Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet lekker kunnen fappen zonder glijmiddel als je besneden bent?
ahahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:53 schreef xcachet het volgende:
Zegt een vriend van een blinde jongen tegen hem: "Jouw dates zijn altijd blind dates."![]()
Oh ja oke, ik doe niets met de eikel want zit toch amper gevoel in.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.
Nee, zou echt niet niet zonder mijn houvast/velletje willen. Verlies nog liever mn pink.
watquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja oke, ik doe niets met de eikel want zit toch amper gevoel in.
Stel je niet zo aan joh preutse sloeriequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef xcachet het volgende:
Goed om te weten dat Prof zijn eikel gevoelig is maar die van Zosk niet.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer het weleens, maar dat fapt nergens naar. Droog voelt het al helemaal niet fijn. Daar heb ik dan een omscholing voor nodig ben ik bang. Je wil toch je voorhuid over de eikel laten glijden, komt nog eens bij dat je eikel ongevoeliger gaat zijn als je besneden bent.
Nee, zou echt niet niet zonder mijn houvast/velletje willen. Verlies nog liever mn pink.
Sowquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh preutse sloerie
Hey haagsiequote:
Alcoholquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan zodra je 2 breezers achter je kiezen hebt
Dat is niet echt mijn smaakquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt, haar vriendin Daniela Lopez Osirio is ook knap
Ja maar oi oi oi, wat moet dat een gemis zijn, al zal je vast niet anders weten. De schacht is toch maar een opmaat naar het paradijs. Ik vind wel dat het uiteindelijk om de eikel gaat, ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch niet de enige manier om te fappen ;s
quote:
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey haagsie
Echt blij dat je er weer bent
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.
Gvd Prof.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar oi oi oi, wat moet dat een gemis zijn, al zal je vast niet anders weten. De schacht is toch maar een opmaat naar het paradijs. Ik vind wel dat het uiteindelijk om de eikel gaat, ja.
Of doe je aan tantra of prostaat melken
Die zou je gewoon afwijzen zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Ik zou haar niet afwijzen, maar ik zou er geen toekomst in zienquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zou je gewoon afwijzen zeker
Mijn mening is wel degelijk belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouw mening is dan ook niet echt belangrijk natuurlijk
Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens ja.
Ongelooflijk, ik steek vanavond wat kaarsjes voor je op.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd Prof.
Ik ben pas besneden toen ik 18 was ofzo, of zelfs 19 of 20.Dus ik weet wel beter.
Ik vind het zo ook lekker hoor gvd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongelooflijk, ik steek vanavond wat kaarsjes voor je op.
[ afbeelding ]
Sowquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouw mening is dan ook niet echt belangrijk natuurlijk
Jaquote:
Ik zag wat je daar deedquote:
Ja dat kan hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft de voorkeur meestal ja, maar er zijn genoeg mooie vrouwen met andere haarkleur. Maar haar vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Nee, nog geen plannen. Heb ook niet zoveel zin om te gaan reizen deze zomer. Maar wie weet boek ik wat en vertrek ik de volgende dag. Zo gaat dat meestalquote:
Misschien welquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verdrongen hoe het kan zijn.
gewoon doen johquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, nog geen plannen. Heb ook niet zoveel zin om te gaan reizen deze zomer. Maar wie weet boek ik wat en vertrek ik de volgende dag. Zo gaat dat meestal
Wat ga je doen met deze informatiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:56 schreef xcachet het volgende:
Goed om te weten dat Prof zijn eikel gevoelig is maar die van Zosk niet.
In m'n dagboek schrijven.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze informatie
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.quote:
Ja wel iets meerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, heb je alweer wat meer energie gekregen?
ga je naar Texelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
In m'n dagboek schrijven.
[..]
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.
Ga naar Bermudaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
In m'n dagboek schrijven.
[..]
Weet nog niet waarheen. Weinig zin in een grote stad vol toeristen.
Weet ik nog niet denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar zat de crux of weet je dat nog niet
Heb oog voor detailquote:
1-1quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wie is je girlcrush? Die van mij megan fox maar Adriana Lima staat op 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |