Ik kwam tot mijn ongeluk eigenlijk nooit bij de dokterquote:
Dat is juist zo gezond.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee anders willen ze het niet eten
Klopt wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nou ja, als je niets anders drinkt op een avond dan is dat niet eens heel veel denk ik
Overdag dronk ik sowieso alleen cappuccino en water
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik heb er juist last van dat ze maar blijft reageren. Prijs jezelf gelukkig.
quote:
Ik snap beide groepen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet hoe mensen zo enorm veel frisdrank naar binnen kunnen harken, maar goed, ik kan dan weer dertien zakken chips in mn muil proppen dus ja :s
Nee nee, ik pijp je niet meer als ik eerst een uur moet zoeken onder die vetschort.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb alle hoop in de mensheid nu verloren. Ik ga ook 25 koffie, 2 liter cola, 5 blikken bier per dag drinken, pizza en chips eten, een pakje sigaretten oppaffen en 3 lijntjes pep opsnuiven. Ik heb er genoeg van
Lekker hè, zo'n soa van een labiele FOK!sterquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kwam tot mijn ongeluk eigenlijk nooit bij de dokter
Toevallig moest ik gisteren naar de huisarts en ziekenhuis, maar dat ligt niet aan de cola
Nog niet gelukkig, komt misschien nog. Zal het zeker wel gaan missen. Vrees het meest voor de caffeine die ik ga missen (onbewust dus).quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel je nog wel de drang of ondervind je andere nadelige effecten?
CHIIIIIPPPPPSquote:
Ik heb nog nooit iets met iemand van fok gedaan ;squote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n soa van een labiele FOK!ster
Nee Lars, doe normaal. Je bent een voorbeeld voor ons allen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb alle hoop in de mensheid nu verloren. Ik ga ook 25 koffie, 2 liter cola, 5 blikken bier per dag drinken, pizza en chips eten, een pakje sigaretten oppaffen en 3 lijntjes pep opsnuiven. Ik heb er genoeg van
Recept?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach ja, zoals het nu gaat worden is het ook lekker
Jammer danquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik pijp je niet meer als ik eerst een uur moet zoeken onder die vetschort.
Lekker tochquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet hoe mensen zo enorm veel frisdrank naar binnen kunnen harken, maar goed, ik kan dan weer dertien zakken chips in mn muil proppen dus ja :s
Als t Pepsi is wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Van 1 glas cola krijg ik al stroeve tanden man.
Wil prima, dronk ook 2 liter cola per dag wegquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Chloroform het volgende:
gewoon cola drinken totdat je tanden rotten, dan kunstgebit nemen en verder cola drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat ik na een tijdje ook echt geen cola meer lust, volgens mij merk je dan pas hoe zoet het isquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Had het idee dat je mij juist heel goed begreepquote:
"Een maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan weet niet wat ie miiiist, weet niet wat ie miiiiist..."quote:
Alle cola. Al is het zo lekker. Vooral Vanilla cokequote:
Omdat haar account verwijderd is, betekent niet dat ze geen FOK!ster meer is hoor. Je lijkt Toto wel met deze redenatie.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met iemand van fok gedaan ;s
Weet niet hoe heftig dat kan zijn, maar van een litertje naar nul is best een stap.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog niet gelukkig, komt misschien nog. Zal het zeker wel gaan missen. Vrees het meest voor de caffeine die ik ga missen (onbewust dus).
Tot nu toe geen nadelige effecten.
Dat lijkt mij best waarschijnlijk, jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik na een tijdje ook echt geen cola meer lust, volgens mij merk je dan pas hoe zoet het is
Diehards zijn dat.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon cola drinken totdat je tanden rotten, dan kunstgebit nemen en verder cola drinken
Denk je dat ik ooit alleen ben geweest met Aber?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Omdat haar account verwijderd is, betekent niet dat ze geen FOK!ster meer is hoor. Je lijkt Toto wel met deze redenatie.
Ik probeer het, maar echt begrijpen is wat anders.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had het idee dat je mij juist heel goed begreep
Als ik lange werkdag heb haal ik soms wel eens een blikje sinas, maar verder alleen water en thee op het werk. Thuis alleen waterquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wil prima, dronk ook 2 liter cola per dag weg
Als ik Cola drink, dan wel de echte of de groene.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle cola. Al is het zo lekker. Vooral Vanilla coke
Ah van die bouwpakketten okequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn van die doe het zelf pakketten van de AH
nee, die neemt nooit genoegen met minder dan 3 tegelijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik ooit alleen ben geweest met Aber?
Maar ik tel voor 3quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, die neemt nooit genoegen met minder dan 3 tegelijk
Ben er nu ongeveer 3 week geleden mee gestopt, heb er twee dagen hoofdpijn van gehadquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik lange werkdag heb haal ik soms wel eens een blikje sinas, maar verder alleen water en thee op het werk. Thuis alleen water
Op t werk thee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik lange werkdag heb haal ik soms wel eens een blikje sinas, maar verder alleen water en thee op het werk. Thuis alleen water
Dit zijn toch niet de eerste barstjes in onze relatie he? :squote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar echt begrijpen is wat anders.
Nah vast niet. Al is suiker wel verslavend natuurlijk...quote:
Ja same. Wat is groene cola?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik Cola drink, dan wel de echte of de groene.
Light vind ik echt ranzig.
Maar ben er dus vrijwel helemaal mee gestopt.
Staat wel meestal 1 fles in de koelkast, beetje prikloos. Aangezien dat bij mij t beste werkt tegen katers
Verse jusquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op t werk thee.
Thuis kokoswater, verse jus, of thee.
Cola als ik ineens een craving heb, zelden.
Snap ik. Nog wel veel zin in steeds of dat niet?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben er nu ongeveer 3 week geleden mee gestopt, heb er twee dagen hoofdpijn van gehad
Echt hequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou dan ben je altijd met z'n drieën geweest bij Aber
Da's die Life. Zoveel beter van smaak dan de Light.quote:
Ik vind prikloze lauwe cola dus serieus lekkerquote:Light en Zero enzo is ook ranzig ja neem dan gewoon wat anders
Prikloos ook echt
Ken je die bazenshops in Iran waar ze louter chips verkopen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef Chloroform het volgende:
Oja met stevia die had je ook nog.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die Life. Zoveel beter van smaak dan de Light.
[..]
Ik vind prikloze lauwe cola dus serieus lekker
Verse gembertheequote:
Blikje schijnt idd beter te zijn voor de smaakquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Zosk het volgende:
Cola moet ijskoud zijn, liefst in een glas of blikje en heel veel prik.
sow dat heb ik nou nog nooit geprobeerd een koud drankje koud opdrinken in een glasquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Zosk het volgende:
Cola moet ijskoud zijn, liefst in een glas of blikje en heel veel prik.
Dat heb ik ook een tijdje gedronken, is ook nice.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verse gemberthee
Muntthee denk ik altijd dat ik tandpasta heb zitten weken.
Neequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ken je die bazenshops in Iran waar ze louter chips verkopen?
Poefak>chips.
Nee, drink nu wel thee, vitamine water, of gewoon water, had ook geen gaatjes de laatste keer bij de tandarts,quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik. Nog wel veel zin in steeds of dat niet?
Ook niet met prik?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow dat heb ik nou nog nooit geprobeerd een koud drankje koud opdrinken in een glas
Ben jij een mongool?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow dat heb ik nou nog nooit geprobeerd een koud drankje koud opdrinken in een glas
Hoor dat als mensen veel koffie drinken en dan stoppen of bijna stoppen ook met hoofdpijn zitten. Is denk ik die cafeïne.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, drink nu wel thee, vitamine water, of gewoon water, had ook geen gaatjes de laatste keer bij de tandarts,
ja, daarom wist ik het nietquote:
Ik ook, van die vieze paradontax.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gedronken, is ook nice.
Ik heb andere tandpasta
Jonguh, Guiness beer flavoured chips, ik zeg t je!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ken je die bazenshops in Iran waar ze louter chips verkopen?
Poefak>chips.
Klopt, ik drink af en toe eens koffie, maar cola daar liep ik op, ben 2,5 kg afgevallenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor dat als mensen veel koffie drinken en dan stoppen of bijna stoppen ook met hoofdpijn zitten. Is denk ik die cafeïne.
Die roze?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, van die vieze paradontax.
Maar ik ben er aan gewend
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, daarom wist ik het niet
zal als ik warme drank neem het ook eens een keertje warm proberen en in iets van een mok ofzo
Netjesquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, ik drink af en toe eens koffie, maar cola daar liep ik op, ben 2,5 kg afgevallen
Ik ook.quote:
Beterquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, drink nu wel thee, vitamine water, of gewoon water, had ook geen gaatjes de laatste keer bij de tandarts,
Hahahha doeiquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DOE NIET ZO ACHTERLIJK JEZUS
ik ga naar huis
Gozer, ik heb als baby 1 jaar in Iran gewoond, laat mequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:28 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Srs? En het Iraanse Starbucksequivalent in de vorm van milkshakeshops?
Mag ik je ook aanraken?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:31 schreef LCMS het volgende:
nog nooit gaatjes gehadWie wil mijn handtekening?
Dat vitamin water spul dronk ik ook veel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ho, geen drama nu. Het is belangrijk dat ik je keuzes respecteer, maar dat betekent niet dat ik er per se achtersta en ze begrijp.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn toch niet de eerste barstjes in onze relatie he? :s
Hey mag ik vragen als je ook Perzische tapijten thuis hebtquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, ik heb als baby 1 jaar in Iran gewoond, laat me
Nee maar heb wel ergens anders een Perzisch tapijtjequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey mag ik vragen als je ook Perzische tapijten thuis hebt
Klopt bevat alsnog 6 klontjes suiker en de vitamines die erin zitten zijn niet speciaal, die krijg je gewoonlijk dagelijks ook wel zonder moeite binnenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vitamin water spul dronk ik ook veel.
Maar is echt helemaal niet goed, en toch duur.... dus ben gestopt
Hangt van het antwoord op deze vraag af:quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey mag ik vragen als je ook Perzische tapijten thuis hebt
Gadverquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh soz, houd er al over op. Vind het fascinerend om te zien dat Iraanse Israeli's nog zo verbonden zijn met Iran net als Anna Nooshin dus dacht dat dat ook van toepassing was op jou.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ow, ik geef wel een handtekening danquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar heb wel ergens anders een Perzisch tapijtje![]()
![]()
Ook wel beetje dom dat je hierin bent getrapt. Vitamine waterquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vitamin water spul dronk ik ook veel.
Maar is echt helemaal niet goed, en toch duur.... dus ben gestopt
Ahh okquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar heb wel ergens anders een Perzisch tapijtje![]()
![]()
Gelukkig maar, wat een schatje ben je toch.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ho, geen drama nu. Het is belangrijk dat ik je keuzes respecteer, maar dat betekent niet dat ik er per se achtersta en ze begrijp.
Het is wel een lekker fris drankje, tenminste vind ik welquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook wel beetje dom dat je hierin bent getrapt. Vitamine water
Best wel netjes dit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:31 schreef LCMS het volgende:
nog nooit gaatjes gehadWie wil mijn handtekening?
Nee die hoef ik niet, laat maarquote:
Ja in de berging, had er ooit 1 liggen thuis maar vind m niet mooi matchen met mn inrichting :squote:
Zin om de liefde te bedrijven op een perzisch tapijtquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja in de berging, had er ooit 1 liggen thuis maar vind m niet mooi matchen met mn inrichting :s
En vandaar ook driemaal een knipoog, helemaal helder.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja in de berging, had er ooit 1 liggen thuis maar vind m niet mooi matchen met mn inrichting :s
En dan wordt t een beetje gemarket als gezond, lekker hip en dus duurquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt bevat alsnog 6 klontjes suiker en de vitamines die erin zitten zijn niet speciaal, die krijg je gewoonlijk dagelijks ook wel zonder moeite binnen
Ey ik was jong, op de vlucht voor dino's, in need of vitames! Laat me!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook wel beetje dom dat je hierin bent getrapt. Vitamine water
Ik laat je. Je bent er nog, dus ik vind het helemaal fijn dat Sourcy jou gered heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ey ik was jong, op de vlucht voor dino's, in need of vitames! Laat me!
Komt later op m'n grafsteen touchscreenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik laat je. Je bent er nog, dus ik vind het helemaal fijn dat Sourcy jou gered heeft.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin om de liefde te bedrijven op een perzisch tapijt
Voel me opeens heel naaktquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vandaar ook driemaal een knipoog, helemaal helder.
Ja, moet er nog bijkomen dat het eigenlijk niet te zuipen is ;pquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het is wel een lekker fris drankje, tenminste vind ik wel
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was wel het soort opmerking dat hier steeds geplaatst wordt dus ik dacht doe maar eens gek.
Zo'n yakult of kiwi spinazie tarwegras eiwit shake of zoquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, moet er nog bijkomen dat het eigenlijk niet te zuipen is ;p
Heeft z'n voordelenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik vanavond op mijn bek val en een kunstgebit moet
De hamka's kwamen omhoog zetten dus doe maar niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was wel het soort opmerking dat hier steeds geplaatst wordt dus ik dacht doe maar eens gek.
Ach, hoezo. Ik vertrouw je wel hoor, als jij je tapijtje aan Hans wil laten zien moet je dat gewoon doen.quote:
Heel, HEEL vaak!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT IK GEEN INTERESSE MEER HEB
Moet je misschien minder vretenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De hamka's kwamen omhoog zetten dus doe maar niet meer
Gewoon aanstampen met de lasagna!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De hamka's kwamen omhoog zetten dus doe maar niet meer
Zat zo te bedenken dat je dan best wel heel raar en retarded moet vallen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik vanavond op mijn bek val en een kunstgebit moet
Ik koop gewoon die van Jumbo eigen merk, nu hebben ze helaas laatst de smaak verbeterd, nu vind ik het toch minder smaakvolquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt t een beetje gemarket als gezond, lekker hip en dus duur
Op een gegeven moment was ik er klaar mee.
Waarom ben je nou zo boosquote:
Die stomme Jumbo heft geen Spa Kokosquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik koop gewoon die van Jumbo eigen merk, nu hebben ze helaas laatst de smaak verbeterd, nu vind ik het toch minder smaakvol
Die behoefte voel ik totaal niet hoor. Wil jou mn nieuwe dekbedovertrek wel laten zienquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, hoezo. Ik vertrouw je wel hoor, als jij je tapijtje aan Hans wil laten zien moet je dat gewoon doen.
Yakult is toch voor mensen die moeilijk poepen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n yakult of kiwi spinazie tarwegras eiwit shake of zo
Ik mag jou welquote:
Okee die is dus wel lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die stomme Jumbo heft geen Spa Kokos
Alleen de AH XL heeft die.... moet ik heul kei ver omrijden!
Heb je een nieuwe? Wat voor. Is goed, vanavond.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die behoefte voel ik totaal niet hoor. Wil jou mn nieuwe dekbedovertrek wel laten zien
Wel regelmatig onverschillig en gepikeerdquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos. Leven is daar te kort voor.
Voor iets met darmcultuur idd, vandaar die darmkleur van dat drankje.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Yakult is toch voor mensen die moeilijk poepen?
Ja, wit met blauw en het is echt superzachte stof dus alsof je in een wolkje ligtquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe? Wat voor. Is goed, vanavond.
Vanwege m'n goede tips of dazzling good looks?quote:
Ik had hierin geen interesse overigens. Bij een man met kale benen hoort geen vrouw met Perzisch tapijtquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, hoezo. Ik vertrouw je wel hoor, als jij je tapijtje aan Hans wil laten zien moet je dat gewoon doen.
Met je hoofd tegen een lantaarnpaal ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat zo te bedenken dat je dan best wel heel raar en retarded moet vallen.
Ik ga alleen naar de AH XL voor de Spa Kokos en de Cawston spicy tomato juicequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Okee die is dus wel lekker.
Zal morgen eens een wandeling naar de AH XL maken, ze hadden trouwens ook de smaak van chips verbeterd, die is nu gewoon vies
Bah wat wijsquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos. Leven is daar te kort voor.
geen last vanquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Yakult is toch voor mensen die moeilijk poepen?
Dat zijn de dingen die je hebt als je alfa bad boy bent zoals ik.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel regelmatig onverschillig en gepikeerd
Bij een man met kale benen hoort sowieso geen vrouw!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik had hierin geen interesse overigens. Bij een man met kale benen hoort geen vrouw met Perzisch tapijt
Ik voor de vers pakketten en voor het rosbief pakketquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de AH XL voor de Spa Kokos en de Cawston spicy tomato juice
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege m'n goede tips of dazzling good looks?
O ja, die versdingen zijn ook prima te doen jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik voor de vers pakketten en voor het rosbief pakket
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n soa van een labiele FOK!ster
houd nou eens op, anders zet ik een TRquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een man met kale benen hoort sowieso geen vrouw!
Kale benen,.... tss.
Ze hadden eerder ook die 1, 2, 3, 4, maaltijden voor een tientje, die waren ook erg lekker, die hebben ze helaas er weer uit gegooidquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die versdingen zijn ook prima te doen ja
Wel hoor, maar toen had ze me afgewezen weet je nogquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:55 schreef Catkiller het volgende:
Hans had nooit zo'n grote mond toen Aber er nog was
Nee bij jou valt het er gewoon uit als je moet niezen.quote:
Ik geef alleen m'n mening over kale benen, idioot.quote:
Nee nee, rijgkoordjequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee bij jou valt het er gewoon uit als je moet niezen.
Je dikke piemel in Catkillers kontquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef alleen m'n mening over kale benen, idioot.
Hetero of homo, ik vind t lelijk
En je TR't maar raak
Dat zei ik laatst ook al, ben benieuwd of dat nog zo is als ze terugkeert.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:55 schreef Catkiller het volgende:
Hans had nooit zo'n grote mond toen Aber er nog was
Dat is waar jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die je hebt als je alfa bad boy bent zoals ik.
Van die amateur wielrenners die dat dan doen voor de 1 sec extra snelheid en zoquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik krijg altijd een raar idee bij mannen die hun benen scheren, voor mij hoeft dat niet zo. Ken ook een man die zijn armen scheert, dan zijn het net van die vrouwelijke kogelstoot armen
Kwade fapjesquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef Chai het volgende:
Fantaseert LCMS nou telkens over Auober en Zosk?
Nee die dinges, met die irritante reclame.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha voordat je Yakult gebruikte zeker wel
Ja zoiets. Een verkeersbord of een laaghangende tak.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met je hoofd tegen een lantaarnpaal ofzo![]()
Fantaseer je daar ook al overquote:
Eén keertje maar hoorquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef Chai het volgende:
Fantaseert LCMS nou telkens over Auober en Zosk?
Vind beharing wel mooier dan volledig kaal, jij?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik had hierin geen interesse overigens. Bij een man met kale benen hoort geen vrouw met Perzisch tapijt
Als t nou omgedraaid word fantaseer ik wel mee.quote:
Geen idee, mij is ook maar aangepraat dat ik kale benen heb.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind beharing wel mooier dan volledig kaal, jij?
Chai?!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die dinges, met die irritante reclame.
Actimel? Activia? Weet ik t
"Nu heb ik een fantastische stoelgang!"
Echt, ga weg!
Sowieso.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind beharing wel mooier dan volledig kaal, jij?
Hallo, vakantiestress op een hotelkamer met een semi vreemde!quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chai?!
Sowieso als je middeltjes moet kopen om te kunnen poepen, dan moet je toch eens nagaan of er niet iets anders ergens wat misgaat.
haha, nou dan wordt het sowieso niks tussen onsquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso.
Al zijn daar natuurlijk ook wel weer grenzen in
Dat een vent z'n trui uittrekt en er een tweede onderaan heeft.
Je hebt wel een mening. En jouw benen zijn gewoon behaard.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, mij is ook maar aangepraat dat ik kale benen heb.
Dat werd t toch al niet?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha, nou dan wordt het sowieso niks tussen ons
Mooi hè, ik vind een beetje haar wel fijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt wel een mening. En jouw benen zijn gewoon behaard.
Jij bent dan de engel in die hemel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wit met blauw en het is echt superzachte stof dus alsof je in een wolkje ligt
nee, alleen veet for men --> brandwonden op m;'n borstkasquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:02 schreef Alexandrier het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
[ afbeelding ]
Engel?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent dan de engel in die hemel.
Wat vind je er fijn aan? Ik vind het vooral mooier. Zou mijn benen echt niet zomaar kaalscheren.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi hè, ik vind een beetje haar wel fijn
Dat stinktquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:02 schreef Alexandrier het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
[ afbeelding ]
hoelang liet je 't erop? dat is ontharingscreme, dit is een waxroller.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:03 schreef Ang3l het volgende:
N
[..]
nee, alleen veet for men --> brandwonden op m;'n borstkas![]()
![]()
Ja, ik dusquote:
Jamaardatwasomdatalhetanderealbezetwaaaaaas!quote:
Zo voel ik me nog een beetje man en dat is een fijn gevoelquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je er fijn aan? Ik vind het vooral mooier. Zou mijn benen echt niet zomaar kaalscheren.
"Test eerst op een plekje om te kijken of je allergisch bent"quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:04 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
hoelang liet je 't erop? dat is ontharingscreme, dit is een waxroller.
Ik breng je naar de zevende hemel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent dan de engel in die hemel.
Round one...........quote:
Bij de user welquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:05 schreef Alexandrier het volgende:
Waarom denkt iedereen veet=ontharingscreme. Je denkt bij vaseline toch ook niet direct aan anaal.
Nee, aangezien Vaseline en condooms niet samengaanquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:05 schreef Alexandrier het volgende:
Waarom denkt iedereen veet=ontharingscreme. Je denkt bij vaseline toch ook niet direct aan anaal.
OudeEngel was ook al bezet? ;p ;pquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaardatwasomdatalhetanderealbezetwaaaaaas!
Clubkampioen kwon-do karate jongeman!quote:
Whoever says Hell hath no fury like a woman scorned, has clearly never met a homosexual slightly inconvenienced!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
OudeEngel was ook al bezet? ;p ;p
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo voel ik me nog een beetje man en dat is een fijn gevoel
Foqing geile tanga was dat en nog Surinaams ook dus met heerlijk bafbare billen. Boh. Er was hier jaren geleden een tata meisje van 17 die iedereen die niet aan anaal deed ging aanvallen. Focking geil. Suusje_V.quote:
doe je anaal met condoom?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, aangezien Vaseline en condooms niet samengaan
quote:
Wat wou je doen dan? Hem injecteren met HIV?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whoever says Hell hath no fury like a woman scorned, has clearly never met a homosexual slightly inconvenienced!!!!!
Dan jas ik echt al mijn aderen openquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Met scheermesje blijft het fijnst
Ja jammer dat SuusjeV niet meer actief is idd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Foqing geile tanga was dat en nog Surinaams ook dus met heerlijk bafbare billen. Boh. Er was hier jaren geleden een tata meisje van 17 die iedereen die niet aan anaal deed ging aanvallen. Focking geil. Suusje_V.
Oeh, my kind girl!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Foqing geile tanga was dat en nog Surinaams ook dus met heerlijk bafbare billen. Boh. Er was hier jaren geleden een tata meisje van 17 die iedereen die niet aan anaal deed ging aanvallen. Focking geil. Suusje_V.
Jij bent echt een enorme oetlul, is t niet?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? Hem injecteren met HIV?
Nu maak je me bang.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whoever says Hell hath no fury like a woman scorned, has clearly never met a homosexual slightly inconvenienced!!!!!
Ik zou er uit zijn als Carrie na het balquote:
Redelijk ja, problemen mee?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorme oetlul, is t niet?
Zo noemen wij dat nietquote:
Wat een bizarre baffetisj heb jijquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou er uit zijn als Carrie na het bal
Neh, ik ga weekend vierenquote:
Ken je die kakker nog, iets met cookie? Of die letterlijke dwerg die iedereen aanviel die niet uitging.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jammer dat SuusjeV niet meer actief is idd.
In de oudere versies speelde ik altijd met Sonya maar toen kwam Tanya hhnnnggggquote:
Draagt hij dat bij zich? Of uit een flesje in het medicijnkastje.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? Hem injecteren met HIV?
I could make it a you problem too, my dear.quote:
Doei xoxoxquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ik ga weekend vieren
Je komt er met een sisser vanaf!
Klopt, heb geen idee waar het vandaan komt want in porn gebeuren wel meer dingen waar ik gern fetisj voor heb.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een bizarre baffetisj heb jij
Ja Tonya is wel fijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de oudere versies speelde ik altijd met Sonya maar toen kwam Tanya hhnnngggg
Hij heeft er waarschijnlijk flink wat geld voor over om jou te baffen. Hij bood laatst Myrr al 10k voor een tongzoen, dus sla je slag.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een bizarre baffetisj heb jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, waar kick je nog meer op dat eigenlijk best wel raar is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Klopt, heb geen idee waar het vandaan komt want in porn gebeuren wel meer dingen waar ik gern fetisj voor heb.
Gaat ik hiermee toch f flekker m'n weekend in, ja toch niet dan?quote:
Hoe dan, rimme? Eating cake? Nasi ete?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk flink wat geld voor over om jou te baffen. Hij bood laatst Myrr al 10k voor een tongzoen, dus sla je slag.Ben zo benieuwd hoe ze hierop reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik benieuwd naar de praktische invulling van dit dreigement.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I could make it a you problem too, my dear.
Hoeveel vrouwenanussen heb je al gelikt?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Klopt, heb geen idee waar het vandaan komt want in porn gebeuren wel meer dingen waar ik gern fetisj voor heb.
Ik tap t af van de steeds meer voorkomende domme hetero's die denken dat t een gay ding isquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Draagt hij dat bij zich? Of uit een flesje in het medicijnkastje.
Doei fijn weekendquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ik hiermee toch f flekker m'n weekend in, ja toch niet dan?
Ciao bello's!
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk flink wat geld voor over om jou te baffen. Hij bood laatst Myrr al 10k voor een tongzoen, dus sla je slag.Chloro sowieso 15k voor 1x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk flink wat geld voor over om jou te baffen. Hij bood laatst Myrr al 10k voor een tongzoen, dus sla je slag.Eh, nee bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
4 maar 1 ervan was een prostituee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwenanussen heb je al gelikt?
Dreigement, belofte, grootspraak. Je mag het helemaal interpreteren zoals JIJ dat wil. Zo ben ik.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de praktische invulling van dit dreigement.
Yuk, wel even testje daarna gedaan hoop ik?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
4 maar 1 ervan was een prostituee.
Lekker bezig bitchquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreigement, belofte, grootspraak. Je mag het helemaal interpreteren zoals JIJ dat wil. Zo ben ik.
Fijne dag nog he.
laatst was je nog maagdquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
4 maar 1 ervan was een prostituee.
facesitting maar heb nog niemand bereid gevonden die dat wil.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel, waar kick je nog meer op dat eigenlijk best wel raar is.
Dus het is ook dom om niet te liegen dat je onveilige seks hebt gehad met een man die ook onveilige seks heeft met andere mannen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik tap t af van de steeds meer voorkomende domme hetero's die denken dat t een gay ding is
En dan dreig ik er mee! "Pas op, pas op!" zo voor hun ogen bengelend.
EN NU ISS HET GVD WEEKEND!
Jaquote:
Hoezo yuk? Algemeen of die prostituee? Nee, was een high class escort.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Yuk, wel even testje daarna gedaan hoop ik?
Ja dus?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:17 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Hoezo yuk? Algemeen of die prostituee? Nee, was een high class escort.
Baffen an sich vind je vies of alleen als je dat uitvoert op een hoer? En beffe?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus?
Gewoon vies idee, maar ik zal wel weer preuts zijn ofzo.
Ga je dan ook met het puntje van je tong naar binnen om zo de binnenkant een beetje mee te pakken, daar zitten vast nog restjes. Sowieso in de gleufjes van de kringspier.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:17 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Hoezo yuk? Algemeen of die prostituee? Nee, was een high class escort.
omgquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook met het puntje van je tong naar binnen om zo de binnenkant een beetje mee te pakken, daar zitten vast nog restjes. Sowieso in de gleufjes van de kringspier.
Het eerste en het tweede. Beffen is ook niet mijn favoriete bezigheid maar vooruit dan maar, want vind het ook zo hypocriet om me wel te laten pijpen maar dan andersom niet te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:19 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Baffen an sich vind je vies of alleen als je dat uitvoert op een hoer? En beffe?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het eerste en het tweede. Beffen is ook niet mijn favoriete bezigheid maar vooruit dan maar, want vind het ook zo hypocriet om me wel te laten pijpen maar dan andersom niet te doen.
Nee joh..quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het eerste en het tweede. Beffen is ook niet mijn favoriete bezigheid maar vooruit dan maar, want vind het ook zo hypocriet om me wel te laten pijpen maar dan andersom niet te doen.
Koning, steun en toeverlaat, rots in de branding, trouwe vriend en man die ik met plezier zou pijpen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:22 schreef Chloroform het volgende:
Zou die poes echt uitlikken alsof het een ijscohoorntje was en ik alleen de chocoladerand wil hebben
Vind dat gewoon niet per se zo geweldig, kan toch? Heb ook een baard en snor dus dat is ook niet altijd handig.quote:
Moest gewoon lachen om jequote:
Dikke baard en snor dus?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Vind dat gewoon niet per se zo geweldig, kan toch? Heb ook een baard en snor dus dat is ook niet altijd handig.
Je vraagt dit aan Hans hè?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil weleens wat meer diepgang.
Wel echt jammer.. niets beter dan een man die geniet van een lekker kutje.. net als een vrouw die echt geniet van pijpen..quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Vind dat gewoon niet per se zo geweldig, kan toch? Heb ook een baard en snor dus dat is ook niet altijd handig.
hmmquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koning, steun en toeverlaat, rots in de branding, trouwe vriend en man die ik met plezier zou pijpen.
je klinkt niet als een gepassioneerde minnaarquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ja echt jammer, Jimmy is haast perfect maar net dat hequote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel echt jammer.. niets beter dan een man die geniet van een lekker kutje.. net als een vrouw die echt geniet van pijpen..
Wij gaan toch nooit neuken dus wat dat betreft mis je er niks aan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel echt jammer.. niets beter dan een man die geniet van een lekker kutje.. net als een vrouw die echt geniet van pijpen..
Hahahaquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
True. Jammer voor jouw meisje danquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wij gaan toch nooit neuken dus wat dat betreft mis je er niks aan.
Nou hequote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt jammer, Jimmy is haast perfect maar net dat he
Och, heb weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:26 schreef Drug het volgende:
[..]
je klinkt niet als een gepassioneerde minnaar
Die heb ik trouwens nog helemaal niet gebeft. We hebben sowieso geen relatie dus dan voel ik me ook niet echt geroepen.quote:
Hier kan ik om janken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens nog helemaal niet gebeft. We hebben sowieso geen relatie dus dan voel ik me ook niet echt geroepen.
waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik doe bij kreunen wel mmmm en bij nadenken met een h ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |