Mwha, die laat het wel in belangrijke wedstrijden zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:18 schreef Groby het volgende:
Al die users die gisteren hebben zitten fappen op Ronaldo mogen niet praten nu
Heb je er weer zo één. Ronaldo zie je het halve jaar niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, die laat het wel in belangrijke wedstrijden zien.
Dat geschreeuw is gewoon irritantquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:18 schreef skysherrif het volgende:
Goh je zou als commentator maar laten blijken dat je de beste speler aller tijden goed vindt
Bij ajax blijven ze droog.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie mag na afloop het commentator hokje dweilen?
Waarom zap je dan niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat geschreeuw is gewoon irritant
Nou boehoe, zo irritant.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat geschreeuw is gewoon irritant
quote:
blijft zo mooiquote:
Het WK duurt nog langquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Balen voor Jeroen dat Messi niet scoorde....
De twee en een halve week tot de kwartfinale.quote:
dan was ie klaargekomenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Balen voor Jeroen dat Messi niet scoorde....
Van roken krijg je ook nog eens kankerquote:
Armani is een lastpakquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iedereen dacht toch ook dat Armani zou spelen?
wordt hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:25 schreef raptorix het volgende:
Heel AZ word voor tientallen leeggekocht morgen
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:22 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger had je een Jeroen Greuter paint dat ie op Messi fapt, kan hem helaas niet meer vinden
quote:
Dudequote:
Madquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het autisme forum is een deurtje verder> AUT
Volgens jouw principe is het dus ook: Heel AZ loop morgen een rondje om het stadion.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het basisprincipe van taal?
Het kan me echt geen fuck schelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens jouw principe is het dus ook: Heel AZ loop morgen een rondje om het stadion.
Toch?
Kan je over discussiëren toch?
haha
quote:
veel laten zien tot nu toe jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:33 schreef Spanky78 het volgende:
Go Iceland! Alhoewel Messi met elk balcontact laat zien hoe briljant hij is speelt de rest als natte kranten.
extreem XDquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Grueter die Messi mag becommentariëren
Hoe was het eerste halfuur?
Nee, taal doet me weinig, zeker niet als taal inconsequent is.quote:
75 - 25 balbezitquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Bijna niets. Maar de klasse druipt er wel echt vanaf. Hij wordt weinig aangespeeld en gevonden tot nu toe.quote:
Klinkt als een hielenllikkerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
Slechte aanname Messi
"Niet geweldig aangespeeld maar maakt er het beste van"
Hoe is dat laf?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Die Ijslanders spelen me wel een partij laf zeg. Erg defensief alsof ze niet komen om te voetballen.
Ja kunnen beter aanvallen en 6-2 verliezenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Die Ijslanders spelen me wel een partij laf zeg. Erg defensief alsof ze niet komen om te voetballen.
Mwah, ze spelen naar hun (beperkte) mogelijkheden. Niks mis mee. Zou pas erg zijn als Argentinië zo zou spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Ja ze hebben dan ook de luxe om uit 50 miljoen spelers te selecteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Hij werd ook gewoon beroerd aangespeeld...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
Slechte aanname Messi
"Niet geweldig aangespeeld maar maakt er het beste van"
Jeroen aubquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:39 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hij werd ook gewoon beroerd aangespeeld...
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:34 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik snap het ergens ook wel, maar dit is afbraakvoetbal waar Mourinho zich nog voor zou excuseren. Tijd dat het afgestraft wordt.
Kap eens lekker met dat gejammer.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik snap het ergens ook wel, maar dit is afbraakvoetbal waar Mourinho zich nog voor zou excuseren. Tijd dat het afgestraft wordt.
Mourinho doet het met 2 miljard aan spelersquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:39 schreef VeX- het volgende:
Nou, dit is toch wel een tikkeltje te laf om voor te juichen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:39 schreef Spanky78 het volgende:
Altijd mooi om de underdog succesvol te zien.
2 jaar geleden konden ze het welquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:41 schreef Lothiriel het volgende:
Denk dat IJsland dit niet gaat volhouden
I BELIEVEquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:41 schreef Lothiriel het volgende:
Optimistisch hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:41 schreef Lothiriel het volgende:
Hallo, IJsland, 300.000 inwoners, dat is alsof Haarlem het op moet nemen tijdens het WK, dan kun je een team helemaal niets verwijten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:40 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nou, dit is toch wel een tikkeltje te laf om voor te juichen.
True, maar ze spelen echt heel weinig klaar... Maar je weet nooitquote:
<3quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:42 schreef JanCees het volgende:
BAL TEGEN DE HAND!!!!!
TYFUS GRUETER HOU JE SMOEL EENS
rustaaaagggquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:42 schreef JanCees het volgende:
BAL TEGEN DE HAND!!!!!
Jeroen had zijn lul al in de hand voor de pingel van Messi....quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:42 schreef JanCees het volgende:
BAL TEGEN DE HAND!!!!!
Madquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:43 schreef VeX- het volgende:
Argentinie wordt hard grnaaid door die laffe visvreters en hoerenscheids.
Dat klopt niet aangezien die over het algemeen niet naar voetballen kijken.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat klopt niet aangezien die over het algemeen niet naar voetballen kijken.
Homo's zijn niet sportief.- Frank de Boer.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat klopt niet aangezien die over het algemeen niet naar voetballen kijken.
Helemaal niet. Minilandje. Tegen een voetballand met Messi. Een selectie die honderden miljoenen waard is.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:40 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nou, dit is toch wel een tikkeltje te laf om voor te juichen.
Messi nog niet gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:45 schreef skysherrif het volgende:
IJsland is uiteindelijk qua echte kansen gevaarlijker dan Argentinie toch?
Dan is de vraag, waar zou de bal zijn belandquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:43 schreef raptorix het volgende:
Een penalty als:
-De hand naar de bal gaat
-De hand zich op een onnatuurlijke plaats begeeft (bijvoorbeeld boven je hoofd)
-Er een doelpoging mee verloren gaat.
Deze verdediging van Argentinië kan echt niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:45 schreef skysherrif het volgende:
IJsland is uiteindelijk qua echte kansen gevaarlijker dan Argentinie toch?
Trololololquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Het is wel duidelijk nu Hansquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Het leek op een voorzet, meestal word in dit soort zaken geen penalty gegeven, wel als je bijvoorbeeld in de sliding de bal meeglijd met je hand.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan is de vraag, waar zou de bal zijn beland
Doe eens rustig johquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel heb je ingezet op Argentinie to win?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
de laatste jaren wel iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Falco het volgende:
CR7 > Messi
Dat ik dit ooit nog eens zou posten
Walvissen zijn zoogdieren, ergo je argument gaat niet op.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Zie je wel vaker bij Zuid-Amerikaanse voetballersquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een zeurend elftal dat Argentinie trouwens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:49 schreef S0nic het volgende:
Conclusie: België gaat gewoon wereldkampioen worden.
Maximaal kwartfinale.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:49 schreef S0nic het volgende:
DIE MANNSCHAFTquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:49 schreef S0nic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |