Savic is toch een Kroaat?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meningen verdeeld, ik vond hem goed. Zeker als de omhaal van savic een goal was.
Ja. Zeer vermakelijk met goede kansen voor beide ploegen. Servië is meer in balbezit terwijl CRC meer loert op de counter. Zo krijg je een prima dynamisch potje voorgeschoteld.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Nober het volgende:
Ik kijk nu ook, was het wat die eerste helft?
IJsland zou daar een hoop van kunnen leren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Zeer vermakelijk met goede kansen voor beide ploegen. Servië is meer in balbezit terwijl CRC meer loert op de counter. Zo krijg je een prima dynamisch potje voorgeschoteld.
Nee uit Montenegro.quote:
Die mogen meteen de groep uitflikkeren als ze zulk zaadvoetbal zoals gisteren blijven spelen, dan is die IJsland hype ook een keertje voorbij.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
IJsland zou daar een hoop van kunnen leren.
Milinkovicquote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee uit Montenegro.
Hier speelt ook een savic, maar met nog een gedeelte ervoor waarvan ik geen zin heb het uit te typen.
Speelt niet voor niets bij Fulhamquote:Op zondag 17 juni 2018 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik voorzichtig zeggen dat deze erin had gemogen?
Positionering en loopacties wel goed vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Mitrovic matige spits. Daarom redde hij het niet bij Newcastle.
En volgend jaar redt hij het ook niet bij Fulham in de PL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |