Van die mierzoete snoepjes, van sinterklaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat bedoelen jullie met schuimpies?
Ook wel Tokkies, zijn bezoekers. Veelal met overgewicht, lagere sociale klasse, kort pittige kapsels...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat bedoelen jullie met schuimpies?
klein pipi en lil ballsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik vind mannen die zo met de benen over elkaar kunnen zitten altijd al wat apart.
[ afbeelding ]
In een scootmobiel. Met naamketting. Met tatoeages. Houdt van Nederlandstalige muziek.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook wel Tokkies, zijn bezoekers. Veelal met overgewicht, lagere sociale klasse, kort pittige kapsels...
Meestal PVV stemmend, SBS kijker...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In een scootmobiel. Met naamketting. Met tatoeages. Houdt van Nederlandstalige muziek.
oh got it, zette net mijn scootmobiel in de garage, 😬 dan is schuimpies wel een aardig woordquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In een scootmobiel. Met naamketting. Met tatoeages. Houdt van Nederlandstalige muziek.
Ik ook niet, pottenkijkers.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
team Adje hier, kan er ook niet tegen als er mensen in mijn keuken staan
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
oh got it, zette net mijn scootmobiel in de garage, 😬 dan is schuimpies wel een aardig woord
Kun je mij even uitleggen wat A3 is????????????quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:45 schreef Gooddeal het volgende:
A3 vindt koken heel dankbaar, hij wordt er gelukkig van.
adriaanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je mij even uitleggen wat A3 is????????????
Volgens mij maar een stuk of vijf die daar geweest zijn.quote:
OMG............De bijnamen worden steeds mysterieuzer......quote:
Adriaan=A3(aan)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je mij even uitleggen wat A3 is????????????
Ze lijkt op een jonge Fles.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:37 schreef mazaru het volgende:
Twee zeikerds die tegen elkaar zeiken
[ afbeelding ]
Die er voor uit durven te komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij maar een stuk of vijf die daar geweest zijn.
ik niet alleen rijdende rechter!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:57 schreef PTLe het volgende:
Ik vraag me echt af , zal Adriaan ADHD hebben of een autistische trekje ?
ADHD...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:57 schreef PTLe het volgende:
Ik vraag me echt af , zal Adriaan ADHD hebben of een autistische trekje >
Ik denk beiden..............Word helemaal moe van die gast...................Wat een zeikerd.....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:57 schreef PTLe het volgende:
beidde absoluut. Zorgt voor veel reuring is leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:57 schreef PTLe het volgende:
Nou echt hé dat kan je wel stellen ,dood moe word ik van hemquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk beiden..............Word helemaal moe van die gast...................Wat een zeikerd.....
nnnnnouuu iik woooorddd zo moeeeequote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beidde absoluut. Zorgt voor veel reuring is leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |