[Dit bericht is gewijzigd door error op 27-12-2002 02:29]
edit:typo
[Dit bericht is gewijzigd door error op 27-12-2002 02:29]
quote:Gelukkig, dan kan die van mij dicht.
Op vrijdag 27 december 2002 02:26 schreef error het volgende:
en hier maar weer verder
quote:dat wou ik net van deze zeggen
Op vrijdag 27 december 2002 02:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Gelukkig, dan kan die van mij dicht.
quote:Ik heb 'm niet voorgesteld en dat wil ik 'm ook niet aandoen, eigenlijk. Ik heb niet zo'n zin om hem te misbruiken als emotioneel breekijzer, daarvoor vind ik 'm te lief.
Op vrijdag 27 december 2002 02:27 schreef error het volgende:
Da's minder leuk GE.
Heb je hem daar al eens voorgesteld? Misschien dat het dan wel doordringt?
Ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet, maar het stelt ze wel vooer een fait accompli.
Het is alleen jammer dat ik merk dat het ook anders kan, zijn ouders (mijn "schoonouders" ) zijn juist het tegenovergestelde, en zien me min of meer als "part of the family".
quote:dat siert je. Als de situatie er zo voor staat dan zou ik het mijn GL ook niet aandoen
Op vrijdag 27 december 2002 02:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik heb 'm niet voorgesteld en dat wil ik 'm ook niet aandoen, eigenlijk. Ik heb niet zo'n zin om hem te misbruiken als emotioneel breekijzer, daarvoor vind ik 'm te lief.
quote:yeah , been there, done that, got the t-shirt to prove it
Het is alleen jammer dat ik merk dat het ook anders kan, zijn ouders (mijn "schoonouders") zijn juist het tegenovergestelde, en zien me min of meer als "part of the family".
quote:Ik weet 't, het is niet extreem uniek ofzo, en het kan vast nog veel erger, maar toch... En ik vraag me zelfs af of het zo veel anders zou zijn wanneer ik "gewoon" een vriendin zou hebben. Ik vrees dat ze dan net zo vriesvak afstandelijk zouden zijn.
Op vrijdag 27 december 2002 02:38 schreef error het volgende:
yeah , been there, done that, got the t-shirt to prove it
quote:Mjah, vooral met Kerst. Gezellig aan tafel met je ouders
het contrast is dan een beetje ontnuchterend.
quote:ik had dat gevoel met name vorig jaar heel sterk. En mijn ouders maar doorzeuren over hun kleinkind en hoe leuk zo'n kleinkind wel niet is, etc....(ik begrijp wel dat ze het leuk vinden, maar toch...)
Op vrijdag 27 december 2002 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mjah, vooral met Kerst. Gezellig aan tafel met je ouders
.
quote:Ach, ik heb de hoop al opgegeven, wat dat betreft. Ik koester geen grote verwachtingen, bv dat mijn ouders ooit nog eens op een normale manier zullen reageren. En dat is dan vooral pech voor hun, want dan was dit wat mij betreft de laatste kerst die ik bij ze doorbreng.
Op vrijdag 27 december 2002 02:45 schreef error het volgende:
Ik ben vorig jaar vervroegd huis-/vriendjewaarts gegaan. Dit jaar was het echter stukken beter en ben ik zelfs pas uren later dan gepland weer naar huis gegaan. Kortom: het kan verkeren.
quote:Mjah, dat maakt veel goed
En als je in de armen van je GL ligt, is alles toch weer beter?
quote:Ik kan je wel aanraden om eerst nog een 'buigen of barsten'-gesprek te initieren. Soms zien mensen zelf niet hoe ze een ander behandelen en een keertje lomp duidelijk zijn, wil dan wel eens helpen.
Op vrijdag 27 december 2002 02:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, ik heb de hoop al opgegeven, wat dat betreft. Ik koester geen grote verwachtingen, bv dat mijn ouders ooit nog eens op een normale manier zullen reageren. En dat is dan vooral pech voor hun, wat dan was dit wat mij betreft de laatste kerst die ik bij ze doorbreng.
quote:
Mjah, dat maakt veel goed.
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 03:04 schreef Great_Expectations het volgende:
En hoewel het streng verboden schijnt te zijn om dit in een reekstopic te melden, ga ik nu slapen.
quote:Jij sjans met een meisje, hij zoent met een meisje. Parallel enzo. Verder weinig nuttigs
Op donderdag 26 december 2002 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
Eh huh?
Dus laat ik ook maar eens gaan slapen... Morgenavond wéér uit...
Heb in tijden niet zo'n lol gehad, terwijl ik de Bob was
Slaap lekker allemaal
kortom ik heb weer wat te doen...
Tweede kerstdag ben ik met een aantal mensen naar de winterefteling geweest. Fantastisch! Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Was erg gezellig en ook erg mooi. Al die lichtjes in het donker....en allerlei nieuwe attracties (was er al in geen 10 jaar meer geweest). Echt een enorm leuke dag.
En nu ben ik een beetje brak Maar dat maakt niet uit
quote:Wat dat betreft zijn het net homo's; overal wat achter zoeken
Op vrijdag 27 december 2002 14:28 schreef Andyvie het volgende:
(alleen iets te veel naar mijn zin, want iedereen bij wie ik op bezoek ga schijnt ineens een potentiele vriend van mij geworden te zijn)
quote:Vooral achter he
Op vrijdag 27 december 2002 15:29 schreef NathaN het volgende:[..]
Wat dat betreft zijn het net homo's; overal wat achter zoeken
Vanavond om 19.00 heb ik hiv-test.....erg spannend, ik krijg de uitslag al na een kwartier dus dat wordt ff flink duimendraaien.
quote:S6 man
Op vrijdag 27 december 2002 15:38 schreef LuQas het volgende:
Vanavond om 19.00 heb ik hiv-test.....erg spannend, ik krijg de uitslag al na een kwartier dus dat wordt ff flink duimendraaien.
quote:Amsterdam, vlakbij Leidseplein
Op vrijdag 27 december 2002 15:39 schreef SCH het volgende:[..]
S6 man
- waar ga je dat doen?
quote:Het zal de kaas geweest zijn
Op vrijdag 27 december 2002 15:38 schreef LuQas het volgende:
Ben gisteren toch nog uitgeweest na heerlijk te hebben gekaasfondued. Vanmorgen onverwachts een gigantische kater compleet met kotsen, terwijl ik niet eens zo heel veel had gedronken.
quote:Ach je hebt toch niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |