Eerste keer deden ze het direct, dan is de kans dat iedereen die klaar zit een kaart krijgt veel groter. Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:20 schreef greatgonzo het volgende:
krijg op 3 apparaten door dat er geen kaarten beschikbaar zijn
Niet automatisch 2e concert iig.. misschien vanaf maandag oid in de verkoop?
Neem tenminste aan dat er nog een bij komt
werchter?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:22 schreef TAV74 het volgende:
Kansloos weer. Krijg al uitverkocht melding na een 20 minuten op een scherm turen waarbij je hoopt dat er iets gebeurd.
Denk niet dat ik PJ ooit nog live ga zien zo.
Nee. Concerten op festivalweides of in stadions vind ik niet meer de moeite waard. Headline in een zaal of niet.quote:
Ik krijg alleen nog maar kaarten niet beschikbaar. Dus wellicht nog een los terugkomend ticket, maar lijkt me praktisch uitverkochtquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Sommigen staan nog in de wachtrij, anderen krijgen al de melding niet beschikbaar. Nog niet officieel gemeld dat het uitverkocht is?
Ook als je 1 ticket zoekt op een willekeurige plaats krijg je de melding dat het niet beschikbaar is.quote:
quote:
quote:Ook op 23 juli 2020 komt Pearl Jam voor een concert naar de Ziggo Dome in Amsterdam. De vraag naar kaarten voor de show op 22 juli was zo groot dat er een extra concert is toegevoegd. Kaartverkoop voor dit extra concert is direct gestart via Ticketmaster.
Ok, zie het voorlopig niet staan. Kan nog niet boekenquote:
Nu nog kunnen boekenquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:43 schreef tompsv18 het volgende:
Hier: https://www.ticketmaster.nl/event/251957
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |