Dit idd, besef je dan niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:44 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je hebt het maar goed op de middelbare school
Nou echt niet, middelbare school was oneindig veel beter.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:47 schreef Twiitch het volgende:
Mwoah, ik vond m'n studententijd toch echt een factor twintig beter dan de tijd op m'n middelbare school. Lekker op kamers, elke week meerdere keren de kroeg in, ontmaagding etc. Drukker maar ook veel leuker.
School en werk zijn soberso kut.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou echt niet, middelbare school was oneindig veel beter.
Studententijd is kut omdat je samen komt te zitten met allemaal studenten uit andere dorpen/steden die je totaal niet kent. Middelbare school was kneiter-gezellig met al je vrienden uit het dorp.
De voornaamste reden waarom mensen zelfmoord plegen is omdat ze dood willen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Werk is de voornaamste reden waarom mensen zelfmoord plegen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
De voornaamste reden waarom mensen zelfmoord plegen is omdat ze dood willen.
Ben je te sociaal incapabel om nieuwe vrienden te maken of zo?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou echt niet, middelbare school was oneindig veel beter.
Studententijd is kut omdat je samen komt te zitten met allemaal studenten uit andere dorpen/steden die je totaal niet kent. Middelbare school was kneiter-gezellig met al je vrienden uit het dorp.
Ja, maar meestal zit daar een dieperliggende oorzaak achter.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
De voornaamste reden waarom mensen zelfmoord plegen is omdat ze dood willen.
Welke onzekerheid? Als je het ergens makkelijk had was het wel op de middelbare school.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:17 schreef Zusje123 het volgende:
Studententijd ervaar ik als heel veel beter.
Onzekerheid van de puberteit is voorbij. Wel de gezelligheid van de studentenvereniging, lekker op kamers en iets leren dat je leuk vind
Vind het belachelijk dat jij aan de generalisering mee doet van het feit dat VMBO'ers niet studeren na die tijd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:44 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik weet het zelf ook nog zo goed, met vlag en wimpel geslaagd voor mijn examen. Wat voelde dat goedDan denk je dat je van alle ellende af bent en dat je nu eindelijk kan doen wat je wil
Maar dan. Dan moet je gaan studeren (of voor VMBO'ers: naar het MBO) en begint de ellende helemaal opnieuw en een stuk erger. Vervolgens ploeter je je daar doorheen, en dan mag je tot slot gaan werken de rest van je leven!
Nee wat dat betreft hadden mijn ouders gelijk. Je hebt het maar goed op de middelbare school
Arme jongens en meisjes, die weten nog niet wat gaat komen
Blijkt niet uit de statistieken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Tegenwoordig zijn ze in de brugklas al ontmaagd, dronken geweest.kroeg enz.
Daarna worden ze juist rustiger.
De onzekerheid die heel veel tieners ervaren van het bij de groep willen horen, de vraag wie ze zijn etc etc.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke onzekerheid? Als je het ergens makkelijk had was het wel op de middelbare school.
En een dubbele master gedaan? En natuurlijk alles met honneurs en magna cum laude.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:47 schreef Twiitch het volgende:
Mwoah, ik vond m'n studententijd toch echt een factor twintig beter dan de tijd op m'n middelbare school. Lekker op kamers, elke week meerdere keren de kroeg in, ontmaagding etc. Drukker maar ook veel leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |