Vast niet. Mannen hebben er minder vaak last van dan vrouwen omdat de maandelijkse hormoonschommelingen migraine kunnen triggeren. En als hij dagelijks op gezette tijden zijn koffie drinkt zal hij er normaliter weinig last van hebben. (ja ja aannames i know) Maar een triptaan zou hem wel helpen nu..quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem. Ik weet niet of hij er meds tegen heeft.
En heeft al een slaappil in zijn mik.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat en. Hij is gestopt met roken, weinig koffie,
Wat een achterlijke, daar durf je als vent toch niet op te kruipen, voordat je het weet heb je bullseye en kun je voor de ellende opdraaien.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Gewoon gokjes maken in het leven zegt Jesse, slikt en slikte geen pil
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Vast niet. Mannen hebben er minder vaak last van dan vrouwen omdat de maandelijkse hormoonschommelingen migraine kunnen triggeren. En als hij dagelijks op gezette tijden zijn koffie drinkt zal hij er normaliter weinig last van hebben. (ja ja aannames i know) Maar een triptaan zou hem wel helpen nu..
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is verdorie nog erger dan Bats zelfs
Christelquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
wie ligt er naast jeff ? hiske of adri
Sanne.......quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
wie ligt er naast jeff ? hiske of adri
Klopt kan de aanval couperen. Paracetamol doet geen fuck.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dikke Ibrufen wilt ook nog wel helpen ik heb het heel af en toe Migraine als ik teveel doe
Het is maar de vraag of hij migraine heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dikke Ibrufen wilt ook nog wel helpen ik heb het heel af en toe Migraine als ik teveel doe
Ach, het is een vent. Hij zal gewoon hoofdpijn hebben. Een verkoudheid is een griep, een keer niesen is een verkoudheid, een beetje hoofdpijn is migraine en als ze griep hebben doen ze of ze dood gaanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En heeft al een slaappil in zijn mik.![]()
Ik heb hem zelf niet horen zeggen dat hij migraine heeft.
Tonja en ik waren daar al uitquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of hij migraine heeft.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, het is een vent. Hij zal gewoon hoofdpijn hebben. Een verkoudheid is een griep, een keer niesen is een verkoudheid, een beetje hoofdpijn is migraine en als ze griep hebben doen ze of ze dood gaan
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tonja en ik waren daar al uit![]()
#COS #Medical
Wat denk je over mikken bij een vrouw.....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WAT NOU echt een ellende mikken bij je lip en zo
Ik heb echt geen benul wie waar ligtquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
ah ok john ligt bij de ingang dus
waar is zeyina voor de indeling
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat denk je over mikken bij een vrouw.....
Je loopt niet naakt op je handen neem ik aanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat denk je over mikken bij een vrouw.....
Aangekleed ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je loopt niet naakt op je handen neem ik aan
Het is bedtijd voor die kleintjes, dan worden ze altijd zo vervelend..met kop en kont het bed in, deed ik vroeger...quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Aangekleed ook niet.![]()
Adriaan mag heel graag koken. Er worden allerlei taken geruild. Tussendoor een gesprek over reizen tussen Hiske en Mike, maar Sanne blert er doorheen.
Een pannenkoekje wat Adriaan heeft gebakken, ze wil er nog een. Adriaan zegt je mag er nog wel 2 of 3.quote:
Uh, die kreupele neukt?quote:
Leuk koppie????quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die Sanne is ook fucking irritant zeg, kan je een leuk koppie hebben
dan kan hij er zelf 6 pakkenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een pannenkoekje wat Adriaan heeft gebakken, ze wil er nog een. Adriaan zegt je mag er nog wel 2 of 3.
ze deed vaag, wou de vraag ontwijken, maar Sanne vroeg door .. je moet gokjes nemen in het levenquote:
Misschien wel kind van echte pa.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef zodeju het volgende:
Die Brandon lijkt wel familie van de twins........ook zo'n lange hoofd met beste kin zoals Fay. En trekt de zelfde bekken.....
Hij had zijn bek vol van de twins de eerste paar dagen toen hij binnen was, de creep.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef zodeju het volgende:
Die Brandon lijkt wel familie van de twins........ook zo'n lange hoofd met beste kin zoals Fay. En trekt de zelfde bekken.....
Dat zijn de potten pindakaas in d'r reetquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien wel kind van echte pa.
Ja! Want die had ook een tweeling. En Brandon is er één van een tweeling.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn de potten pindakaas in d'r reet
Waarom, misschien zette pa al langer de bloemetjes buiten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar die moeten jonger zijn dan zij.
Brandon is 21. Twins 22quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar die moeten jonger zijn dan zij.
hij heeft het alleen maar over oudUTopianen, hoorde hemquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij had zijn bek vol van de twins de eerste paar dagen toen hij binnen was, de creep.
Dat durf ik niet te zeggen maar hij lijkt echt op ze......quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom, misschien zette pa al langer de bloemetjes buiten.
Hoorde hem toen Romy was geweest dat hij Ivan graag zou willen ontmoeten. Daar was hij fan vanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij heeft het alleen maar over oudUTopianen, hoorde hem
Zeggen hoe vet is het als wij eruit komen dat iedereen ons weer gaat vergelijken
Ow ja, want hij was een ? zei mama Twin.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom, misschien zette pa al langer de bloemetjes buiten.
Wordt tijd dat íe weet waar wij hem mee vergelijken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij heeft het alleen maar over oudUTopianen, hoorde hem
Zeggen hoe vet is het als wij eruit komen dat iedereen ons weer gaat vergelijken
Ik heb hem niet zien drinken of er iets over gehoord.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:29 schreef magnaal het volgende:
Mike is dronken he? Ik heb het niet mis...
Dan is hij misschien dronken van geluk...Maar wat zemelt die ventquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zien drinken of er iets over gehoord.
Paar uurtjes geleden wilde hij nog naar huis.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan is hij misschien dronken van geluk...Maar wat zemelt die vent
Paar uur geleden wilde hij nog naar huis. Beetje vreemde ommezwaai die hij maaktquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan is hij misschien dronken van geluk...Maar wat zemelt die vent
op leeftijd is ze Haha als ze dat hoort!!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
new thema, utopia mantelzorg voor de oudjes (want christel is ook al 44 en heb er 2 uitgepoept aldus mike)
Islamse persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
mijn god, wat een kolder
...
veganisme zou niet moeten uitmaken
al zou er een islaamse
waarmee dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt tijd dat íe weet waar wij hem mee vergelijken.
Dikker matrasje en daaronder twee pallets lig je in ieder geval van de grond af.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
Sjon moet eigenlijk een goed matras volgens Mike
Misschien heeft hij last van PMSquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Paar uurtjes geleden wilde hij nog naar huis.
ik ook, voetbal is begonnen dus wie weet heeft dat invloed!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij last van PMSGodsamme..
Met het geld gaat het goed komen zegt tie
In ieder geval komen die mensen met al die spullen die ze mee terug moesten nemen. niet meer terug. denk ik..Ik hoop echt dat er niemand komt, dan wordt het pas echt spannend volgende week
Dat bekonkelen die kerels onderling wel weer morgen..Die vrouwtjes doen het er maar meequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:37 schreef Prulke het volgende:
Netjes van Hiske, hinten dat ze Christel moeten betrekken bij de boodschappenlijst voor morgen.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef zodeju het volgende:
Wat een bleke pannenkoeken.......hij had in de leer bij de fles moeten gaan......
wordt ze zo weer achter haar rug om afgebrandquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:37 schreef Prulke het volgende:
Netjes van Hiske, hinten dat ze Christel moeten betrekken bij de boodschappenlijst voor morgen.
haha ik ga stuk hierquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Brandon begint weer te balken hoor het is weer donker
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hiske zal ook wel denken ik ben in een zwakzinnige instelling beland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stop nou 😂😂😂quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hiske zal ook wel denken ik ben in een zwakzinnige instelling beland
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:41 schreef Hagenesie het volgende:
Ik hoop dat er nog wat oudere mensen bijkomen. Wat mooie gesprekken.
Misschien zijn/is de 10e en/of de 15e bewoner wel een oud bewoner.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:41 schreef Hagenesie het volgende:
Ik hoop dat er nog wat oudere mensen bijkomen. Wat mooie gesprekken.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien zijn de 10e en/of de 15e bewoner wel een oud bewoner.
Een pipoquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow ja, want hij was een ? zei mama Twin.
Wat zit Mike op zijn praatstoel.
Geen oud bewoners graag maar oudere mensenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien zijn/is de 10e en/of de 15e bewoner wel een oud bewoner.
Geen Beau aub!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt Billy, Ivan, Beau en Bronno nodig ....
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Geen oud bewoners graag maar oudere mensen
wat gaan deze mensen brengen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt Billy, Ivan, Beau en Bronno nodig ....
Weet niet of dat gaat gebeuren, er zit altijd 1 oudere in Utopia, dat waren in Utopia 1, Paul, Ron en Cees en bij de vrouwen Vanessa, Karin o.a. Dus ik verwacht niet 2 oudere tegelijkertijd.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Geen oud bewoners graag maar oudere mensen
Nou ik denk dat het Ivan wel lukt..quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef Ranah het volgende:
over een paar weken hoeft een oud bewoner echt niet meer met een air binnen te komen
Meer spanning en sensatie dan deze droeftoeters ....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
wat gaan deze mensen brengen dan?
Dat zou heel goed kunnen, maar beter van niet........voor hem zelf zou het niet zo goed zijn.....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het Ivan wel lukt..
ja zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het Ivan wel lukt..
datquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Oudere bewoner prima maar alsjeblieft GEEN oud bewoner.
ellendequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
wat gaan deze mensen brengen dan?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Nee vind ik ook hoor...Maar Ivan zou het presteren om met een air van de grote leider binnen te stappen..Ik zou krom liggen....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
John vindt dat ze iets met kindertheater moet gaan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef magnaal het volgende:
Wood Utopia? al dat kopiëren van 1, hebben ze geen eigen ideeën? Hiske heeft toch een theateropleiding?
En die air kunnen we hier missen als kiespijn want die hebben we hier bij bepaalde mensen al genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee vind ik ook hoor...Maar Ivan zou het presteren om met een air van de grote leider binnen te stappen..Ik zou krom liggen....
Ow ik vind beide ideeën wel leuk ja, ik had ze nog niet gehoord..quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
John vindt dat ze iets met kindertheater moet gaan doen.![]()
Ik vind akoestische, beginnende bandjes wel leuk.
papi en de twins passen er wel bij in deze setting.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En die air kunnen we hier missen als kiespijn want die hebben we hier bij bepaalde mensen al genoeg.
Absoluut niet, maar die hadden dan ook wat meer geld om mee te beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk nu bijna twee weken een paar uur per dag de live-streams,
maar kan iemand het vergelijken met de eerste twee weken in Utopia 1 ?
Was dat ook zo Fokking saai ?
Ze hadden het ook over survivaltochten/ speurtochten voor kinderen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ik vind beide ideeën wel leuk ja, ik had ze nog niet gehoord..
Dat terrein leent zich trouwens uitstekend om een kinderparadijsje van te maken..Zelfs in de winter..Weg met die markten en evenementen...
Ik heb de eerste weken erg gelachen om Paul en Hakim en dat gedoe met vergaderingen ....Zo kolderiek..De aardbeien, een blik tonijn op 1 boterham, angstige momenten met de avances van Peterquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
toen was er al snel sex e.d.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, want die waren vooral aan het klussen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het trouwens niet saai.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh noquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:57 schreef goldback het volgende:
[..]
papi en de twins passen er wel bij in deze setting.
Elke maand een nieuw kindertheaterstuk van musical tot toveren tot circus..en dan een kleine markt ja...quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over survivaltochten/ speurtochten voor kinderen.
Ik vrees dat ze die markten nodig hebben om te overleven. Ze zouden ook eigenlijk wel gek zijn als ze dat laten liggen. Maar ik hoop echt dat ze zelf spullen blijven maken en geen troep bij groothandels gaan inkopen.
Ik ook niet, gebeurt heel wat meer op een dag dan in utopia1quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet saai.Dan zou ik niet kijken.
Ik denk dat het wel vergelijkbaar is.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik ook niet, gebeurt heel wat meer op een dag dan in utopia1
Oja idd er zaten echt leuke mensen bijquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef zodeju het volgende:
Misschien een paar nieuwe die vorig jaar misgrepen omdat ze niet uitgekozen waren door de groep toen ze met zijn tweeën kwamen.......want ze hebben vaak de verkeerde keus gemaakt.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef zodeju het volgende:
Misschien een paar nieuwe die vorig jaar misgrepen omdat ze niet uitgekozen waren door de groep toen ze met zijn tweeën kwamen.......want ze hebben vaak de verkeerde keus gemaakt.
Jaaa aan hem dacht ik ook meteen!quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel leuk zijn.Om te beginnen met Ruud T.
Weet niet wie dat was....quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yeah vind ik ook. Alleen eigen gemaakte spullen verkopen. dat motiveert om wat te doen ook.(ook al zijn het beschilderde stenenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over survivaltochten/ speurtochten voor kinderen.
Ik vrees dat ze die markten nodig hebben om te overleven. Ze zouden ook eigenlijk wel gek zijn als ze dat laten liggen. Maar ik hoop echt dat ze zelf spullen blijven maken en geen troep bij groothandels gaan inkopen.
Hij kwam erin met Laura en ze moesten de stemming opnieuw doen, omdat het gelijk aantal stemmen was. En toen werd het Laura. Dat heb ik echt nog nooit begrepen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef magnaal het volgende:
Op donderdag 14 juni 2018 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet wie dat was....
dan Billy met Jessy dat mag ook.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:59 schreef Prulke het volgende:
[..]
Oh nodie kunnen de stekker van het plotterapparaat trouwens nergens in een stopcontact kwijt
Met dat lange blonde haar??quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
een bouwer met lange haren en goeie ideeën!
Een aantal zijn wel iets creatiever gelukkig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Yeah vind ik ook. Alleen eigen gemaakte spullen verkopen. dat motiveert om wat te doen ook.(ook al zijn het beschilderde stenen)
Ben ik het helemaal mee eens. Hoeft niet alleen kunst te zijn, mogen ook dingen zijn die ze zelf laten zien, zoals toneel o.i.d als het maar dicht bij hun zelf blijft..quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Yeah vind ik ook. Alleen eigen gemaakte spullen verkopen. dat motiveert om wat te doen ook.(ook al zijn het beschilderde stenen)
hmmm ik wil spanning ruzie en sensatie dus graag anderen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
een bouwer met lange haren en goeie ideeën!
Oh ja.......die Vanes was toen al helemaal weg van Laura.......staat me wat van bij.....quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kwam erin met Laura en ze moesten de stemming opnieuw doen, omdat het gelijk aantal stemmen was. En toen werd het Laura. Dat heb ik echt nog nooit begrepen.
Ja, maar wel met ‘verse’ mensen graagquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:07 schreef goldback het volgende:
[..]
hmmm ik wil spanning ruzie en sensatie dus graag anderen.
Of die gozer die toen zo tekeer ging omdat hij niet gekozen werd. Wat riep hij nou ook alweer?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hebben de pech dat alles al eens gebeurd is maar het is hier zwaarder en primitiever.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Succes met je kutcakesquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of die gozer die toen zo tekeer ging omdat hij niet gekozen werd. Wat riep hij nou ook alweer?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
We gaan nog even door met de telefoongesprekken van vanmiddag....nog een pareltje
[ afbeelding ]
"U wordt zo spoedig mogelijk geholpen" - 14 juni 2018
x6lwlw5
ja maar hij noemde zich ook een bouwerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:09 schreef Yaksa het volgende:
Ruud T was geen bouwvakker.
Hij was een kunstenaar met metaal en wilde leuke dingen gaan maken in Utopia.
Hij was alleen zijn lasapparaat vergeten.
Of de twins jankend.....quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja hoor, Jessie met zijn dure schoenen en horloge daar in een tentje.
O ja, die breigeit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of die gozer die toen zo tekeer ging omdat hij niet gekozen werd. Wat riep hij nou ook alweer?
Dat vind ik ook prima. Als het maar van hun zelf komt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Hoeft niet alleen kunst te zijn, mogen ook dingen zijn die ze zelf laten zien, zoals toneel o.i.d als het maar dicht bij hun zelf blijft..
Er was er een die ze nog een tijdje nadeden.. een man, maar ben inderdaad kwijt wat hij riep.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, die breigeit.![]()
Hij vond ze sukkels, maar wat hij precies zei weet ik niet meer.
![]()
![]()
Er zijn er meer boos weggegaan.
[offtopic] what the fuck stelt je UI voor? [/offtopic]quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima. Als het maar van hun zelf komt.
Die samen met Jacco kwam, was ook zo boos.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef Prulke het volgende:
[..]
Er was er een die ze nog een tijdje nadeden.. een man, maar ben inderdaad kwijt wat hij riep.
Nee die bedoel ik niet. Ik lag echt in een deuk. Hij was zo pissed en riep toen iets waar echt de hele Cos krom om lagquote:
Ik heb destijds (waarschijnlijk alleen ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima. Als het maar van hun zelf komt.
Hij vond in ieder geval dat ze niet wisten wat ze gingen missen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Ik lag echt in een deuk. Hij was zo pissed en riep toen iets waar echt de hele Cos krom om lag
Nee hoor, was echt heel mooi.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb destijds (waarschijnlijk alleen ik) genoten van die musical van Ron..Waarin Billy wel een hoogtepunt was
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij vond in ieder geval dat ze niet wisten wat ze gingen missen.![]()
Maar hij had inderdaad een hilarische uitspraak.
En Lot moest toen juist niks van Laura weten, die ging zelfs nog zitten janken in de stal omdat ze haar te intimiderend vond of zoiets.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja.......die Vanes was toen al helemaal weg van Laura.......staat me wat van bij.....
Marinus, ik ben aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Maar ik krijg het idee dat het een rotopmerking over Elzewieke was.quote:
Dacht het niet. Ik dacht dat het een uiting van frustratie was. Was gelijk nadat hij hoorde dat hij niet gekozen was. Fuckfuckerdefuck of zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Marinus, ik ben aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Maar ik krijg het idee dat het een rotopmerking over Elzewieke was.
Neeeeeeeee die meid wordt echt steeds ergerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil in een trui van Mike slapen.
en ketting niet te vergeten,,,quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja hoor, Jessie met zijn dure schoenen en horloge daar in een tentje.
Wat is daar erg aan dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeee die meid wordt echt steeds erger
Tuurlijk..quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan dan?
Ze heeft zelf geen truien meegenomen en heeft het koud 's nachts.
Dan mag ze toch wel een trui van iemand lenen?
Ik begrijp dat niet hoor, zorg voor je eigen handel...je weet verdomme toch wel; waar je ingaat????quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ketting niet te vergeten,,,
Hoorde hem (mike) gister zeggen, gaf niet om waarde...
maar of ze (Jessie?) niet zijn jas aan wilde doen, zat zijn zonnebril in en zijn ketting, 400 plus 200 en 300 zei hij ach hij geeft niet om waarde....
Lijkt mij ook. En ze zou ook een trui van een van die meiden kunnen vragen. Ze is echt heel geraffineerdquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet hoor, zorg voor je eigen handel...je weet verdomme toch wel; waar je ingaat????
Ze heeft wel truien mee, die ging ze vanmiddag nog aandoen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan dan?
Ze heeft zelf geen truien meegenomen en heeft het koud 's nachts.
Dan mag ze toch wel een trui van iemand lenen?
Omdat hij het baasje wil spelen maar nog niet geloofd wat hij zelf zegt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]huh? Wat raar.
Jessie mekkert dat Mike zo vaak zegt dat ze positief moeten zijn. Ze zijn toch goed bezig? Dan hoeft hij dat niet zo vaak te zeggen.
Die kreupele is de enige die om hem draait ...quote:
dat wel, maar ook toch weer niet.quote:
Want hij was de eerste.....quote:
Ik denk eerder dat zij voortdurend bevestiging nodig heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat hij het baasje wil spelen maar nog niet geloofd wat hij zelf zegt?
als 7e hadden ze het heel moeilijk met hem gehad zegt ie netquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Want hij was de eerste.....
goffer wat hebben ze een fout gemaakt om deze lulhannes als eerste naar binnen te laten gaan.....hmmm of...
en anders lekker haar lange off-shoulder vest, blijft ze ook wel warm in als ze het normaal aandoetquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft wel truien mee, die ging ze vanmiddag nog aandoen.
De lulhannes had dan niets te vertellen gehad met zijn grote mond.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
als 7e hadden ze het heel moeilijk met hem gehad zegt ie net
Welja, gewoon BS dat ze geen truien mee heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
en anders lekker haar lange off-shoulder vest, blijft ze ook wel warm in als ze het normaal aandoet
Zulke gastjes moet je meteen de mond snoeren, geen ruimte gevenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Want hij was de eerste.....
goffer wat hebben ze een fout gemaakt om deze lulhannes als eerste naar binnen te laten gaan.....hmmm of...
Haar moeder heeft tegen haar gezegd: "Je mag alles op tv doen, maar dan ook echt alles, alleen geen vis slachten".quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
Jessie tegen mike: ik vind jouw denkwijze echt prachtig ik ken er ure naar luistere...
Jessie vergeet de Tquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
een gesprek tussen een socio en een psycho, meer kan ik er niet van maken
oh jee dat gaat nog wat worden nog.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef Yaksa het volgende:
[.
Haar moeder heeft tegen haar gezegd: "Je mag alles op tv doen, maar dan ook echt alles, alleen geen vis slachten".
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:42 schreef -sabine- het volgende:
Wie had wel als eerste moeten komen?
Waar is de SC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
fantastischquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:51 schreef snetje het volgende:
Jessie: Er is 4 x aan mij gevraagd waarom doe je Mike zijn was wel en de mijne niet?..Ik zei staat er soms hotelmeisje op mijn voorhoofd?..
Nee " REKLATS" zal herkenbaarder zijn als je in de spiegel kijkt......
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:51 schreef snetje het volgende:
Jessie: Er is 4 x aan mij gevraagd waarom doe je Mike zijn was wel en de mijne niet?..Ik zei staat er soms hotelmeisje op mijn voorhoofd?..
Nee " REKLATS" zal herkenbaarder zijn als je in de spiegel kijkt......
Hij kraakte Elzewieke helemaal af. Ik zat ff te zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:53 schreef lonneberga het volgende:
Die knul die zo kwaad was toen hij niet gekozen werd,zei volgens mij iets van KAK.
LJ? TJ? DJ?.... iets met .J ....geloof ik ...quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:53 schreef lonneberga het volgende:
Die knul die zo kwaad was toen hij niet gekozen werd,zei volgens mij iets van KAK.
die ik bedoel was toen ze Jacco ofzo kozen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kraakte Elzewieke helemaal af. Ik zat ff te zoeken.
Marinus.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef snetje het volgende:
[..]
LJ? TJ? DJ?.... iets met .J ....geloof ik ...
PJ?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef snetje het volgende:
[..]
LJ? TJ? DJ?.... iets met .J ....geloof ik ...
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Mike heeft een beetje last van grootsheidswaanzin al
Die werd eng kwaad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die ik bedoel was toen ze Jacco ofzo kozen.
Ik begin het een vreselijke vent te vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Marinus.![]()
Wat een slap gelul van Mike: jij zegt dat je leert van mij, maar een volgende keer zeg ik en nu moet je het zelf doen. Leert Mike niets van anderen?
Soms wel en soms vind ik hem dan weer redelijk. Hij moet af en toe op zn nummer gezet worden, maar niemand in deze groep is daartoe in staat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begin het een vreselijke vent te vinden.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:53 schreef lonneberga het volgende:
Die heeft 20 uur van de 24 in bed gelegen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe was je eerste dag Jeffry? - 14 juni 2018
x6lwp3r
Ho ho ...ik ben toch echt overtuigd dat Hiske fanatiek is ....jammer dat ze niet bij de eerste 5 zat...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:07 schreef formule het volgende:
Het zijn allemaal figuren die met hun hoofd op TV willen, het zij hun gegunt
Het wordt alleen maar smeriger... niemand wil de taak op zich nemen om dat ding te gaan poetsen ...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike zet een volle emmer water bij de plee.![]()
Ik vind dit nog armoediger dan in een kuil plassen etc.
ze hadden toch een rooster/corveedienstquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar smeriger... niemand wil de taak op zich nemen om dat ding te gaan poetsen ...
Zou ik ook niet doen, echt de miskoop van de maand.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar smeriger... niemand wil de taak op zich nemen om dat ding te gaan poetsen ...
neequote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heb het even niet meegekregen maar leven de vissen nog?
Jawel hoor, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heb het even niet meegekregen maar leven de vissen nog?
Douchezakken vullen, emmertje voor bij de plee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Wat is Mike nou aan het doen met al dat water?
Naar de zee dragenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Wat is Mike nou aan het doen met al dat water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |