quote:
Keerzijde is dat je betere rondingen hebt en daardoor een mooier lichaam kan krijgen als het je lukt het vetpercentage omlaag te krijgen. Beyonce is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja.
Is niet anders. Ga voor minder vetjes.
Beyonce is prachtigquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keerzijde is dat je betere rondingen hebt en daardoor een mooier lichaam kan krijgen als het je lukt het vetpercentage omlaag te krijgen. Beyonce is daar een goed voorbeeld van.
niet dit weerquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha jij denkt zeker dat je KC & The Sunshine Band.
liposuctie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee er bestaan geen tips/trics om plaatselijk vet te verliezen helaas.
Heyquote:
moest lachen, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik houd niet van shoppen, behalve als ik met Ricky van Wolfswinkel.
Leuk Haagsquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik houd niet van shoppen, behalve als ik met Ricky van Wolfswinkel.
VK stopquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat Billy Holiday? Die Ray Charles aan
Dat is niet waarquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar jij vindt alles niet leuk wat Chloro niet leuk vindt
Blablabquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar jij vindt alles niet leuk wat Chloro niet leuk vindt
quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat Billy Holiday? Die Ray Charles aan
quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tegen een WK-wedstrijdje kijken zegt Wilfred Genee
Ik begin je te haten hequote:Op donderdag 14 juni 2018 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
🙄quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij op Justin Timberlake, maar nu blijkt dat je Dave Miller Band
quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sow koekoek heequote:Op donderdag 14 juni 2018 20:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat er toch nog 2 jongens zijn die je willen omhelzen?
Gemeen hequote:
Nee nu is het niet grappig meer hans jezus leer wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die zag ik laatst nog een vrachtwagen samen met Osama Bin Laden
4,2/10quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een dikke huid
Depenisvanjezusquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee nu is het niet grappig meer hans jezus leer wanneer je moet stoppen.
Dat is waar, je bent een snoepje hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij deelt gewoon 3 kwartier later nog een klap uit, terwijl ik allang sorry had gezegd
Ik zou hem weer kruisigen, maar dan alleen aan zijn penis en hem dan rond laten draaien op de manier Hermann wilde doen bij Samzzquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou de kloppende staaf van de heer in mijn keel ontvangen indien hem dat zou dunken.
mooie topickill weer hansquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Negers stelen ook alles hè, zelfs deze grap al
Hier een puppy met kleren om het topic weer op gang te krijgenquote:
Dat heb je dan wel weer meezitten jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een nummer van Otis gepost, dus ik kan niet racistisch zijn
RIP KLBSCquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:26 schreef Chloroform het volgende:
Kijk wat jullie met het topic gedaan hebben
Puppy'squote:Op donderdag 14 juni 2018 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier een puppy met kleren om het topic weer op gang te krijgen
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb je dan wel weer meezitten ja
Oh oke, ik dacht je moeder en dat jij er dan bijzat in je neus te peuterenquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Halfnaakt oncharmant op de bank liggen
Ik wel somsquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht je moeder en dat jij er dan bijzat in je neus te peuteren
Mooie directe vraag. Mijn complimenten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keek je weleens naar de kut van je moeder?
Die zal ik vast weleens hebben gezien jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb niet achterom gekeken toen ik naar buiten kwam via die grotquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je me in de maling probeert te nemenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat doe ik juist wel en daarom typ ik verrassend.
Mooi zo, ik ben blij dat jij wel vroeg naar bed kunt. Ik zal er wel weer na twaalven inliggen.quote:
Dat magquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je me in de maling probeert te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |