Die club die niet eens op het hoogste niveau speelt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:34 schreef fathank het volgende:
Hij maakt alles goed omdat ie voor de enige echte club uit Rotterdam is.
want wat is Hugo Borst toch vaak op tvquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:35 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Het is een egotripper die niet van de beeldbuis te slaan is. Een soort Jan Mulder 2.0.
Terechte klacht.
Waarom moet hij bij elk verdomde WK en EK prominent aanwezig zijn bij de NOS? De kerel is een nobuddy.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:39 schreef Handleiding het volgende:
[..]
want wat is Hugo Borst toch vaak op tv!!
een toernooi om de twee jaar. Meid het is wat!quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:42 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Waarom moet hij bij elk verdomde WK en EK prominent aanwezig zijn bij de NOS? De kerel is een nobuddy.
alsof Borst die schijtlolligheid wilquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:45 schreef bascross het volgende:
Goeie gast, zou vaker bij VI moeten zijn.
Lol.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:55 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Terechte klacht. Is idd een poephoofd. Verdenk hem ook van bestialiteit maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:55 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Terechte klacht. Is idd een poephoofd. Verdenk hem ook van bestialiteit maar dat weet ik niet zeker.
Nou, best wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:39 schreef Handleiding het volgende:
[..]
want wat is Hugo Borst toch vaak op tv!!
Hear, hearquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:34 schreef fathank het volgende:
Hij maakt alles goed omdat ie voor de enige echte club uit Rotterdam is.
Herhaaldelijk bij Pauw, Jinek, Humberto, eigen programma's... Nu ook weer een programma met dat begraveniswijf.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
wanneer hiervoor dan? Keertje bij Pauw ofzo.
Misschien moet je dan eens van je luie reet afkomen en wat minder televisie gaan kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Herhaaldelijk bij Pauw, Jinek, Humberto, eigen programma's... Nu ook weer een programma met dat begraveniswijf.
ja want als je 's avonds jinek kijkt ben je lui.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens van je luie reet afkomen en wat minder televisie gaan kijken.
Ik tel minimaal 5 programma's in je post.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja want als je 's avonds jinek kijkt ben je lui.
die kijk ik toch niet allemaal dooiequote:Op donderdag 14 juni 2018 21:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik tel minimaal 5 programma's in je post.
vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Herhaaldelijk bij Pauw, Jinek, Humberto, eigen programma's... Nu ook weer een programma met dat begraveniswijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |