Op die manier spelen is ook een kunst.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Gaan ook niet verliezen van Kroatie denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op die manier spelen is ook een kunst.
Heb er wel respect voor
Goede reclame!quote:
zou leuk zijn als hij er 4 in schiet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef JanCees het volgende:
Hattrick Messi in de tweede helft dan maar?
Wat is je mening over Ajax?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef bianconeri het volgende:
En met dit soort wedstrijden dat Messi geen top team om zich heen heeft zie je gewoon waarom Ronaldo de beste vd wereld is en niet Messi.
Ronaldo presteert, Messi sjokt maaerwat en presteert niet (die enkele goede interland in zijn interland carrier na dan, nooit een langere periode of toernooi).
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef JanCees het volgende:
Hattrick Messi in de tweede helft dan maar?
Ik wil Pavon zien jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:51 schreef skysherrif het volgende:
Biglia en Di Maria iig vervangen.
Pavon voor Di Maria en wie voor Biglia?
jullie een beetje opnaaien natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?
De altijd vervelende discussiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat dit topic vooral weer gaat over de Messi v. Ronaldo discussie
Dan is het goed. Van jou kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
jullie een beetje opnaaien natuurlijk
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?
Mooi manquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat dit topic vooral weer gaat over de Messi v. Ronaldo discussie
Behalve Pepegod danquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te maken
Deze logica klopt niet. JanCees doet het beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |