quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Uit de Op van de vorige Sc.
Maar er komt snel een nieuwe, Scrut heeft er een aangevraagd.
In de tijd die je wachtte op het antwoord had je ook even de laatste pagina van het vorige topic kunnen checken.quote:
Ik had andere dingen aan mn hoofd...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
In de tijd die je wachtte op het antwoord had je ook even de laatste pagina van het vorige topic kunnen checken.
Tip van de dag
Niet over dat andere topic!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb net ja gestemd uiteraard! Zijn zeker weer COS-ers.
Totilas .. Doet ie het weer of ligt die bij de slager?quote:
Hij doet het niet meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Totilas .. Doet ie het weer of ligt die bij de slager?
Heeft genoeg geleverd, neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Duur paard wat niet heeft geleverd wat er van verwacht werd..
Dat is niet onze schuld.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb teveel gemist vandaag geloof ik. Dan maar slapen.
G'night y'all
Er komt een OP waar alle toegestane gespreksonderwerpen in komen te staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
G'night y'all
laat me niet lachen ....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er komt een OP waar alle toegestane gespreksonderwerpen in komen te staan.
Trusten
Slaap wel!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
G'night y'all
Heb je geen ramen meer dan? Zijn die niet hard nodig in Brabant met al die criminaliteit!?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:45 schreef mootie het volgende:
De passiebloem is echt ontploft hier. Had hem rigoreus gesnoeid in het voorjaar en dacht dat het nooit meer goed zou komen.
Hij groeit nu gewoon naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |