Terecht, het klonk wel erg klungelig.quote:
Ja de landcode geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terecht, het klonk wel erg klungelig.![]()
Volgens John bestaat een kvknr. uit letters en cijfers. Ook niet waar.
Volgens mij bedoelde ze de medewerker van de kvk.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
hiske vindt dat diegene die er verstand van heeft, zich daar mee bezig moet houden (john)
john: mja blabla
john wil alles na het eten
Klopt, rechtspersoon.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Er moet toch iemand verantwoordelijk zijn voor die BV lijkt mij
GM
Klopt. KvK-nummer zijn alleen nummers.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terecht, het klonk wel erg klungelig.![]()
Volgens John bestaat een kvknr. uit letters en cijfers. Ook niet waar.
Brandon zei net dat ie het grootste vertrouwen heeft in de vrouw van de KvK die hij eerder aan de lijn had. Want die was wel behulpzaam ofzoietsquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laat die Brandon maar even weten dat het een grote loser is.
Talpa BV dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Klopt, rechtspersoon.
BV 1 staat ingeschreven op een ander adres dus daar zal de rechtspersoon zich bevinden.
https://www.google.nl/map(...).2526084!4d5.2297044
Voor Uto 1 werkte het wel, waarom zou dat bij Uto2 dan niet zo zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Klopt, rechtspersoon.
BV 1 staat ingeschreven op een ander adres dus daar zal de rechtspersoon zich bevinden.
Al de hele middagquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef Silves het volgende:
En ondertussen slaapt de jongste kippentemmer weer eens..
precies ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt. KvK-nummer zijn alleen nummers.
John is in de war met het btw-nummer, daar staat de landcode in en letters.
Die gaf dat telefoonnummer als KvKnummerquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Brandon zei net dat ie het grootste vertrouwen heeft in de vrouw van de KvK die hij eerder aan de lijn had. Want die was wel behulpzaam ofzoiets
Dat straalt ze wel uit ook,quote:
en om een rekening te openen moet je tegenbevoegd(bijgeschreven staan) zijn en dat is niemand daar, dus.....anders kan jij en ik zo een rekening openen op naam van een bedrijf. 😀quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Klopt, rechtspersoon.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Heeft Brandon al een houten beertje gemaakt voor die mw. van vorige week? Of is dat niet meer nodig?
En iedereen die op de akte staat moet ondertekenen om een bankrekening te openenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef goldback het volgende:
[..]
en om een rekening te openen moet je tegenbevoegd(bijgeschreven staan) zijn en dat is niemand daar, dus.....
ik nog weinigerquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat KvK gedoe gaat
Bel je Peter de Haas toch even.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
zo ook alle bewoners daarzo..laten ze het maar bij de pindakaas houden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
yep het is gewoon wachten op het moment dat de Febo het pasje en rekeningnummer en inlogcodes overhandigd.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iedereen die op de akte staat moet ondertekenen om een bankrekening te openen
Dit soort dingen kun je van tevoren even uitzoeken, voordat je in Utopia gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
Die wil niet opgenomen worden,quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bel je Peter de Haas toch even.
Ik zeg niet dat het niet gaat lukken?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor Uto 1 werkte het wel, waarom zou dat bij Uto2 dan niet zo zijn?
hoe zoll ik de kennen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bel je Peter de Haas toch even.
Dat zal ook wel moeten, want zij kunnen het niet zonder internet of zelf op pad gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gaat lukken?
Utopianen die dit nu proberen te regelen is alleen voor de show. Talpa regelt het en is de eigenaar.
Jawel, want ze willen water en elektra.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er is vooralsnog totaal zero noodzaak een bv te gaan oprichten
geen idee welke Moron dat heeft bedacht .. in deze setting
Klopt, komt helemaal niet op hun naam.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Utopianen die dit nu proberen te regelen is alleen voor de show. Talpa regelt het en is de eigenaar.
dit dus.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, gaat op bedrijfsnaam.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt, komt helemaal niet op hun naam.
oh dan richt je een bv opquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jawel, want ze willen water en elektra.
Hier water en elektra, maar geen KvK nrquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jawel, want ze willen water en elektra.
en wellicht Richard nog met een koffer vol contanten in zijn kofferbakquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Voorspelling: zaterdag loopt er *heel toevallig* een financieel adviseur tussen alle schuimpjes.
nah segh das RaaaaaaaaaaaRRRRRRRquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef formule het volgende:
[..]
Hier water en elektra, maar geen KvK nr
Ga ook maar eens bellenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah segh das RaaaaaaaaaaaRRRRRRR
Pfffff, anders kunnen ze geen bankrekening openen en zonder dat krijgen ze die aansluitingen niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh dan richt je een bv op
heel logisch
. Had toch iets meer verwacht van Hitske en Jeff
tijd genoeg gehad in te lezen her en der
Ligt die dan nog in de hangmat??quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die Sanne gaat haar 15 maanden wel halen zo.
Heb je genoeg beltegoed?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
hier regen, wat doet buienrader in utopia
quote:
Dat waren ze in Uto 1 ook niet...quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:30 schreef Soulraven het volgende:
Water en elektra kunnen ze ook sowieso niet aanvragen. Zij zijn geen eigenaar van het perceel.
Die werd even in de hoek gezet door Juf Hiske.quote:
Nee hoor, een gebruiker kan dat ook. Het is alleen wel een dure grap.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:30 schreef Soulraven het volgende:
Water en elektra kunnen ze ook sowieso niet aanvragen. Zij zijn geen eigenaar van het perceel.
Hij denkt zelf van wel.quote:
die komt pas na zonsondergang uit de verf tochquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die werd even in de hoek gezet door Juf Hiske.
hoe we het ook bekijken en meedenken ..quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Pfffff, anders kunnen ze geen bankrekening openen en zonder dat krijgen ze die aansluitingen niet.
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoe we het ook bekijken en meedenken ..
alles loopt via de Febo
in jaar 1..
lapie telefoon abbo,.....en ook een bankrekening
.. dit theater.. komt niet verder zo
.
en dan zometeen roepen, ben ik net wakker, gaat het regenenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
[..]
Die heeft een uur of 3 liggen pitten, minimaal.
verklaar je nader, miste dit netquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:38 schreef espri het volgende:
Dus toch door "achter"over dat nummer, Hiske vraagt er om en Sanne kijkt moeilijk en zegt kan ff n iet anders met liefde..
Snap ik ook niet het nummer wat ze dachten een kvk nr. was was een telefoonnummerquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
verklaar je nader, miste dit net
Hiske wilde meer weten over het nummer dat Sanne zogenaamd mee had van KvK bij binnenkomst, dat was dus gewoon gegeven door de regie. Dus moest ze nu smoezen om dat niet bekend te maken bij Hiske.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
verklaar je nader, miste dit net
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef espri het volgende:
[..]
Hiske wilde meer weten over het nummer dat Sanne zogenaamd mee had van KvK bij binnenkomst, dat was dus gewoon gegeven door de regie. Dus moest ze nu smoezen om dat niet bekend te maken bij Hiske.
Katertjequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis er met Gozert
ff liggen
Jeff??
Daar heb je wat aan als je je beroerd voelt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:41 schreef kkka3 het volgende:
Jeffry zegt dat het wel goed komt
Christel: tuurlijk, want je bent geen opgever
Wat ik net al schreefquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef espri het volgende:
[..]
Hiske wilde meer weten over het nummer dat Sanne zogenaamd mee had van KvK bij binnenkomst, dat was dus gewoon gegeven door de regie. Dus moest ze nu smoezen om dat niet bekend te maken bij Hiske.
Nee dat heb ik niet gezien, iig snap ik er nu geen zak meer van.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:43 schreef espri het volgende:
[..]
OKe maar je zag toch dat Jessie smoesde dat Hiske niet door moest vragen?
En ik dus wel en hoorde het en zag de blikken tussen die 2.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezien, iig snap ik er nu geen zak meer van.
Ok, wordt vervolgdquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:44 schreef espri het volgende:
[..]
En ik dus wel en hoorde het en zag de blikken tussen die 2.
Dat kan toch niet meer. En we zien welquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer. En we zien wel
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef espri het volgende:
[..]
viva la cosquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat 06 nr .. was/is van kvk afd PR
sukkels snappen het echt niet of doen zo debiel
gewoon ff belleh , kom langs .wij kunnen niet weg
bladie blaaaai.. neem de meuk van de BV mee bladie blaai
en hoppa.
maar goed .
Cossies zijn sukkels
idioten schuimblokstreamers
Stormquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Storm. Hopelijk vliegt de tent van het terrein.
Deste sneller floepen er eieren uit. Maar Romy kennende zijn dit 5 haantjesquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:51 schreef espri het volgende:
Goed drinkwater aan de kippen geven... domme doos, kan ook vijverwater.
Hebben ze al gekeken of er eitjes zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Deste sneller floepen er eieren uit. Maar Romy kennende zijn dit 5 haantjes
Ik heb geen idéé. Dat was mijn vraag ook. Ik weet niet of ze los lopenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:55 schreef espri het volgende:
[..]
Hebben ze al gekeken of er eitjes zijn?
Ze zitten in het hok, zie ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé. Dat was mijn vraag ook. Ik weet niet of ze los lopen
Ze zouden overdag vrij zijn en snachts in het hok maar zie Jessie nu voor het hok zitten waar de kippen zijn,quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé. Dat was mijn vraag ook. Ik weet niet of ze los lopen
Beerenburg is sterk spul.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis er met Gozert
ff liggen
Jeff??
Yep is mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:00 schreef espri het volgende:
Ik blijf het net Brigitte Kaandorp vinden die Hilke, als je niet kijkt en alleen hoort, exact de stem.
Wat een creep is die gozer toch. Die valt echt zwaar tegenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek Christel en Adriaan - 14 juni 2018
x6lvw0z
Ja he? Grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drrrrrank daar gaat iedereen van jodelenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ja he? Grappig.JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek Christel en Adriaan - 14 juni 2018
x6lvw0z
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Drrrrrank daar gaat iedereen van jodelen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Drrrrrank daar gaat iedereen van jodelen
[ afbeelding ]
Die vind ik ook niet zo lekker. Een glaasje Schelvispekel als het koud is daarentegen...quote:
Dat klinkt nog smerigerquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zo lekker. Een glaasje Schelvispekel als het koud is daarentegen...
Klinkt goor maar smaakt heerlijk. Heeft ook niets met schelvis te maken hoorquote:
Ach, is toch maar bijzaak. Het is daarbij een bijzonder mensquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:06 schreef espri het volgende:
Sanne heeft 3 broeken bij,,, 2 shirtjes bij... spijkerbroekje bij.. alles bij...
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, is toch maar bijzaak. Het is daarbij een bijzonder mens
Nee ik mag hopen van niet,quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klinkt goor maar smaakt heerlijk. Heeft ook niets met schelvis te maken hoor
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:08 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Beetje rare mensen en dat vinden wij leuk.
Dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:09 schreef Charmian het volgende:
Leuk trouwens dat ze een kvknummer gaan/hebben aangevraagd. Hebben ze er ook aan gedacht zich bij de belastingdienst te melden als nieuwe ondernemer?
Dat doet de kvk, maar het lukt allemaal (nog) niet zo.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:09 schreef Charmian het volgende:
Leuk trouwens dat ze een kvknummer gaan/hebben aangevraagd. Hebben ze er ook aan gedacht zich bij de belastingdienst te melden als nieuwe ondernemer?
dat was vroeger, nu doet de kvk datquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:09 schreef Charmian het volgende:
kvk is niet geluktquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:09 schreef Charmian het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:11 schreef FloJo het volgende:
[..]
kvk is niet gelukt
het is wel gelukt bijna alle beltegoed op te maken
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]Ik las net wat anders, maar dat heb ik gemist
okequote:Op donderdag 14 juni 2018 17:10 schreef klabbakus het volgende:
[..]
dat was vroeger, nu doet de kvk dat
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
Christel blijft proberen om normaal met Adriaan te praten. Knap hoor. Ik had hem totaal links laten liggen na dat gesprek van vanmiddag
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
De meester van het telefoneren aan het werk...
[ afbeelding ]
Brandon belt met de Kamer van Koophandel. Poging 1 - 14 juni 2018
x6lvxpg
Dat wil Adriaan ook graag,Christel snapt dat niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
Christel blijft proberen om normaal met Adriaan te praten. Knap hoor. Ik had hem totaal links laten liggen na dat gesprek van vanmiddag
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:20 schreef Charmian het volgende:
Nou ik vind het best wel koetweer ineens hier aan de kust...is het daar te doen dan?
Ik kijk wel gewoon op de streamquote:
Daar is het al 4 jaar 17 gradenquote:
Christel heeft in ieder geval meer geduld dan ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat wil Adriaan ook graag,Christel snapt dat niet.
Ik overdrijf altijd een beetjequote:
een vagan-bandquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
Adriaan wil met zijn toekomstige klantenkring een band opbouwen...
hier maar eens beginnen dan
lolquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:27 schreef FloJo het volgende:
[..]
een vagan-band
die schrijven liedjes over eten
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:29 schreef goldback het volgende:
Veganisten kunnen/mogen nooit zwanger raken eigenlijk, moest ik plotseling aandenken.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:29 schreef goldback het volgende:
Veganisten kunnen/mogen nooit zwanger raken eigenlijk, moest ik plotseling aandenken.
Ze pijpen ook niet?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:29 schreef goldback het volgende:
dat is later weer veranderdquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik snap er geen zak van...net zit ik live te kijken dat ze nog geen kvk hebben en dan zie ik dit filmpje van vanochtend...
[ afbeelding ]
Brandon regelt op wonderbaarlijke wijze een KvK nummer - 14 juni 2018
x6lvys5
Dat was een telefoonnummer volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik snap er geen zak van...net zit ik live te kijken dat ze nog geen kvk hebben en dan zie ik dit filmpje van vanochtend...
[ afbeelding ]
Brandon regelt op wonderbaarlijke wijze een KvK nummer - 14 juni 2018
x6lvys5
Ah..dat dacht ik al ja...maar zo brengt Brandon het nietquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een telefoonnummer volgens mij
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een telefoonnummer volgens mij
prima, doen ze allemaal toch al.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:31 schreef kkka3 het volgende:
Die antiVegan-obsessie hier
Ik zou uit dwarsliggerij haast vegan worden
volgens mij is het meer een anti-adriaan-obsessiequote:Op donderdag 14 juni 2018 17:31 schreef kkka3 het volgende:
Die antiVegan-obsessie hier
Ik zou uit dwarsliggerij haast vegan worden
Ik zeg toch veganquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
volgens mij is het meer een anti-adriaan-obsessie
en die is toevallig vegan ( daar kan niemand wat aan doen)
Adriaan is een irritante gast. Dat hij vegan is moet hij zelf weten, het helpt niet imo met zijn gedramquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
volgens mij is het meer een anti-adriaan-obsessie
en die is toevallig vegan ( daar kan niemand wat aan doen)
dat dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Adriaan is een irritante gast. Dat hij vegan is moet hij zelf weten, het helpt niet imo met zijn gedram
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:39 schreef goldback het volgende:
Afijn ze zijn geen steek verder gekomen vandaag
dan heeft adje meerquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
jeff komt niet eten, is goed ziek
john slaapt
Die Jef is nieuw voor me maar de eerste kater al te pakken dus.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
john slaapt
sil2quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Jef is nieuw voor me maar de eerste kater al te pakken dus.
Sil?quote:
Echt niet.quote:
jef gisteren bij v/d Valk gegetenquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
john slaapt
Oh TJa geen idééquote:
Ik denk dat jeff haar al vaker heeft aangeraakt dan mike de afgelopen weken...quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
jessie vindt jeff heel druk, ze krijgt het er benauwd van![]()
![]()
hij slaapt al de hele dag
mss heel druk in zn slaap?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
jessie vindt jeff heel druk, ze krijgt het er benauwd van![]()
![]()
hij slaapt al de hele dag
Kom op zeg,die kamper die er een paar dagen was.quote:
bikkels heurquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
john slaapt
Met 9 man in de caravanquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
Voor een paar honderd euro hadden ze al een oude caravan gehad en met de volgende open dag op naar de volgende...
nu al?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
john slaapt
Ja dat weet ik wel maar of Jeff ook hem peert weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kom op zeg,die kamper die er een paar dagen was.
Hoe oud is hij eigenlijk........af en toe heb ik het idee dat hij verschillende persoonlijkheid heeft.quote:
Staat in de OPquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk........af en toe heb ik het idee dat hij verschillende persoonlijkheid heeft.
Soms volwassen, soms vind ik hem verschrikkelijk kinderachtig, zichzelf tegen spreken. en hoe hij net uitlegde wat het op gesloten zitten voor hem betekende.......ik kan dat niet eens hier uitleggen.....hoe oe aahaaa nononohoehoehoe
Ow dat,die blijft wel hoor,heeft gewoon koppijn.Gestopt met roken en zo.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar of Jeff ook hem peert weet ik niet.
komt denk ik doordat hij moeilijk praat ? ik vind hem wel schattigquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk........af en toe heb ik het idee dat hij verschillende persoonlijkheid heeft.
Soms volwassen, soms vind ik hem verschrikkelijk kinderachtig, zichzelf tegen spreken. en hoe hij net uitlegde wat het op gesloten zitten voor hem betekende.......ik kan dat niet eens hier uitleggen.....hoe oe aahaaa nononohoehoehoe
ik dacht ook en nu opgesloten in jezelfquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
over wie gaat het ?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
dus die fles is opgegaan?quote:
zij liever dan ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gesellig![]()
![]()
kijk hoe ze nu liggen in de tochtige tent...
Hij is gisteren 30 gewordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja en smerige drank. Kan het me wel voorstellen hoor. Die is morgen wel weer okquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ow dat,die blijft wel hoor,heeft gewoon koppijn.Gestopt met roken en zo.
Lastige leeftijd,ik was toen ook niet te genieten.quote:
je bent nu 31 ?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lastige leeftijd,ik was toen ook niet te genieten.
quote:
quote:
Toen nog aan het pubberen......quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik wilde toen ook ontkennen...nu kan ik niet wachten tot ik 68 benquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten. Dat FEBO gezeikquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Één grote streamlock..conclusie...Talpa regelt het wel
[ afbeelding ]
Jeffry belt de bank om een rekening te openen - 14 juni 2018
x6lw0ne
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wilde toen ook ontkennen...nu kan ik niet wachten tot ik 68 ben
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.
kan zo qua intellectuele vermogens van onze pijpfitter.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Adriaan.....zag net een jongetje van een jaar of zeven.
Jajaquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:50 schreef kkka3 het volgende:
Jeff heeft helemaal verkeerd gelegen met zijn nek en daar ging ie ook overgeven zijn nek
die ziet er echt niet gelukkig uitquote:
zit te eteeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:50 schreef kkka3 het volgende:
Jeff heeft helemaal verkeerd gelegen met zijn nek en daardoor ging ie ook overgeven zijn nek
Ik quotete mama Christelquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit te eteeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh
grr
30 is een koetleeftijdquote:
en wat gekokt? vegan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
Adje kan wel koken, al meer complimenten gekregen dan Christel
Geil maskertje.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Juff Kriss vnd het zo fijn
buiten eten in de regen
heel fijn zo fijn ook
dankbaar .. heel fijn
.. mens doe es normaal ..
hoe spannend !quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:51 schreef sjampoeh het volgende:
jeff krijgt een blinddoekie van christel
eigen schuld vogel, je weet wat je vooral niet moet doen als je lekker wilt etenquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit te eteeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh
grr
Nu je het dubbele bent ga je dat romantiseren.quote:
Te veel gezopen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:54 schreef mario390 het volgende:
de nieuwe zondert zich al op de tweede dag af
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu je het dubbele bent ga je dat romantiseren.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu je het dubbele bent ga je dat romantiseren.
thnx hididididididididiidhoooooooooooooooooquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
Je spreekt jezelf tegen" - 14 juni 2018
x6lw1ip
ze wachten vast op de moestuin van adriaanquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waarom kopen ze geen broccoli of sperciebonen.. Dat kost niet veel.. Ze krijgen niet veel vitamine binnen zo. Met alleen wat ui en gister wat paprika.
weet je hoeveel extra hout het kost om die vitaminen dan weer dood te kokenquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waarom kopen ze geen broccoli of sperciebonen.. Dat kost niet veel.. Ze krijgen niet veel vitamine binnen zo. Met alleen wat ui en gister wat paprika.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze wachten vast op de moestuin van adriaan
quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze wachten vast op de moestuin van adriaan
John is mijn topperquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kan die nog houten lightsword timmeren voor zaterdag?
Wokken, stevige bite, klaarquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
weet je hoeveel extra hout het kost om die vitaminen dan weer dood te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |