De winter duurt nog evenquote:
Die gast ligt er bij de eerste stemronde al uitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ja A3 is al bezig over een winterjas en truien met een coll
Je kan het maar alvast bestelt hebben......quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ja A3 is al bezig over een winterjas en truien met een coll
Tenzij Jeff een Petertje doetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast ligt er bij de eerste stemronde al uit
Als ie zo door gaat wel ja, wat mij betreft dan..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast ligt er bij de eerste stemronde al uit
😂quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Matrassen uit utopia 1 . vast niet de man vd kringloop zei vanmorgen nl door de telefoon.
Komen ze niet ophalen jullie kennende ( bedoelde dat ze goor werden)
Zo ver zijn ze nog niet. Jammer voor Jeff dat gun ik niemandquote:
Brandon kan helemaal niks. Die moeten ze echt van de telefoon af schoppenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brandon heeft het natuurlijk weer heel druk, moet die 70¤ Boeken
Brandon is vaak de afwezigequote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
De BTW berekenen en zulks en dan de kas weer opnieuw tellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Luxe is binnen week al iets binnen nog een maand en de kastelen zijn er weerquote:
Harry nakquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:05 schreef Soury het volgende:
Ze hebben weer wat gasten van de kringloop. Harry Nak
Luxe ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Luxe is binnen week al iets binnen nog een maand en de kastelen zijn er weer
Ja ik was te optimistisch met 2 maanden leuke tvquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Luxe is binnen week al iets binnen nog een maand en de kastelen zijn er weer
Ja was niet mijn ingeving hoor maar het is sprekend.quote:
Zeer zonde dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik was te optimistisch met 2 maanden leuke tv
Hoorde iets ja toen je het poste dacht ik muis heeft groot gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was niet mijn ingeving hoor maar het is sprekend.
Wat is er dan mis mee volgens jou het gaat toch prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeer zonde dit inderdaad
Dat ze binnenkort vast weer veel luxe hebben en is het weer hebben en hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee volgens jou het gaat toch prima.
Ik zie dat niet zo. Ik vind dat ze het prima doen met de riemenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat ze binnenkort vast weer veel luxe hebben en is het weer hebben en hebben
Hopelijk krijg je gelijk Muis.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Ik vind dat ze het prima doen met de riemen
Tot nu toe is het wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je gelijk Muis.
Zijn ze vast vergeten. Sanne heeft wel een aantal zwembandjesquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:14 schreef IkFok het volgende:
Ze wilden 17.30 eten want om 18.00 uur kwamen de wildkampeerders. Zo te zien gaan ze dat niet halen
Logisch, je loopt er pas tegenaan als je er zelf mee te maken hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan vergelijken met U1, ik vind dit leuk, maar vind wel dat ze overal veel moeite voor moeten doen.
Nu John en Mike koken moet er gauw iets anders komen, maar toen Chris aan het stuntelen was hoorde je ze er niet over.
Lekker aso, mee eten van die gasten hebben ze het wel over gehad.. maar dus uiteindelijk niet ...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:14 schreef IkFok het volgende:
Ze wilden 17.30 eten want om 18.00 uur kwamen de wildkampeerders. Zo te zien gaan ze dat niet halen
ze hebben toch een tent over?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:16 schreef chufi het volgende:
Zolang er nog geen internet en staalplaten zijn zie ik die Jeffr weeinig bijdragen
Ter vergelijk:quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan vergelijken met U1, ik vind dit leuk, maar vind wel dat ze overal veel moeite voor moeten doen.
Nu John en Mike koken moet er gauw iets anders komen, maar toen Chris aan het stuntelen was hoorde je ze er niet over.
Lijkt mij handiger om te wachten, die gasten nemen vast wel wat mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker aso, mee eten van die gasten hebben ze het wel over gehad.. maar dus uiteindelijk niet ...
Leuke gezellige groep
Zo leuk is iets samen tussen Mike en Jessie.....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat is het nut steeds van die kots geluiden?
daar hebben we het al eerder over gehad vandaag iid heel raarquote:
of net terug uit een fijn restaurantquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger om te wachten, die gasten nemen vast wel wat mee.
Vind er niets leuks aan sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo leuk is iets samen tussen Mike en Jessie.....
Dat ze in dat gore water gaanquote:
oke..niet veel dusquote:
Ik wilde zeggen wie? mijn geluid is even weg. Vergeten dat ik oortjes in had op de laptop.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat is het nut steeds van die kots geluiden?
Ach, het is nat en koel. Ik zou er ook gewoon in gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat ze in dat gore water gaan
blijkbaar jessie en mikequote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen wie? mijn geluid is even weg. Vergeten dat ik oortjes in had op de laptop.
Of binnenkomen met Mac food voor hen alleenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of net terug uit een fijn restaurant
Nie veel.quote:
Slim zijn ze niet als ze daar willen overnachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of net terug uit een fijn restaurant
Vindt het vreselijk.........maar hun waarschijnlijk niet......ga ook echt steeds meer moeite krijgen met die twee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind er niets leuks aan sorry
Zo goor is het water niet hoor, bovendien is er vannacht aardig wat vers water ingepompt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat ze in dat gore water gaan
Een beetje gedoe vanmiddag tussen Sanne en Adriaan over het koken. Meneer wou alleen koken. Hij houdt er niet van als mensen in zijn aura staan.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nie veel.
Richard heb voor een kleine ¤112,- boodschappen gebragt.
Kringloop is net langs geweest met 6 matrassen en een graties tent.
Straks gaan ze eten en om 18:00 komen er 2 wildkampeerders.
nee water ziet er fris uitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zo goor is het water niet hoor, bovendien is er vannacht aardig wat vers water ingepompt.
Zitten ze vol met rijst en linzenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Of binnenkomen met Mac food voor hen alleen
met de pizza van hidihoquote:
Hidiho is wel slimquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met de pizza van hidiho
Goede fokker jaquote:
Ruzie over appels.quote:
komt omdat het zure appels warenquote:
Dat mag zelfs in de sc niet. Ik ben lostquote:
Ik ben er niet gek vanquote:
geef mijn portie maar aan adriaanquote:
Helaas niet veganquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geef mijn portie maar aan adriaan
Neenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:29 schreef chufi het volgende:
Ah eeh die wildkampeerders hadden toch een verhaal te vertellen.. zouden die gewoon blijven als nieuwe bewoners?
nu weer iemand met een flubberholquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:30 schreef Jian het volgende:
Die dikke flubberhol onder dat spijkerbroekje vandaan.......
Een incomplete tent gratisquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:32 schreef chufi het volgende:
Is er nu wel of geen tent meegeleverd door de kringloop?
Zal wel niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:29 schreef chufi het volgende:
Ah eeh die wildkampeerders hadden toch een verhaal te vertellen.. zouden die gewoon blijven als nieuwe bewoners?
Nog een paar maanden en die zit die eend te grillenquote:
Ja nou en, als je vroeg opstaat? Ik moet sochtends ook meteen ff wat eten. Anders krijg ik last van mijn maag.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Adriaan had zijn mik alweer vol voordat de anderen wakker waren zie ik...wat een mannetje ook
begrijp een gedeelte .. niet compleet ietsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:32 schreef chufi het volgende:
Is er nu wel of geen tent meegeleverd door de kringloop?
Ja alleen dames met wat extra spek voor de winter mogen Uto2 in.. Kris was te vroeg toegelatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |