Haha inderdaad. Niks voor Vaughters om het al meer dan een week van tevoren bekend te maken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:16 schreef TheArt het volgende:
Vaughters is dit jaar veel te vroeg trouwens. Zou ie weten dat de Tour dit jaar een week later start?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
Jammer dat Langeveld niet meegaat, had ik stiekem wel rekening mee gehouden.
Jonathan Vaughters says: “Dani Martinez was just off the win in Tour of California last month. I would put him on par, people might argue with me, in terms of talent coming out of the young Colombian ranks with Egan Bernal (Team Sky).quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moet Koffieplanter het ineens met Dani Martinez doen. Haha.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jonathan Vaughters says: “Dani Martinez was just off the win in Tour of California last month. I would put him on par, people might argue with me, in terms of talent coming out of the young Colombian ranks with Egan Bernal (Team Sky).
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jonathan Vaughters says: “Dani Martinez was just off the win in Tour of California last month. I would put him on par, people might argue with me, in terms of talent coming out of the young Colombian ranks with Egan Bernal (Team Sky).
Zijn jullie allemaal klaar voor de selectie van Africa's Team?twitter:TeamDiData twitterde op donderdag 28-06-2018 om 13:57:48Ready for #TDF2018? 🖐️Tomorrow we are officially launching our Vision 2020 campaign and revealing our 8-rider team for the 2018 @LeTour in conjunction with @DimensionData and @Supersport. https://t.co/AAex1gvr1N reageer retweet
Ik dacht ze wel een echte wegkapitein zouden opstellen. Voor de rest heeft Sebas natuurlijk weinig afgedwongen dit jaar, dus wat dat betreft is het ook geen enorme verrassing. Maar de chauvinist in mij zou het toch wel leuk vinden als er zo veel mogelijk Nederlanders aan de start staan.quote:
Maar Sebas rijdt nooit in beeld en voegt niets toe aan de koers. Dan kan je net zo goed ook gaan juichen voor Nederlandse mecaniciens die toevallig in de Tour aanwezig zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik dacht ze wel een echte wegkapitein zouden opstellen. Voor de rest heeft Sebas natuurlijk weinig afgedwongen dit jaar, dus wat dat betreft is het ook geen enorme verrassing. Maar de chauvinist in mij zou het toch wel leuk vinden als er zo veel mogelijk Nederlanders aan de start staan.
Hoho, dan heb je niet gelezen wie de rol van wegkapitein gaat vervullen:quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik dacht ze wel een echte wegkapitein zouden opstellen. Voor de rest heeft Sebas natuurlijk weinig afgedwongen dit jaar, dus wat dat betreft is het ook geen enorme verrassing. Maar de chauvinist in mij zou het toch wel leuk vinden als er zo veel mogelijk Nederlanders aan de start staan.
quote:Jonathan Vaughters says: “Simon Clarke is going to be our on-the-road captain. With a great deal of experience, he knows how to read the races incredibly well, knows how to position his leader in front when it needs to happen. He’s also a handy climber and good at sneaking into breakaways, so a multi-purpose rider and a great leadership figure on the road and at the dinner table.”
and at the dinner tablequote:Op donderdag 28 juni 2018 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, dan heb je niet gelezen wie de rol van wegkapitein gaat vervullen:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, dan heb je niet gelezen wie de rol van wegkapitein gaat vervullen:
[..]
Zodat jij toch nog een renner kan adopteren.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom o waarom is Dani geselecteerd?
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Vaughtersquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |