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:32 |
Mooie schuiver van #90 | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:33 |
Even een beetje spektakel. | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 13:33 |
vreemd dat ie daar niet snel weg kan komen | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:33 |
Raar dat-ie blijft staan. Bak draaide eerst nog maar hij viel stil. | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:34 |
Zo, inderdaad een goede schuiver | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 13:34 |
Ze is Braziliaans. Nu is het veel logischer OT: Even niet kunnen kijken, maar de #7 doet het weer gewoon dus, niks aan de hand verder? En zo te zien nog altijd dezelfde leiders in de andere drie klassen als zo'n beetje de hele race al. | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 13:35 |
Wie zoude #8 mogen finishen? | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:35 |
7 rijdt weer vrolijk rond inderdaad Braziliaans en biathlon, niet een veelvoorkomende combinatie | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:36 |
RTL7 suggereert dat Nakajima dit mag gaan doen. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:36 |
Ze gaan niet meer wisselen hè. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:36 |
Nakajima no doubt | |
Tarado | zondag 17 juni 2018 @ 13:36 |
vandaar Botafogo voorheen | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:37 |
is toch sinds vanmorgen bekend dat beide Japanners de race mogen uitrijden. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:37 |
En gezien Koba heel toevallig in de ander rijdt ook niet erg onwaarschijnlijk. | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 13:37 |
Kon je ook wel een beetje verwachten | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:38 |
Hop, daar gaat de Aston | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:38 |
Lol, van gisteren | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:39 |
Mijn mbs, wat doe je? | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:40 |
| |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 13:40 |
Jouw gejinx wegjagen door hoge resolutie plaatjes te plaatsen | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 13:40 |
Volgens RTL zou de #7 een rondje te laat naar binnen zijn gekomen en daardoor te weinig benzine hebben gehad. | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 13:40 |
Mooi beelden van de BMW #81 en de Porsche #93 | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 13:41 |
De #8 moet gewoon winnen dus | |
Tarado | zondag 17 juni 2018 @ 13:42 |
dat is niet zo volgens de echte kenners | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 13:42 |
Ik weet nu al dat het bij lange na niet gaat lukken, dus er komen gewoon nog 650 bij straks Anders heb ik alleen dit topic. | |
TjjWester | zondag 17 juni 2018 @ 13:52 |
Gaan we de 400 rondes halen? | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 13:53 |
Dit jaar lang niet | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:53 |
nee, lang niet | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 13:55 |
Waarschijnlijk nooit met al die slow zones tegenwoordig. Helaas. | |
Fer | zondag 17 juni 2018 @ 13:56 |
Ik vraag mij of die Toyota vanzelf op de limiter is gesprongen. Wellcht was hij geprogrameerd om die ronde te stoppen, het was echt vlak na de start/finish | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 13:57 |
Kobyashi had de pit call gemist (dus doorgereden ipv te stoppen). Het team gaf hem daarop de instructies om op FCY mode (80kph) te rijden om alsnog de pit te halen de ronde erop | |
TjjWester | zondag 17 juni 2018 @ 13:59 |
30 rondes met nog 1 uur te gaan. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 14:00 |
Ze halen nauwelijks de helft in die tijd. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:00 |
2 minuten per ronde.... Ik ga niet zeggen dat dat onmogelijk is | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:01 |
Zou wel gaaf zijn. | |
Gezicht | zondag 17 juni 2018 @ 14:05 |
Button | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:06 |
Button staat stil | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:06 |
Button langs de kant. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:06 |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:06 |
Rip | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:06 |
aah crap Button in de #11 | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:07 |
Dat ziet er terminaal uit... | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:08 |
Nogal als de motor opgeblazen is | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 14:08 |
Rip | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:09 |
Gewoon duwen. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:10 |
#35 van SMP nu in de pit, wil niet starten | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:10 |
Jammer van al het werk wat ze gisteren hebben gedaan om die wagen terug aan de gang te krijgen. | |
MrBanaan1 | zondag 17 juni 2018 @ 14:11 |
Button | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:13 |
stop & go 10sec voor #7 (exceding amount of allowed fuel) | |
PierreTT | zondag 17 juni 2018 @ 14:13 |
Eerst te weinig, nu weer te veel | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:14 |
Dat ook nog | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:14 |
Toyota toch wel wat rare foutjes dit jaar. van beide auto's, scheelt dat er geen Porsches of Audi's op de loer liggen | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:14 |
Die ene ronde extra kostte dus teveel brandstof | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:14 |
#complot | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:16 |
uhuh. te veel verbruikt in de stint | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:23 |
Schijnbaar is motortje rijden belangrijker dan het autosporthoogtepunt van het jaar voor sommigen | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:24 |
daarom een Jijbuis stream incl Radio Le Mans + Chromecast | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:25 |
Eurosport 2 | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:25 |
Ik heb het dus niet over de uitzending, ik kijk rtl Het gaat over enkele personen hier. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:26 |
Nu ook een stop/go voor #1 voor exceding fuel en nog een stop/go voor #7 voor maximum nr of laps per stint beide 10 sec. suffe regels | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:26 |
En nog een stop&go voor de #7. Teveel ronden gereden in een stint | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:26 |
ook Jani 10 seconden stop and go voor te veel brandstof verbruikt in een stint | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:27 |
groot scherm Le Mans, tablet MotoGP | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 14:27 |
Wtf, die regel zou juist helemaal niet bestaan. Wat een onzin. | |
Zorro | zondag 17 juni 2018 @ 14:28 |
Hypocriet ook dat wanneer de F1 regels zou instellen voor "max aantal ronden per stint" iedereen dat belachelijk zou vinden en dat het hier normaal wordt gevonden. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:28 |
Belachelijk. Je zou toch denk als je veel ronden kán rijden dat je dat ook moet doen tijden een endurance race | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 14:28 |
Wat een boutregel zeg. Maar ja, je mag er vanuit gaan dat een team er wel van op de hoogte is. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Is het gevolg van de EoT tussen de hybrides en niet hybrides dit jaar. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Met de huidige F1 zou ik dat niet eens zo heel erg vinden. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Neen. Dat stond juist expliciet van niet in de regels. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Dit komt allemaal nog door de fout van Kobayashi zelf, Toyota had de pit call naar hem wel gedaan | |
opgebaarde | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Finale Rosmalen | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
goed argument wel | |
Zorro | zondag 17 juni 2018 @ 14:29 |
Hmm wellicht was ik wat voorbarig met mijn opmerking dat deze regel hier nomaal wordt gevonden... Niet op FOK! in elk geval | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 14:30 |
Uitlaatissues bij RTN | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:30 |
Jumbo met problemen... | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 14:30 |
De liefhebber heeft natuurlijk gewoon meerdere schermen en kan het allebei kijken. | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 14:32 |
Is ook gewoon niet waar. SMP heeft ook stints van 11 en 12 ronden gedaan. | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 14:32 |
#8 laatste stop | |
Fer | zondag 17 juni 2018 @ 14:32 |
Liever dit, dan iedereen dezelfde afgesmoorde V6 zoals in de F1. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:35 |
Met 12 minuten te gaan zijn de mbs hier op | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:36 |
#nattekrant | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:36 |
even pauzeren? de laaste 5 minuten zijn spannend voor Toyota | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 14:36 |
Nou ff pauzeren dan, kan je iig de finish zien. | |
Sinister-D- | zondag 17 juni 2018 @ 14:36 |
andere tijdzone voor je? | |
zoem | zondag 17 juni 2018 @ 14:36 |
De laatste 24 minuten van de 24 uur | |
trein2000 | zondag 17 juni 2018 @ 14:37 |
Dan koop je een extra bundel, dat kost ook geen fortuin meer tegenwoordig | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:37 |
Oef | |
heywoodu | zondag 17 juni 2018 @ 14:38 |
#Nattekrant, dit getuigt van uiterst matige voorbereiding. | |
sasquatsch | zondag 17 juni 2018 @ 14:39 |
Ik las dat het verschil in stints tussen de hybride en niet hybride 1 ronde per stint was dat de Toyota's langer mochten doorrijden. En hoorde net op RTL dat de SMP ook een stop&go krijgt. | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:39 |
Dan had ik 12 minuten later moeten inschakelen net Het is best lastig om in te schatten wat het verbruik is. | |
M90 | zondag 17 juni 2018 @ 14:40 |
Stop/go ook voor Neel Jani #1 (10sec. exceding nr of laps) | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:41 |
Dat was een snelle sz... | |
Bluurgh | zondag 17 juni 2018 @ 14:41 |
De 20 minuten van de waarheid voor Toyota, het zal toch niet? | |
Nattekat | zondag 17 juni 2018 @ 14:42 |
Zeg... | |
trein2000 | zondag 17 juni 2018 @ 14:42 |
Ja, heel raar dat er voor die Toyota’s een ander regelen geldt. | |
Peterselieman | zondag 17 juni 2018 @ 14:42 |
Zou Tung Van Eerd nog kunnen passeren? | |
Oscar. | zondag 17 juni 2018 @ 14:43 |
had je wat anders verwacht | |
Fir3fly | zondag 17 juni 2018 @ 14:43 |
Dat wordt bepaald door de fuel flow en maximum fuel allowance per stint. Het aantal ronden zelf maakt niet uit. In de regels althans, blijkbaar hebben ze ineens zomaar wat verzonnen tijdens de race. |