Wedden dat ik morgen weer een zelfgeknutselde werkjes mag uitpakken ipv 3 hoeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:45 schreef Harvest89 het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe daar niet meer aan mee.
Elk jaar 3 hoeren bestellen begint een beetje duur te worden. Dit jaar betaalt hij ze maar lekker zelf.
Wel jammer ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen weer een zelfgeknutselde werkjes mag uitpakken ipv 3 hoeren.
het leed dat kleine kinderen heetquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen weer een zelfgeknutselde werkjes mag uitpakken ipv 3 hoeren.
Meedoen met heel dat moeder/vaderdag gebeurenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:42 schreef CaVaBien het volgende:
Onterechte klacht.
Vaders mogen ook een keer in het zonnetje worden gezet
Daarom is moederdag ook voor vaderdag, kun je die hoer meteen regelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:45 schreef Harvest89 het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe daar niet meer aan mee.
Elk jaar 3 hoeren bestellen begint een beetje duur te worden. Dit jaar betaalt hij ze maar lekker zelf.
Jij koopt wekelijks cadeautjes voor je vader en zegt dagelijks dat je van hem houdt en blij bent dat hij er is?quote:Op zondag 17 juni 2018 09:06 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Meedoen met heel dat moeder/vaderdag gebeuren![]()
Maar 1x per jaar je ouders in het zonnetje zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |