Taal is geen ras, hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Racist.
Waarom gebruik je die graftaal trouwens?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Ah, het dagelijkse Atak-"Nederlanders zijn kut, maar weet je wie geweldig zijn: turken!"-topic.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Ah, het dagelijkse Atak-"Nederlanders zijn kut, maar weet je wie geweldig zijn: turken!"-topic.
Wat een gejank zeg. Zit haar grote teen misschien klem?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:15 schreef Atak het volgende:
Wat een graf muziek. Waar komt dat toch door? De Nederlandse artiesten die een beetje succesvol zijn zingen in een buitenlandse taal. Hoe zielig is dat? Dit zie je echt in geen enkel ander land.
Bijvoorbeeld in zuid Europa zou dat echt not done zijn om in buitenlandse taal te zingen maar wat kan je er aan doen als je een graftaal hebt.![]()
Klacht: Nederlandse muziek
Klacht: graftaal aka Duitse aftreksel
Anti-klacht: Zuid Europese muziek![]()
Sow.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:29 schreef DerekB het volgende:
Moet jij niet met een turkenvlag ergens gaan toeteren?
Beetje gay.quote:
quote:
Gast.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:20 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Nederlandse muziek is niet echt super maar jouw antiklacht..??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gozer.quote:
Ff serieus.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:45 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Gozer.
Ik snap m eigenlijk niet of je die zuid europese lawaai nou wel of niet wat vind. titel 'anti-klacht' zegt van wel, '' van niet. Ik ben niet de scherpste meer op de vrijdag dus kan best aan mij liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |