Help, Captain obvious komt om de hoek.quote:
De betere.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:52 schreef Flitskikker het volgende:
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.
Je ziet het op internet wel, dat mensen semilollig willen aankondingen dat ze zwanger zijn en dat doen ze dan door te poseren met een pot prego pastasaus. Het is natuurlijk eigenlijk preggo, maarokeeeee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:52 schreef Flitskikker het volgende:
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:52 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien moet je eens van het internet gaan en de echte wereld gaan verkennen dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet het niet zo vaak meer tegenwoordig, 2 jaar geleden was het echt erg.
Want in de echte wereld zie jij wel continu mensen die zwangerschap vergelijken met een pot pastasaus?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van het internet gaan en de echte wereld gaan verkennen dan.
Dacht dat je dat als argument aanhaalde om aan te geven dat het wel eens voorkomtquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Want in de echte wereld zie jij wel continu mensen die zwangerschap vergelijken met een pot pastasaus?
Wou al zeggen, dan kom ik helemaal nooit meer van mijn zolderkamer af als dat zo isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dacht dat je dat als argument aanhaalde om aan te geven dat het wel eens voorkomtNiet helemaal goed gelezen. Maar inderdaad, ik hoor het ook echt nooit.
Rood vloeibaar spul betekent juist dat iemand niet zwanger isquote:Op
vrijdag 15 juni 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Want in de echte wereld zie jij wel continu mensen die zwangerschap vergelijken met een pot pastasaus?
Kan ook een miskraam zijn he.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Rood vloeibaar spul betekent juist dat iemand niet zwanger is
Moest lachenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zeg altijd Pedo als ik iemand bedank
Of puta.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zeg altijd Pedo als ik iemand bedank
Dacht ik meld het ff.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Help, Captain obvious komt om de hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |