abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180303346
registreer om deze reclame te verbergen
Ik twijfel bij Sportpools nog tussen Bernal+Demare vs Quintana vs Matthews.
pi_180303374
Sportpools is wel weer erg pittig dit jaar. Er doen gewoon te veel goede renners mee.
pi_180303656
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Er is overigens ook een officieel TDF-spel:
https://fantasy.letour.fr/#

Leaguenaam: FOK in het geel
WW: 5QD28
Nu zijn we met 2.
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 juli 2018 @ 11:00:02 #104
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_180303709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nu zijn we met 2.
Hoera!
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_180303825
Vind het wel knap lastig, je hebt maar weinig punten om te vergeven.
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_180303952
Doe nu met 3 mee:

Fantasy Tour de France
Eindhovens Dagblad
Cyclingmaster
pi_180305143
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sportpools is wel weer erg pittig dit jaar. Er doen gewoon te veel goede renners mee.
Zeker, maar daarom ook wel leuk.. De kunst van het weglaten en waarschijnlijk krijgen we heel veel verschillende teams. Uiteindelijk heb ik Porte en Sagan niet genomen wegens te duur. Ik kon ook geen goede kluns vinden met punten, meestal ligt er wel eentje voor de hand. Zoals DLC in de Giro (2 punten).
- verwijderd door admin - senk joe!
pi_180305828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:28 schreef eentwee het volgende:

[..]

Zeker, maar daarom ook wel leuk.. De kunst van het weglaten en waarschijnlijk krijgen we heel veel verschillende teams. Uiteindelijk heb ik Porte en Sagan niet genomen wegens te duur. Ik kon ook geen goede kluns vinden met punten, meestal ligt er wel eentje voor de hand. Zoals DLC in de Giro (2 punten).
Absoluut ja, bij de meeste pooltjes kan je 80-90% zo invullen, en daarbij speelt het overnemen van vergelijkingswebsites ook nog eens een grote rol. Bij Sportpools moet je echt wel lastige afwegingen zelf maken.
pi_180306157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is het CM-wachtwoord? :@
quote:
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')