Aan jouw taalgebruik te zien heb jij de lagere school nooit afgemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef C.L.Werner het volgende:
Tsja... zo schiette ik op de lagere school op doel
Ja jammer dat Quaresma ernaast schiette iddquote:
Vroeger lustten ze er ook wat van. Weet niet meer hoe die wedstrijd heette.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schaamtevol met name. Mensen die zich zo laten gaan
Nederland - Brazilie 1974quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vroeger lustten ze er ook wat van. Weet niet meer hoe die wedstrijd heette.
Dat komt omdat je geen ajax supporter bent.quote:
Eerlijk is eerlijk; ook in Afrika en Brazilie zaten in de poulefase best wel wat stadions leeg.quote:
terechte klachtquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die supporters met de zaklamp app op hun smartphone
Het is geen concert
zaklamp appquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen concert
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen concert
Staat gewoon standaard op de meeste telefoons manquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen concert
Goed gezegd Hansquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Staat gewoon standaard op de meeste telefoons man
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Weet ik wel muggenziftersquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zeker, maar verwacht niet dat de gewone man op de tribune zit. Die kan dat niet betalen, dus krijg je dit soort raar volk op de tribunequote:
iPhone gebruiker gespot.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Weet ik wel muggenzifters
Doe dan ook niet zo achterlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Weet ik wel muggenzifters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |