Beter dan de alternatieven zou ik 't niet noemen, maar nooit echt problemen mee gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:09 schreef ArizonaRanger het volgende:
[..]
De andere producten zijn uiteraard wel geweldig en beter dan alle alternatieven.
Ik ken de toetsencombinatie’s voor die andere dingen nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:11 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Beter dan de alternatieven zou ik 't niet noemen, maar nooit echt problemen mee gehad![]()
Sinds wanneer gebruiken we hier emoji's dan? 🙈
Ja, die was te verwachten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:37 schreef the-eye het volgende:
Het is bedoeld om je mee te wassen en niet als kink voor je perverse anale capriolen onder de douche ts
Ja man, je weet niet wat je mist. Beter dan een blowjob, geen gein.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:49 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Is Old Spice echt zo speciaal dan? Moeite waard om een keer te proberen?
quote:Op zondag 17 juni 2018 10:39 schreef Poes. het volgende:
Zo heeft een vroeger neefje van mij eens z'n gezicht gewassen met ''Chilly gel''
Hij zei nog, wat een lekkere frisse douchegelquote:Op zondag 17 juni 2018 10:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Daarna voelde hij zich de hele dag fris en kreeg spontaan zin in fietsen,paardrijden en tennissen.
Dat was wel fris jaquote:Op zondag 17 juni 2018 12:02 schreef Henno het volgende:
Altijd lekker, van die menthol douchegel op je zak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |