Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet lekker kunnen fappen zonder glijmiddel als je besneden bent?
ahahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:53 schreef xcachet het volgende:
Zegt een vriend van een blinde jongen tegen hem: "Jouw dates zijn altijd blind dates."![]()
Oh ja oke, ik doe niets met de eikel want zit toch amper gevoel in.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.
Nee, zou echt niet niet zonder mijn houvast/velletje willen. Verlies nog liever mn pink.
watquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja oke, ik doe niets met de eikel want zit toch amper gevoel in.
Stel je niet zo aan joh preutse sloeriequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef xcachet het volgende:
Goed om te weten dat Prof zijn eikel gevoelig is maar die van Zosk niet.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.
Nee, zou echt niet niet zonder mijn houvast/velletje willen. Verlies nog liever mn pink.
Sowquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh preutse sloerie
Hey haagsiequote:
Alcoholquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan zodra je 2 breezers achter je kiezen hebt
Dat is niet echt mijn smaakquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt, haar vriendin Daniela Lopez Osirio is ook knap
Ja maar oi oi oi, wat moet dat een gemis zijn, al zal je vast niet anders weten. De schacht is toch maar een opmaat naar het paradijs. Ik vind wel dat het uiteindelijk om de eikel gaat, ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch niet de enige manier om te fappen ;s
quote:
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey haagsie
Echt blij dat je er weer bent
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.
Gvd Prof.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar oi oi oi, wat moet dat een gemis zijn, al zal je vast niet anders weten. De schacht is toch maar een opmaat naar het paradijs. Ik vind wel dat het uiteindelijk om de eikel gaat, ja.
Of doe je aan tantra of prostaat melken
Die zou je gewoon afwijzen zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Ik zou haar niet afwijzen, maar ik zou er geen toekomst in zienquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zou je gewoon afwijzen zeker
Mijn mening is wel degelijk belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouw mening is dan ook niet echt belangrijk natuurlijk
Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.
Ongelooflijk, ik steek vanavond wat kaarsjes voor je op.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd Prof.
Ik ben pas besneden toen ik 18 was ofzo, of zelfs 19 of 20.Dus ik weet wel beter.
Ik vind het zo ook lekker hoor gvd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongelooflijk, ik steek vanavond wat kaarsjes voor je op.
[ afbeelding ]
Sowquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouw mening is dan ook niet echt belangrijk natuurlijk
Jaquote:
Ik zag wat je daar deedquote:
Ja dat kan hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Nee, nog geen plannen. Heb ook niet zoveel zin om te gaan reizen deze zomer. Maar wie weet boek ik wat en vertrek ik de volgende dag. Zo gaat dat meestalquote:
Misschien welquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verdrongen hoe het kan zijn.
gewoon doen johquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, nog geen plannen. Heb ook niet zoveel zin om te gaan reizen deze zomer. Maar wie weet boek ik wat en vertrek ik de volgende dag. Zo gaat dat meestal
Wat ga je doen met deze informatiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef xcachet het volgende:
Goed om te weten dat Prof zijn eikel gevoelig is maar die van Zosk niet.
In m'n dagboek schrijven.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze informatie
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.quote:
Ja wel iets meerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, heb je alweer wat meer energie gekregen?
ga je naar Texelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
In m'n dagboek schrijven.
[..]
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.
Ga naar Bermudaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
In m'n dagboek schrijven.
[..]
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.
Weet ik nog niet denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar zat de crux of weet je dat nog niet
Heb oog voor detailquote:
1-1quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wie is je girlcrush? Die van mij megan fox maar Adriana Lima staat op 2
Amber Heardquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Saai zeg, had bij jou wel iets bijzonders verwachtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gaat niks worden dit wk met dat elftalquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja jmmr, veel gemiste kansen voor Argentinië
Ja zo ben ik, saaiquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Saai zeg, had bij jou wel iets bijzonders verwacht
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ooh ja zij speelt in Aquaman, wil die film nog graag zien
Had meer van Messi verwachtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat niks worden dit wk met dat elftal
quote:
was toppiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Had meer van Messi verwacht
Hoe was je vakantie?
Jorgenson die scoort drie x mooi verkopen.quote:
zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jorgenson die scoort drie x mooi verkopen.
Waarom een act?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een act weer. Aber met Cachet op vakantie. Nu alleen nog Noel uitnodigen en het is echt een goed verhaal.
Ik maak me zorgen om aberquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een act weer. Aber met Cachet op vakantie. Nu alleen nog Noel uitnodigen en het is echt een goed verhaal.
joequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Top, groetjes aan je dochter en vrouw
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:18 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom een act?
Van mij mag noel mee maar het zou jammer zijn als de vakantie verpest werd door spanningen tussen die twee
Oke ik wacht de uitnodiging rustig afquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komt pas in december dit jaar uit
Zou een deken voor in de bench voor de honden kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef Zosk het volgende:
Zin om iets te kopen
Inb4 koop een wasmachine
Ik weet alleen iets om te koppenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef Zosk het volgende:
Zin om iets te kopen
Inb4 koop een wasmachine
Bedankt, dat wisten we nog niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef SideEffect het volgende:
Rip aber en cachet
“De Bermudadriehoek werd bekend doordat vaar- en vliegtuigen er op mysterieuze wijze zouden zijn verdwenen. Allerlei auteurs schreven deze verdwijningen toe aan onder meer paranormale verschijnselen, waarbij de wetten van de natuurkunde werden opgeheven, of aan activiteit van buitenaardse bezoekers.”
Johquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef SideEffect het volgende:
Rip aber en cachet
“De Bermudadriehoek werd bekend doordat vaar- en vliegtuigen er op mysterieuze wijze zouden zijn verdwenen. Allerlei auteurs schreven deze verdwijningen toe aan onder meer paranormale verschijnselen, waarbij de wetten van de natuurkunde werden opgeheven, of aan activiteit van buitenaardse bezoekers.”
Haha goed idee wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou een deken voor in de bench voor de honden kopen.
Hey mergpijpjequote:
Kijk maar uit daarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik weet alleen iets om te koppen
Je meent hetquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef SideEffect het volgende:
Rip aber en cachet
Klopt, maar toch. Ze heeft een plekje in mn hartquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toch is dit niet echt iets dat je moet verrassen.
Ik bewaak je rug wel voor de messen die gaan komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, maar toch. Ze heeft een plekje in mn hart
Ga nou niet zo doenquote:
Ben maar 1,63quote:
Nee, na de 26e.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cachicachaaaaaaaaaaaa al vakantie?
Maar zie je ze?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Die staat er gewoon niet op
Spotify
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet er een glas met water op. Dan heb je water op mars gevonden.
Ja heerlijkquote:
Jij hebt niet veel mensen met humor om je heen he?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een studiegenoot met exact dezelfde humor als jij.
Daar zijn ze wel echt goed inquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja bij bosjes verkochten ze zonnebrillen en selfiesticks in de Tuilerrieën
date?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zit nu bij maccie ga vanavond nog met iemand eten maar ik kon niet meer wachten #viesdikfatty
Dat zijn hele slimme mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een studiegenoot met exact dezelfde humor als jij.
BAFquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel mensen met humor om je heen he?
Echt fijn om je te helpen met een voor de hand liggend ideequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha goed idee wel eigenlijk
Heb er net handdoeken ingelegd
Ik ga eens even rondneuzen bedankt vriend
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel mensen met humor om je heen he?
Zuchtquote:
Klopt wel. Hij haalt super hoge cijfers.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn hele slimme mensen.
Weet ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt wel. Hij haalt super hoge cijfers.
Ik denk daar gewoon niet aan man, rustig aanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt fijn om je te helpen met een voor de hand liggend idee
Je zou zeggen dat die vakantie je goed heeft gedaan, maar je bent nog steeds om te huilenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet er een glas met water op. Dan heb je water op mars gevonden.
Wil je?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Maar dus niemand hier die videosekst
Huh wat is geen sneer, ben gewoon blijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk daar gewoon niet aan man, rustig aan
Probeer anders iemand te vinden in kpdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb je tips nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zosk wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oke gelukkig, dan interpreteerde ik het gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh wat is geen sneer, ben gewoon blij
Ja komt omdat ik vet vaak negatief aan het hakken ben, ik snap je volkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke gelukkig, dan interpreteerde ik het gewoon verkeerd
Dat besef ik zeker vriend, mijn excusesquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik vet vaak negatief aan het hakken ben, ik snap je volkomen
Al ben ik zelden negatief over jou, dat moet je ook beseffen
Privé en bedankt 🖤quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voor privé of wil je er geld mee verdienen?
Ik pm je zo een lijstje met tips
Hoeveel frikandellen heb je besteld?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat besef ik zeker vriend, mijn excuses
Door jou heb ik zojuist ook friet met frikandellen besteld, en 2 cola
Ik drink eigenlijk al de hele week geen cola meer (behalve gisteren bij de mac) en nu stiekem 2 blikjes. Maar verder lukt het aardig
Twee frikandellen speciaalquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel frikandellen heb je besteld?
Ik zit nu sushi te eten
Jij hebt echt een smerig bestaan met zoveel junkfoodquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk al de hele week geen cola meer (behalve gisteren bij de mac) en nu stiekem 2 blikjes. Maar verder lukt het aardig
Weeg 70 kilo, nu jijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt echt een smerig bestaan met zoveel junkfood
Was zo'n box van 16 maar krijg niet alles opquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee frikandellen speciaal
Hoeveel sushi heb je besteld?
Eet smakelijk
ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oh shitquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was zo'n box van 16 maar krijg niet alles op
Ben je sterk in je benen daardoor?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen.
Inb4: paardrijden is geen sport.
Vervelend voor je, meit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oh mensen mijn voeten zijn kapot en ik moet nog weg
Gewoon klein stukje lopen en daarna aan een tafeltje zitten tochquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oh mensen mijn voeten zijn kapot en ik moet nog weg
Bewaar het voor later vanavond als midnight snackquote:
Zit in 8th en moet naar 2ndquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon klein stukje lopen en daarna aan een tafeltje zitten toch
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon hard en lang kunnen rijden op een vent daardoor
Ja pak Uberquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zit in 8th en moet naar 2nd
Zal ik Uber pakken
Doe je dat weleens ja, midnight snack?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewaar het voor later vanavond als midnight snack
Nee zosk doe ik nooit, daarom bewaar ik ditquote:
Doe niet zo moeilijk godverdomme kan toch eerste keer zijn ofzo geezquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee zosk doe ik nooit, daarom bewaar ik dit
Jij jaagt echt iedereen tegen je in het harnas vandaag hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk godverdomme kan toch eerste keer zijn ofzo geez
Helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij jaagt echt iedereen tegen je in het harnas vandaag he
Toen ik vannacht thuis kwam een halve bak cherrytomaatjes naar binnen zitten schuivenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk godverdomme kan toch eerste keer zijn ofzo geez
Adios chicaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben mijn haar doen. Au revoir connards
Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik vannacht thuis kwam een halve bak cherrytomaatjes naar binnen zitten schuiven
Geil ga doorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon hard en lang kunnen rijden op een vent daardoor
Nonsensquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij jaagt echt iedereen tegen je in het harnas vandaag he
Heerlijk toch, soms moet je gewoon doen wat goed voelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Citroentoetjesquote:
Goddelijk. Mits goed gemaakt. En dat kunnen niet veel restaurants.quote:
Beetje, vooral nachecken of ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je de spelling opgezocht want zie jou nooit leestekens gebruiken
Goed planquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje, vooral nachecken of ik het goed heb.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Echt jammer dat Netflix de serie Lucifer verder laat gaan.
Heb je goedquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje, vooral nachecken of ik het goed heb.
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk toch, soms moet je gewoon doen wat goed voelt.
Haha behalve behalve, maar onder de streep toch heel wat minder suiker gehad dus das goed
Samequote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jammer begon net een beetje stijf te worden
Snap ik, ik ben weer terugquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:03 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het warm, dat is voor het eerst deze week
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Mijn leven zit dan ook in een opwaartse spiraal
Dat draagt daar zeker niet aan bijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben weer terug
Toch weer terug?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Mijn leven zit dan ook in een opwaartse spiraal
HAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben weer terug
Eigenlijk morgenavond maar mijn vlucht is gecancelled dus weet nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is die weer voorbij dan schrijf ik dat even op
Het gaat goed, versuft na de vette hap naar Denemarken aan het kijken. En jij, atleet in spe?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn dat jij er bent, hoe gaat het?
Goed, pannen staan op het vuur, zo lekker eten en Netflixen en dan vroeg naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat goed, versuft na de vette hap naar Denemarken aan het kijken. En jij, atleet in spe?
Wat ga je kijken op Netflix?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, pannen staan op het vuur, zo lekker eten en Netflixen en dan vroeg naar bed denk ik.
Wat zit er in die pannen? Heb je de knollen op?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, pannen staan op het vuur, zo lekker eten en Netflixen en dan vroeg naar bed denk ik.
Weet ik niet, ik heb echt drie series gebinged in de laatste drie weken dus nu op zoek naar iets nieuws.quote:
Gebakken aardappeltjes, shoarmareepjes met rode ui en normaal doe ik daar verse sperziebonen bij maar die had ik niet dus nu wordt dat doperwten en wortels uit een blikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zit er in die pannen? Heb je de knollen op?
Oh, ik heb ook niet echt tips op dit moment helaasquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb echt drie series gebinged in de laatste drie weken dus nu op zoek naar iets nieuws.
Maakt niet uit, misschien ga ik wel Fallout 4 spelen. Ik heb al drie weken niet gegamed omdat het me verveeltquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niet echt tips op dit moment helaas
Is redelijk goor zo’n potje, vooral die worteltjes vind ik ranzig. Maar goed, beter dan helemaal geen groentenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, shoarmareepjes met rode ui en normaal doe ik daar verse sperziebonen bij maar die had ik niet dus nu wordt dat doperwten en wortels uit een blikgeen idee of het wat wordt.
Ik heb deze week volgens mij 2 uurtjes gegamed ;squote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, misschien ga ik wel Fallout 4 spelen. Ik heb al drie weken niet gegamed omdat het me verveelt
Outlander bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste twee al gezien, tweede nooit van gehoord.
Die moet ik ook nog uitspelenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, misschien ga ik wel Fallout 4 spelen. Ik heb al drie weken niet gegamed omdat het me verveelt
En je zit naakt 😏quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
Even de gordijnen dicht want ik heb een heftig reflecterend scherm.
Gaat over een getrouwd stel die naar Schotland gaat omdat de man onderzoek wil doen naar zijn familiegeschiedenis. Daar ontdekt de vrouw een stenen cirkel en via die cirkel gaat ze terug de tijd in. Verder vertel ik niks want anders verklap ik teveelquote:
Klinkt heel leuk staat het op Netflix?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat over een getrouwd stel die naar Schotland gaat omdat de man onderzoek wil doen naar zijn familiegeschiedenis. Daar ontdekt de vrouw een stenen cirkel en via die cirkel gaat ze terug de tijd in. Verder vertel ik niks want anders verklap ik teveel
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk staat het op Netflix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |