SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2018 20:08:26 ]
Je kunt nog prima op tijd terug zijn hoor als je NU de bus pakt. (cc aan je baas)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nu ben ik fucked en moet ik mijn baas bellen dat ik in het najaar pas weer kom inklokken.
Bedankt. Een paar jaar terug zou ik nu al een reeks vol hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Dit is stiekem best een goed topic. Fijn geschreven, mooie foto en precies de juiste lengte.
Jammer dat het zo'n faalklacht is, wat verwacht je dan met AirFrance.
Ik had je wel meer reacties gegund.
Je bent inderdaad behoorlijk afgetakeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Bedankt. Een paar jaar terug zou ik nu al een reeks vol hebben.
Ik zie er juist beter uit dan ooitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je bent inderdaad behoorlijk afgetakeld.
Pics van je tieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zie er juist beter uit dan ooit
Dit. AirFrance meest onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Onterecht klacht.
Bij AirFrance staken ze meer uren dan dat ze vliegen.
Dat weet elke idioot.
Ik las betonkoekjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. AirFrance meest onbetrouwbaar.
Al krijg je wel croissantjes of van die bretonse koekjes aan boord.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Bonjour FOK!kers en FOK!kerinnen,
Hier ben ik weer met een uiterst terechte klacht zoals jullie van mij gewend zijn. Ook dit keer gaat het weer over reizen.
(Inb4 flikker nou eens op met je zoveelste kloon / / wanneer stort je vliegtuig eens neer / haha kliekje)
Vanmorgen stond ik in alle vroegte op om naar de mooiste stad ter wereld te vliegen. Hint: dat is Parijs. Als een eckte FOK!ster liep ik onzeker over Schiphol terwijl ik krampachtig oogcontact met andere personen vermeed.
Omdat ik vorige keer bijna opgevouwen met Easyjet naar Zwitserland vloog koos ik nu maar weer voor mijn vertrouwde maatschappij, AirFrance. Ik betaal liever iets meer voor een chagrijnige Franse trut die thee over mijn schoot gooit dan die bingo aan boord van EJ.
Eenmaal op Schiphol kwam ik achter het afschuwelijke nieuws dat mijn vlucht 30 minuten vertraagd was. Het zou dus DERTIG MINUTEN langer duren voor ik weer met mijn grote liefde (Parijs) herenigd zou zijn.
Nadat ik bij departures 3 even mijn beklag heb gedaan tegen een schoonmaakster die achteraf geen Nederlands begreep was AirFrance dan eindelijk toch #ready.
Onderweg heb ik trouwens genoten van Franse steward Anthony, de frequent flyers weten wie ik bedoel.
Nou alles leek in kannen en kruiken maar dit topic staat in klaagbaak dus dan weet je dat er roet in het eten is gegooid.
Eenmaal aan een champi met Pierre aan de Seine hier kreeg ik een push up van Air France. Mijn terugvlucht is GECANCELLED due to strikes.
Nu ben ik fucked en moet ik mijn baas bellen dat ik in het najaar pas weer kom inklokken.
Klacht 1: Er zijn geen betrouwbare vliegmaatschappijen meer.
Klacht 2: Alle degelijke hotels zitten op zo’n korte termijn volgeboekt.
Antiklacht: Langer in P. dan verwacht. Gelukkig stelt die nooit teleur.
Antiklacht II: morgen feest op de Concorde na Frankrijk-Australie
In de spoiler nog een plaatje van een AirFrance toestel aan de grond, voor jullie beeldvorming.Kuttopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heenvlucht naar Parijs is wel 50 minuten, zeur niet.
De bingo is bij Ryanair.
Voor airfrance naat parijs heb je niks te zoeken in vertrek 3. Als echt regulair wist je dat.
Atc strikes zijn niet de schuld van af.
Dan pak je de thalys of de bus naar huis, zeiksnor.
Lutser, met je kuttopic.
De OP quotenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kuttopic.
Heenvlucht naar Parijs is wel 50 minuten, zeur niet.
De bingo is bij Ryanair.
Voor airfrance naat parijs heb je niks te zoeken in vertrek 3. Als echt regulair wist je dat.
Atc strikes zijn niet de schuld van af.
Dan pak je de thalys of de bus naar huis, zeiksnor.
Lutser, met je kuttopic.
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beetje geforceerd, maar punten voor de poging.
Echt he. Wat een vieze grafstad is Parijs.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:36 schreef pvdplanet het volgende:
Parijs is een kutstad vol zwervers en terroristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |