Wil het niet te vunzig maken allemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt niet met de TT, daar mag wel 40 kilo bij
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil het niet te vunzig maken allemaal
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt niet met de TT, daar mag wel 40 kilo bij
Uhh neequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Uuuh denk dat je de verkeerde quote
Niet, ik word alleen verliefd op leuke mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij verliefd op mij dan?
Wil niet vozen met mensen die mij niet leuk vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet, ik word alleen verliefd op leuke mensen.Maar btje vozen kan altijd.
Echte whitegirlgoalsquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben bruin geworden en 5k afgevallen vandaag
Okéquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil niet vozen met mensen die mij niet leuk vinden
Maar ik accepteer je toenadering
Goed zeg, nog een kilo of 40 te gaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dan weeg ik nog 20 ;squote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed zeg, nog een kilo of 40 te gaan?
5k afgevallen? Geld weggegooid of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
zo dik is aber niet he, bij haar zie je het wel als ze 5kg vet is verlorenquote:
5k is 5000 euro he. 5 kg is 5 kilo.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zo dik is aber niet he, bij haar zie je het wel als ze 5kg vet is verloren
Je begint een beetje op cachet te lijken qua gedragquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zo dik is aber niet he, bij haar zie je het wel als ze 5kg vet is verloren
slutty?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint een beetje op cachet te lijken qua gedrag
Dat kunnen jullie prima zelf invullen allemaalquote:
Dat is een groot compliment!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, mijn fout, zo was het namelijk niet bedoeld.quote:
Dat is een beledigingquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij ooit geneukt met Noel?
Sow daar heb je mijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, mijn fout, zo was het namelijk niet bedoeld.
zosk maar nauwelijks thoquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie prima zelf invullen allemaal
Zoks kan nog geen ei bakken dus jaquote:
en hij is beperkt qua vulling mjahquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoks kan nog geen ei bakken dus ja
haags 😍quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent terug.
JAAAAAAAAAAAAA!!!!
zullen we vozenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil niet vozen met mensen die mij niet leuk vinden
Maar ik accepteer je toenadering
prima primaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:01 schreef Drug het volgende:
[..]
zelfde plekken als altijd
hoe is t hier?
Rip zoksquote:
Cachet is echt van een ander niveau, dit kan je niet zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
vandaag ben ik nog extra saai. ik doe vandaag niksquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent wel wat saai, maar niet vermoeiend dus dat is oké
beetje voetbal kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ben ik nog extra saai. ik doe vandaag niks
klopt. ijsland aanmoedigenquote:
Je hebt toch 70km gewandeld? Noem dat maar niks ;squote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ben ik nog extra saai. ik doe vandaag niks
nee, dat begint vanavond pas, daarom doe ik nu niksquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt toch 70km gewandeld? Noem dat maar niks ;s
kan..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan nog weleens gelijk gaan krijgen met 2-1
al heb ik winst voor Argentinië in scorito ingevuldquote:
Uhmquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan nog weleens gelijk gaan krijgen met 2-1
Dat ligt ook wel het meest voor de hand natuurlijk. Ik had Spanje-Portugal goed qua gelijkspelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al heb ik winst voor Argentinië in scorito ingevuld
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat begint vanavond pas, daarom doe ik nu niks
Vanavondquote:
ik had 1-1quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel het meest voor de hand natuurlijk. Ik had Spanje-Portugal goed qua gelijkspel
Alleen 2-2 ipv 3-3
Toch gedaanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cachet is echt van een ander niveau, dit kan je niet zeggen
Marokko-Iran was pijnlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had 1-1
ga nog redelijk goed in de poule
Nee man. Heb liever Aber dan SE, maar ieder zn ding.quote:
Ohquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Heb liever Aber dan SE, maar ieder zn ding.
Kippetjes uit de oven met aardappelgratin en saladequote:
frankrijk - australie had ook pijnlijk kunnen zijnquote:
eensquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Heb liever Aber dan SE, maar ieder zn ding.
Ja :s Maar laat je daar niet door tegenhoudenquote:
klopt. Had ik 3-1quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
frankrijk - australie had ook pijnlijk kunnen zijn
mag je me wel serverenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kippetjes uit de oven met aardappelgratin en salade
ik ben altijd blij met jouquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:15 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig bepalen jullie niet wie er in de sc mag posten
Je zet me wel aan het denkenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja :s Maar laat je daar niet door tegenhouden
Dit is hzawquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:15 schreef SideEffect het volgende:
natuurlijk welquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:15 schreef SideEffect het volgende:
heb schoenen en eau de toilette besteldquote:
Aardbeitjes naquote:
picsquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb schoenen en eau de toilette besteld
Ik ben denk ik nog dronken. Maar voos in mijn plaatsquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zet me wel aan het denken
Verwarrend daarnet wilde je vozen
Nee wil niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog dronken. Maar voos in mijn plaats
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja is goedquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.treat yo'self 😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geld moet rollen hequote:
Oh, jammerquote:
Zelf opruimen wat je vies maaktquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:22 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan laat ik er per ongeluk eentje vallen in je decolleté
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter barefootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan wel een goede beurt gebruiken hahaquote:
zeg maarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:28 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer vozen
Twijfel je aan de capaciteiten van hzawquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze kan wel een goede beurt gebruiken haha
😏😏quote:
Ja. Voorheen was ze een vrolijke, lieve user en sinds hzaw is ze een soort dooie pot zuurkool. Toeval? I think not.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Twijfel je aan de capaciteiten van hzaw
zondequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh was geintje ben al voorzien![]()
Al kan dat met de dag veranderen ofc
Heb haar tot voor kort nooit lief of vrolijk gevonden, maar kan ook spel zijn, net als die acteur hzaw. Vertrouw er maar weinig hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Voorheen was ze een vrolijke, lieve user en sinds hzaw is ze een soort dooie pot zuurkool. Toeval? I think not.
Ik vertrouw bijna niemand. Allemaal charletansquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb haar tot voor kort nooit lief of vrolijk gevonden, maar kan ook spel zijn, net als die acteur hzaw. Vertrouw er maar weinig hier.
Met slagroomquote:
Rtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vertrouw bijna niemand. Allemaal charletans
Ik vertrouw jou, zosk en drugquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vertrouw bijna niemand. Allemaal charletans
Ik voel me gevleidquote:
Waar zit je nou weerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn voeten doen zeer en ik moet nog 2,7 km teruglopen naar mijn hotel
Volgens mij houdt drug niet van reizen en dat is wel een vereistequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, jij bent sowieso veel leuker
Dat hoop ik andersom ookquote:
thank you 👸quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, jij bent sowieso veel leuker
ik ben erg avontuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgens mij houdt drug niet van reizen en dat is wel een vereiste
👨💻quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Drug én VanderWoodsen terug, wat een dag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://adguard.com/nl/welcome.htmlquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik krijg op fok de hele tijd zo'n kut reclame van een kind met waterpokken. Word daar echt mad van
dan zit er iemand hier die daar last van heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik krijg op fok de hele tijd zo'n kut reclame van een kind met waterpokken. Word daar echt mad van
Jouw dochtertje toevallig?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan zit er iemand hier die daar last van heeft
Ik ook, vind het vies. Betekent dit dat we bij elkaar in de buurt wonen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Grappig weerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan zit er iemand hier die daar last van heeft
Waar wacht je opquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zit helaas weer te wachten, hier is het soms net omgekeerde wereld
Ik kwam met het idee om naar een leuk eettentje te gaan, mijn vriend wilde nog effe douchen tutten en weet ik veel watquote:
Valt het nog binnen de grenzen of begin je je al zorgen te maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee om naar een leuk eettentje te gaan, mijn vriend wilde nog effe douchen tutten en weet ik veel wat
Als het nog een uur gaat duren ga ik mij heel veel zorgen maken, helemaal als hij gaat roepen dat zijn haar niet wil 'zitten' gezien dat misschien 1 a 2 mm lang isquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt het nog binnen de grenzen of begin je je al zorgen te maken?
Zou toch even gaan kijken wat 'ie allemaal het doen isquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als het nog een uur gaat duren ga ik mij heel veel zorgen maken, helemaal als hij gaat roepen dat zijn haar niet wil 'zitten' gezien dat misschien 1 a 2 mm lang is
Ik rij zo eerst naar de kaaswinkel, moet nog effe een blok oude kaas hebben voor vaderdag, is mijn paps ook weer blijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou toch even gaan kijken wat 'ie allemaal het doen is
Liefquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik rij zo eerst naar de kaaswinkel, moet nog effe een blok oude kaas hebben voor vaderdag, is mijn paps ook weer blij
Oh valt mij eigenlijk wel vaker bij je op.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Soms, heel soms, ben ik lief.
Dit slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin er niet aan, voor je het weet word je er weer uit getyft omdat er wordt gecared.
oh, dat kijk ik niet. Kan geen enkele speelster opnoemen uit dat elftal.quote:
Jou.quote:
Hey vakantieganger.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, dat kijk ik niet. Kan geen enkele speelster opnoemen uit dat elftal.
Was het tof ?quote:
Kan beter mag onz niet meer in.quote:
Nu KLB nogquote:
Is het uit tussen eend en zijn vriendin dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zal ik nu mcdonalds halen en vanavond eend eten of alleen mcdonalds halen of wachten en vanavond eend eten
Ik had een inb4 eend112 moeten posten hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het uit tussen eend en zijn vriendin dan?
Als je er maar bij uitlogtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zal ik nu mcdonalds halen en vanavond eend eten of alleen mcdonalds halen of wachten en vanavond eend eten
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh valt mij eigenlijk wel vaker bij je op.
Wat jij moet van mij is uitloggen, verder zie je maarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik had een inb4 eend112 moeten posten he
Zoals jij elke week doet Braddiestijl?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom al die moeite doen, sluit toch gewoon fok af
quote:
Sjongejongequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:05 schreef Chloroform het volgende:
Gvd vergeten kip uit de vriezer te halen
Net onkruid hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat jij moet van mij is uitloggen, verder zie je maar
Ja :s gelukkig de marinade nog niet gemaakt maar ga nu even huilenquote:
Volgens mij zit je gewoon thuisquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Haters
Klap wel maccie op de elyssees
Lekker jankenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Haters
Klap wel maccie op de elyssees
Ik word echt nat van oude brokkelkaas hnngquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Even snel een blok oude brokkelkaas gekocht. was gelukkig net op tijd
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt nat van oude brokkelkaas hnng
Nee, boeit me niet zo veel eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt nat van oude brokkelkaas hnng
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:14 schreef Chloroform het volgende:
In Brugge bij de brouwerij van Brugse Zot toen ongefilterde Brugse Zot gedronken met stokbrood erbij en van die fucking lekkere oude zoute brokkelkaas, mijn god wat was dat genieten
Jammer dacht dat we bffs waren. Gelukkig vind je me nog steeds leuker dan cachet las ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, boeit me niet zo veel eigenlijk
Vraag zosk maar jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:15 schreef Chloroform het volgende:
Het zijn de kleine dingen des levens he
Ik vind je nog steeds een scheetjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jammer dacht dat we bffs waren. Gelukkig vind je me nog steeds leuker dan cachet las ik.
Zosk is 1,78m ofzoquote:
Ahw zal macarons van Ladureé voor je meenemen 😍quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een scheetje
Wat ga je na het drogen van je tranen etenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja :s gelukkig de marinade nog niet gemaakt maar ga nu even huilen
Ik vind alles met kaas lekker.quote:
Geen idee. Misschien maar sushi bestellen. Jij dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ga je na het drogen van je tranen eten
En madeleines?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ahw zal macarons van Ladureé voor je meenemen 😍
Have fun, eet smakelijkquote:
Denk patat en frikandel ;s Heb vanmiddag een halve zak spinaziebladeren gehad en een banaan, dus vind wel dat het kanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien maar sushi bestellen. Jij dan?
Viesdikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk patat en frikandel ;s Heb vanmiddag een halve zak spinaziebladeren gehad en een banaan, dus vind wel dat het kan
Smegma onder de eikelrand?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet wel iets dat je niet lekker vindt met kaas
Ai, balen. Was het een goeien?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:35 schreef Zosk het volgende:
Mijn wasmachine is net overleden, echt fijn
Stahpquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet wel iets dat je niet lekker vindt met kaas
Miele, wel een oudjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ai, balen. Was het een goeien?
Lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk patat en frikandel ;s Heb vanmiddag een halve zak spinaziebladeren gehad en een banaan, dus vind wel dat het kan
Ja echt goor ben jequote:
Ik ook niet, wel fijn. Ben wel besneden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van smegma, wel fijn. Ben niet besneden.
Haha, wordt het nog zieliger. Je zou denken dat kan haast niet, maar je hebt het toch voor elkaar ;pquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Miele, wel een oudje
Had net alle honden dekens enzo erin gedaan dus nu hebben ze niets voor in de bench, echt kut
Mooi klaar mee. Nu moeten ze op je nieuwe bank vannachtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Miele, wel een oudje
Had net alle honden dekens enzo erin gedaan dus nu hebben ze niets voor in de bench, echt kut
Echt hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, wordt het nog zieliger. Je zou denken dat kan haast niet, maar je hebt het toch voor elkaar ;p
Gatver, hoe fap je dan lekker? ;s Gebruik je glijmiddelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel fijn. Ben wel besneden.
Jij begonquote:
Nee ik verzin wel iets anders, paar oude handdoeken erinquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi klaar mee. Nu moeten ze op je nieuwe bank vannacht
Waarom zou je niet lekker kunnen fappen zonder glijmiddel als je besneden bent?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatver, hoe fap je dan lekker? ;s Gebruik je glijmiddel
Twee sponzen in een plastic beker met een condoom erinquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatver, hoe fap je dan lekker? ;s Gebruik je glijmiddel
Slim hoor. Ik moet eigenlijk ook het kleedje van de poezen even in de was doenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik verzin wel iets anders, paar oude handdoeken erin
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee sponzen in een plastic beker met een condoom erin
Ja dan begin jij toch :squote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet waar, ik wilde alleen aantonen dat je niet alles lekker vindt met kaas
Ik heb nu vanaf woensdag geen kleding meer, ook heel fijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slim hoor. Ik moet eigenlijk ook het kleedje van de poezen even in de was doen
Bij Coolblue tillen ze naar boven en nemen ze je oude meequote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu vanaf woensdag geen kleding meer, ook heel fijn.
Dus nu moet ik even snel een nieuwe wasmachine regelen. En deze naar beneden tillen en de andere naar zolder tillen. Echt fantastisch. En fijn. Gelukkig wegen Miele's geen reet.
Oh maar ik heb al een andere gekocht via via en die doen dat nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Coolblue tillen ze naar boven en nemen ze je oude mee
laat maar weten als ik kan helpenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu vanaf woensdag geen kleding meer, ook heel fijn.
Dus nu moet ik even snel een nieuwe wasmachine regelen. En deze naar beneden tillen en de andere naar zolder tillen. Echt fantastisch. En fijn. Gelukkig wegen Miele's geen reet.
Ohquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar ik heb al een andere gekocht via via en die doen dat niet
dank je!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hey leuk dat je er weer bent vriend, waar was je al die tijd?
Weet ik veel, je verdient toch big bucksquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:43 schreef Zosk het volgende:
En Chloro denk je dat ik een nieuwe Miele kan betalen ;s
Nee, waarom denkt iedereen datquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, je verdient toch big bucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |