Dit geldt vooral voor jou.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
Goed zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan klaar? Plus eventuele voegwerk danquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed, ziet er geweldig uit, morgen kunnen we tegelen
Maandag invoegen en dan is het daar zo goed als klaar, morgen krijg ik een rol lood om de rand van de serre af te werken zodat de lekkage weg is. Laatste dingetjes en dan is het helemaal klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dan klaar? Plus eventuele voegwerk dan
Ga heb dat helemaal zelf doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maandag invoegen en dan is het daar zo goed als klaar, morgen krijg ik een rol lood om de rand van de serre af te werken zodat de lekkage weg is. Laatste dingetjes en dan is het helemaal klaar![]()
Mooi zo, is toch mooi als zoiets achter de rug is. Al die rommel enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maandag invoegen en dan is het daar zo goed als klaar, morgen krijg ik een rol lood om de rand van de serre af te werken zodat de lekkage weg is. Laatste dingetjes en dan is het helemaal klaar![]()
Nee, met elektrisch heeft mijn vader geholpen, nee hebben paar keer even hulp van mijn vriends kameraad en neefje gehad vanwege gewicht, ik kan niet zwaar tillen.quote:
Klopt, daarna ga ik verder op zolder klussen, daar moeten schotten komen en wil ik een nette logeerkamer maken, is wel zo handig met de TT en mijn verjaardag voor mensen die van ver komenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, is toch mooi als zoiets achter de rug is. Al die rommel enzo
Ah oke leek mij al wat zwaar om in je eentje te doen, iig succes met klussen morgenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, met elektrisch heeft mijn vader geholpen, nee hebben paar keer even hulp van mijn vriends kameraad en neefje gehad vanwege gewicht, ik kan niet zwaar tillen.
Preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, daarna ga ik verder op zolder klussen, daar moeten schotten komen en wil ik een nette logeerkamer maken, is wel zo handig met de TT en mijn verjaardag voor mensen die van ver komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |