Hoeft niks mis mee te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:10 schreef monsterd. het volgende:
Hoe denken jullie over nieuwe importauto’s? In mijn vorige post gaf ik aan te zoeken naar een jonge focus maar het meeste dat ik tegen kom is Duitse import van 1 a 2 jaar oud. Zelfs sommige dealers bieden geïmporteerde auto’s aan en er is meer aanbod import dan ONK..
Klopt, maar op het moment dat er maar ¤500 bpm op is afgedragen dan klinkt het gauw minder betrouwbaar.quote:
Nice een FR! Jaloers hierquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
auto van de zaak is besteld in de Kerstvakantie, levering staat (voorlopig) gepland in week 11.
Seat Leon ST FR Business Intense![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Yes, 125 pk titanium versie. Ben benieuwd welk verbruik ik ermee ga halen.quote:
Nog heerlijker weer om dakloos te rijden toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
Heerlijk weer om vandaag wat aan de auto te knutselen! Even wat roestplekjes aangepakt en bijgewerkt met de lakstift
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nog heerlijker weer om dakloos te rijden toch?
Haha, dat is nu geen excuus meer inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet al 3 weken het slangetje van mijn achterruitensproeier fiksen. Eerst had ik als excuus dat het te koud was om te klooien buiten op de oprit, nu ehh....![]()
Hmm, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:25 schreef Leandra het volgende:
Wij ontdekten het vorige week ook.
Hij zal op satellieten gaan en soms niet perfect accuraat zijn, want toen we eergisteren stil stonden voor het stoplicht gingen we volgens de app 17 km/u.
Maar verder lijkt hij redelijk overeen te komen met de snelheden die Here aangeeft, hoewel we ze nog niet naast elkaar aangehad hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |