Omdat we hem niet gelovenquote:
Dat hij een appartement heeft en ondertussen bij zijn ouders woont en dat hij 140k op de bank heeft.quote:
Nee, jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:15 schreef gianni61 het volgende:
staan de foto's er nog, of zijn die weggemod toen we over de exif begonnen?
Dat 2equote:Op donderdag 14 juni 2018 11:15 schreef gianni61 het volgende:
staan de foto's er nog, of zijn die weggemod toen we over de exif begonnen?
heb ik ook hoor!!quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat hij een appartement heeft en ondertussen bij zijn ouders woont en dat hij 140k op de bank heeft.
was te verwachtenquote:
had MMG toch ook altijd, beetje opscheppen over zijn vakvulsalaris omdat hij verder geen kosten hadquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat hij een appartement heeft en ondertussen bij zijn ouders woont en dat hij 140k op de bank heeft.
ja en mijn receptioniste ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is je kantoor ook op je slaapkamer?
op zich is het wel goed dat sommige mensen tegen zichzelf in bescherming genomen wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
je mag tegenwoordig ook niets meer hier.
waarom post je een pic van jezelfquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Henry Cavill is echt een schitterende Superman.
[ afbeelding ]
ben je inmiddels al uit de kast?quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Henry Cavill is echt een schitterende Superman.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je inmiddels al uit de kast?
wordt zelfs in zijn UI uitgebeeldquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je inmiddels al uit de kast?
tsushima, nioh 2, sekiro shadows die twicequote:
zin om gebaft te worden..quote:
koekoekquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zet hans naast je wc ipv een bidet
kan ik de wc niet ook weg doen en gewoon in zijn mond poepen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zet hans naast je wc ipv een bidet
dacht dat al gebeurde gezien de hoeveelheid schijt die uit zijn vingers komt met het typenquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik de wc niet ook weg doen en gewoon in zijn mond poepen?
dat kost je 100 euroquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou iemand mij maar willen gebruiken
ik stuur hem af en toe wel eens een tupperware bakje op om thuis op te warmen..quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat al gebeurde gezien de hoeveelheid schijt die uit zijn vingers komt met het typen
Springen van mijn balkon met mijn hoofd naar beneden wordt met de dag aantrekkelijkerquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu ben je op geen enkele manier belangrijk, goed gedaan hans
gaan we nu het verhaal omdraaienquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dag ik krijg sowieso nog 100 euro van je.
Ik heb de DM's om het te bewijzen maar die mag ik niet openbaren dus najaquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaan we nu het verhaal omdraaien
lekkere mod ben jij
ik zou met je benen naar de grond toe springen, dan is er kans dat je het overleeft maar in een rolstoel moet leven met veel pijn voor de rest van je levenquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Springen van mijn balkon met mijn hoofd naar beneden wordt met de dag aantrekkelijker
niemand zou je slechte photoshop gelovenquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de DM's om het te bewijzen maar die mag ik niet openbaren dus naja
owquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met je benen naar de grond toe springen, dan is er kans dat je het overleeft maar in een rolstoel moet leven met veel pijn voor de rest van je leven
24/7 aan morfinequote:Op donderdag 14 juni 2018 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met je benen naar de grond toe springen, dan is er kans dat je het overleeft maar in een rolstoel moet leven met veel pijn voor de rest van je leven
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wordt er wel eens gelogen op het internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |