Meer heb je ook niet nodig. Als ze er ook bier bij doen natuurlijk, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:38 schreef Plompzakker het volgende:
Ik krijg altijd gratis bed bad bitterbal van de gemeente Amsterdam
Kaffir gespotquote:
Volgens mij heeft er iemand ketchup op je frikandel speciaal geflikkerd!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:02 schreef marc0871 het volgende:
Of z'n grote broer. Speciaal, uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Gewoon even een biertje nemen.quote:
Egniequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er iemand ketchup op je frikandel speciaal geflikkerd!
Tering, even naar Specsavers.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er iemand ketchup op je frikandel speciaal geflikkerd!
Kunnen ze daar de ketchup van verkeerd geprepareerde frikandellen speciaal halen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tering, even naar Specsavers..
Waarom zou je een airfryer willen gebruiken?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mag je in de trein een airfryer gebruiken?
Nee daar zorgen ze dat iets wat duidelijk curry is niet uitziet als ketchup.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kunnen ze daar de ketchup van verkeerd geprepareerde frikandellen speciaal halen?
Ze zouden ketchup gewoon gifgroen moeten maken, zodat je je niet kunt vergissenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee daar zorgen ze dat iets wat duidelijk curry is niet uitziet als ketchup.
Ja, en het dan verwisselen met de wasabi zeker?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze zouden ketchup gewoon gifgroen moeten maken, zodat je je niet kunt vergissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |