De stelligheid waarmee hij z'n evangelie verkondigt en daarbij voorbij gaat aan allerlei factoren. Met andere woorden: hij is er een beetje teveel in gaan geloven. Zijn presentatie boeit me verder niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er mis met Pieter, behalve z'n presentatie.
Beste interviewer NOS Sport. Ook goed bij het schaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:00 schreef wimderon het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-koesteren~ab87fff4/
Angela![]()
Bert
Aan welke factoren gaat hij dan voorbij?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee hij z'n evangelie verkondigt en daarbij voorbij gaat aan allerlei factoren. Met andere woorden: hij is er een beetje teveel in gaan geloven. Zijn presentatie boeit me verder niet.
Daar zou ik een heel uitgebreid stuk aan kunnen wijten met citaten uit artikelen en zijn boek en reacties daarop, maar ik heb geen tijd en zin om daar nu een paar uur of langer aan te besteden. Maar hij vergeet bijvoorbeeld al dat het best belangrijk is wat voor materiaal je hebt, wat op zich best wel essentieel is. Dan kun je nog zoveel pijltjes gaan tekenen op een screenshot en heel zinnen nodig hebben om te zeggen dat het Nederlands elftal op alle vlakken afgetroefd wordt door Frankrijk of droomplannen onthullen voor de toekomst of beweren dat het geen toeval is dat Nederland er niet bij is.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan welke factoren gaat hij dan voorbij?
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik bedenk hoe Stijn er in het echt uit ziet, dan denk ik aan Pieter Zwart.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zit je dwars?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ik bedenk hoe Stijn er in het echt uit ziet, dan denk ik aan Pieter Zwart.
speelt ze in Oranje?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat ziet dat wijf eruit zeg. Die voetbalster.
Precies, waarom is die man analistquote:Op vrijdag 22 juni 2018 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Raf is echt idioot. Weet echt niks. Zelfs De Ridder komt over als een professor zo.
frikadellen godquote:Op vrijdag 22 juni 2018 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Raf is echt idioot. Weet echt niks. Zelfs De Ridder komt over als een professor zo.
Nee ervoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:22 schreef showtimer het volgende:
Studio Rusland is toch pas na de laatste wedstrijd?
Niet volgens de tv gids.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:22 schreef showtimer het volgende:
Studio Rusland is toch pas na de laatste wedstrijd?
Ze is nerveusquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:23 schreef Eenskijken het volgende:
jackieheeft ze wel wat zinnigs te vertellen?
Vergeet de VRT niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
Groenen mag daar alleen zitten omdat de NOS de BBC na wil doen.
Oké.
Snijdt altijd hout.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vergeet de VRT niet.
Imke Courtois vertelt louter zinnige dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |