Vooral door John met zijn kistjes ook nog eensquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:49 schreef espri het volgende:
[..]
Zoveel? Wowwww dan verdien je wel wat...;
Alsof je alleen maar patat kan eten als je iets bijzonders doetquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de heubel is omdat krissie vnd
dat er niet byzonders is gedaan
gewoon en groep. .
groep maakt er een oh wat hebben wij een geweldig iets neer gezet van
Als ze daar nou trek in hebben?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar patat kan eten als je iets bijzonders doet
Lastig zonder frituurquote:
Ja.. maar het wordt zo opgeblazen. Alsof het om een 3-sterren menu gaat ofzo.quote:
Ketel met olie of vet op het vuur, zoals ze doen in de arme landen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog geen frituur en laat staan stroom hiervoor.
Juist, dat hoeft niet eens met hoe goed ze zijn te maken, het geld is er en soms heb je de behoefte om wat lekkers te eten.......quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:51 schreef Soulraven het volgende:
Ik persoonlijk had na 2 weken ook wel heel graag ff iets lekkers gehad. De 1 heeft daar echt behoefte aan, de ander niet, klaar.
Zo brachten ze het. Geweldig wat we hebben neergezet, daarom als beloning friet bestellen, hiep hiep hoera. En toen maakt Christel de 'niet bijzonder' opmerkingquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar patat kan eten als je iets bijzonders doet
Adriaan is ook wel heel nuchter. Laat iedereen doen waar behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:53 schreef mazaru het volgende:
Zelfs Adriaan stemde voor ondanks dat hij het zelf niet wilde
Lastig zonder stroomquote:
Euuuh de schuimpjes beslissen zelf waar ze hun geld aan uit geven.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als je voor 5¤ mensen binnen laat die bij de bij de voedselbank lopen en dan patat gaat bestellen, is heel normaal.
Ik had niet moeilijk gedaan als andere een patatje willen bestellenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:51 schreef Soulraven het volgende:
Ik persoonlijk had na 2 weken ook wel heel graag ff iets lekkers gehad. De 1 heeft daar echt behoefte aan, de ander niet, klaar.
Die bij de voedselbank lopen, dat las ik vanmorgen ook alquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als je voor 5¤ mensen binnen laat die bij de bij de voedselbank lopen en dan patat gaat bestellen, is heel normaal.
Die mensen komen toch zelf?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heel bijzonder.quote:
Dit vond ik ook heel lief van hemquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Adriaan is ook wel heel nuchter. Laat iedereen doen waar behoefte aan hebben.
das dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Euuuh de schuimpjes beslissen zelf waar ze hun geld aan uit geven.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:55 schreef mazaru het volgende:
Al die emoties en het gaat niet om mij... boehoehoeeeeeeeeee ik wil aandacht! Ik kreeg geen poloroid en ik mis mijn moeder![]()
[ afbeelding ]
jajajaja i know,quote:
`Hun` doen dat, mag het zij doen hetquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:55 schreef mazaru het volgende:
Al die emoties en het gaat niet om mij... boehoehoeeeeeeeeee ik wil aandacht! Ik kreeg geen poloroid en ik mis mijn moeder![]()
[ afbeelding ]
Richard bellen,die kent vast een goede snackbar.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:57 schreef Prulke het volgende:
Hoe willen ze eten bestellen trouwens? Of wordt het beltegoed opgeofferd om telefoonnummers op te vragenwel Brandon laten bellen dan
Ja wat moet hij ermeequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:58 schreef mazaru het volgende:
Mike wil dat Adriaan die pot pindakaas in zijn kist stopt. Adriaan wil het niet. Er is zat pindakaas zegt hij
Die pot had hij toch gekregen van een bezoeker omdat hij dacht dat het een vegan pindakaas was?quote:
En Jessie een vervelende aandachtstrekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:00 schreef espri het volgende:
Yep, ik vind Sanne nog steeds een irritante rotmeid.
Ja Jessie vond ik vanaf het bgin ook niet leuk maar door de komst van Sanne is Jessie weer wat gestegen..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jessie een vervelende aandachtstrekker
...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel egocentrische muts.
Draait allemaal om háár gevoel.
Als je zo'n gevoelsmens bent waarom denk je dan zo weinig aan anderen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef FloJo het volgende:
volgens mij heb ik 1 vrouw die me wilt bijstaan!
2 pikliktafelts voor weinig ..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef espri het volgende:
Banken? Wat mis ik? Heb vandaag niet kunnen kijken..
vlam in de pan geen probleem met een buitenkeukenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ketel met olie of vet op het vuur, zoals ze doen in de arme landen.
Ah thnx.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
2 pikliktafelts voor weinig ..
maner was er heute
die komt zo brengene
Mike wel, Adriaan niet. Die eet echt niet meer dan een ander, alleen op zijn eigen tijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ondertussen eten de a3aan en Mike gewoon de tent leeg, als groepsverband zou je ook je patatje niet nemen, vraagt Mike. Nee zegt A misschien in een ander stadium. Christel had meteen iets moeten zeggen hoe ze erover dacht over het bestellen.
We zijn zulke mooie mensen en we vergeten soms te genieten zeg Jessie leven is maar zo kort zon klein dingetje en dan maak je het zo groot.
Ik hoorde John toch echt zeggen denk erover na en ik vraag het straks wat iedereen wil. En nu is dat niet goed.
Als zes man voor stemmen is de kous toch af?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ondertussen eten de a3aan en Mike gewoon de tent leeg, als groepsverband zou je ook je patatje niet nemen, vraagt Mike. Nee zegt A misschien in een ander stadium. Christel had meteen iets moeten zeggen hoe ze erover dacht over het bestellen.
We zijn zulke mooie mensen en we vergeten soms te genieten zeg Jessie leven is maar zo kort zon klein dingetje en dan maak je het zo groot.
Ik hoorde John toch echt zeggen denk erover na en ik vraag het straks wat iedereen wil. En nu is dat niet goed.
Net een geweldig filmpje Yt gekeken van Mark wiens in Ghana, echt utopia nr 2..en geen vlam in de pan, kunnen dus echt koken uit de natuur..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
vlam in de pan geen probleem met een buitenkeuken
Maar ze wou wel bier bestellenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef Soulraven het volgende:
Christel vind dat ze niks verdienen. Zelfs een spelletje spelen samen niet?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie van zojuist ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rot zelf lekker op - 16 juni 2018.
x6m0ywe
dr bocht is niet zo kortquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef Soulraven het volgende:
Christel vind dat ze niks verdienen. Zelfs een spelletje spelen samen niet?
tyquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie van zojuist ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rot zelf lekker op - 16 juni 2018.
x6m0ywe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |