quote:
Lekkere vakantie gehad?quote:
Mooi, dan kan je er voorlopig weer tegenaanquote:
Genoeg energie ja, dit was helaas mijn enige vakantie van 2018.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je er voorlopig weer tegenaan
Ik heb er al 2 op zitten dit jaar, of nou ja, de eerste was gewoon lang weekend Londenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoeg energie ja, dit was helaas mijn enige vakantie van 2018.
Lekker man.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op zitten dit jaar, of nou ja, de eerste was gewoon lang weekend Londen
Heb m'n eerste week op werk lekker rustig aan gedaan, dat mag ook wel eensquote:
ik hou van rustig aan!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb m'n eerste week op werk lekker rustig aan gedaan, dat mag ook wel eens
Welnee, rust staat niet in jouw woordenboekquote:
klopt welquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, rust staat niet in jouw woordenboek
Wist ik welquote:
Ik vraag me wel eens af waar je de energie vandaan haaltquote:
Ben gewoon 1 grote duracel batterij.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar je de energie vandaan haalt
Ik ken iemand uit de SC die 60 bakken koffie per dag opslobbert, en die komt niet uit Den Haagquote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben gewoon 1 grote duracel batterij.
sjezus, ik doe 3 bakken per dag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit de SC die 60 bakken koffie per dag opslobbert, en die komt niet uit Den Haag
Maar jij bent energiek uit jezelfquote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sjezus, ik doe 3 bakken per dag.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit de SC die 60 bakken koffie per dag opslobbert, en die komt niet uit Den Haag
Etto, archivaris en oude boekenkenner van deze mooie SCquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Etto, archivaris en oude boekenkenner van deze mooie SC
quote:
Maar het is koffietijdquote:
biertje ?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet er niet aan denken nu.
dankjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zou wel een oke mod zijn
wat een trollquote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:37 schreef Anneloos het volgende:
Denk je jimmy te hebben gefixed.. woont meneer in Zwolle.. wie woont er nou in Zwolle
Ja is geen antwoord op deze vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat? heb ik iets gemist
[..]
ja
ben jij wel Arisch genoeg voor jimmy?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:37 schreef Anneloos het volgende:
Denk je jimmy te hebben gefixed.. woont meneer in Zwolle.. wie woont er nou in Zwolle
Mwa, twee kutwedstrijdenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar wel 4 wedstrijden vandaag. Dat is toch top man!
het wk voor gehandicapten is nuquote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Competities zijn toch afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |