Met o.a.:quote:Elke dag vanaf 19.15 uur is het in een gloednieuw decor de beurt aan Studio Rusland met Henry Schut en sidekick Hugo Borst. Vaste gast in dat programma is Rafael van der Vaart. Belangrijkste onderdeel is natuurlijk de wedstrijd van 20.00 uur. Samen met studiogasten zullen Schut en Borst naar de avondwedstrijd kijken. Of hond Messi, een van de blikvangers tijdens de WK-uitzendingen vier jaar geleden, ook terugkeert is nog maar de vraag. "Hij zit bij de verkeerde zaakwaarnemer", aldus Borst.
Eén van de analytici is Pierre van Hooijdonk. Hij verwacht geen verrassende wereldkampioen. "Ik denk niet dat een Afrikaans land het WK gaat winnen. Het wordt een traditionele grootmacht: Brazilië." Rafael van der Vaart heeft Spaanse roots en zal dat land dus extra goed in de gaten gouden. "Isco is mijn favoriete speler."
bedankt hansquote:
is een complimentquote:
Niet verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:25 schreef Masterminded het volgende:
In Studio Rusland (19.17 uur) zijn Peter Hyballa, oud trainer van NEC, en Erik van Looy te gast bij Henry Schut. Van Looij is de presentator van de Belgische versie van de televisiequiz De Slimste Mens.
Dat hypocriete zaad vi is echt veel beter jaquote:Op zondag 17 juni 2018 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Vervelend programma. Snap niet dat mensen die overjarige hipster Borst en uitvaartleider Schut met zijn kistdragers kunnen pruimen.
Dat zeg ik!quote:Op zondag 17 juni 2018 22:02 schreef KingRadler het volgende:
Ben het helemaal zat die VAR praat eens over het mooi voetbal
Nog steeds.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Die van der Vaart is gewoon moddervet. Die was toch nog gewoon onder contract bij een profclub dit seizoen?
vrije trap in de 16 _0_quote:Op zondag 17 juni 2018 22:03 schreef Heufd het volgende:
De penalty is vaak een veel te zware straf voor de overtreding die wordt gemaakt. Dat moet vooral veranderen denk ik.
er is teveel discussie over scheidsrechter het vorige WK bestede men minder tijd aan overtredingen in de studio.quote:
Ik vind het een sterke toevoeging. Dat gezeur komt van de analisten niet van de VARquote:Op zondag 17 juni 2018 22:20 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er is teveel discussie over scheidsrechter het vorige WK bestede men minder tijd aan overtredingen in de studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |