Wat zien jullie in dit plaatje hier?quote:
Eerst een laptop, toen de eiffeltoren, nu een bos.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dit plaatje hier?
coolquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:31 schreef I. het volgende:
[..]
Eerst een laptop, toen de eiffeltoren, nu een bos.
magiequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dit plaatje hier?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
harde werker. Nog een kipsaté gehad ?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cool
heb daar ook een over nagedacht om te maken
doe je 4 opties of zo, 1 met een verboden plaatje van een piemel of zo, en met wat geluk zien de mods de andere.
Heb ik ooit geprobeerd in elkaar te bakken, een poll afbeelding puur op basis van cookies, maar dat werkte nietquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
kan je beste leuke topics mee maken, mmmm, en plaatjes kunnen cookies plaatsen toch?
wat ik wou is, dat een gebruiker wel steeds dezelfde afbeelding blijft zien.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:34 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ooit geprobeerd in elkaar te bakken, een poll afbeelding puur op basis van cookies, maar dat werkte niet
goed verhaalquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:35 schreef I. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt, liep ik net met m'n lasagne en kaas naar de kassa, kwam ik er achter dat ik m'n portemonnee niet bij me had. Ben toen maar weer terug naar huis gegaan.
zo'n lange reis naar de supermarkt en dan je portemonnee niet bij je hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:35 schreef I. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt, liep ik net met m'n lasagne en kaas naar de kassa, kwam ik er achter dat ik m'n portemonnee niet bij me had. Ben toen maar weer terug naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:35 schreef I. het volgende:
Ben ik nu thuis, kom ik er achter dat ik vergeten ben de lasagne en kaas terug te leggen.
Volgens mij gaat dat niet lukken, omdat een image een externe resource is, en die doorgaans geen cookies mogen plaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat ik wou is, dat een gebruiker wel steeds dezelfde afbeelding blijft zien.
Dus dat de server waar de afbeelding gehaald wordt een random image pakt, en in de cookie bij de gebruiker plaatst welke dit was, en wanneer de gebruiker refreshed de server eerst die cookie bekijkt en dan dezelfde image geeft zodat mensen niet snel zien dat het een random image is.
Maar Danny zij dat images op FOK! wel cookies kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet lukken, omdat een image een externe resource is, en die doorgaans geen cookies mogen plaatsen.
Daarom werkten de facebook en google plug-ins ook nooit met iframes, maar met JS snippets.
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo'n lange reis naar de supermarkt en dan je portemonnee niet bij je hebben...
UI's misschienquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar Danny zij dat images op FOK! wel cookies kunnen plaatsen.
zijquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeiquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boekjensquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
Spannend verhaal van I. Zou boek schrijven hierover
ja vooral als je zo ver de super woont hequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
JaWas een impulsieve actie, moet ik niet meer doen.
zij zei zijden zeikers zijn zeldzaamquote:
nee zij zei saai zijquote:
Ja, hele wandeltocht voor niksquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja vooral als je zo ver de super woont he
quote:De aanwezigheid van http://voorem.nl/ in zoekresultaten verbeteren
Aan: Webmaster van http://voorem.nl/
Uit de systemen van Google blijkt dat u onlangs uw site heeft geverifieerd in Search Console (of een site heeft gemaakt met Blogger of Google Sites waarvoor deze verificatie automatisch wordt uitgevoerd). We hebben enkele tips voor u om optimaal te profiteren van deze gratis service en de prestaties van uw site op Google Zoeken te verbeteren.
heb ik voor niks die grootschalige campagne opgezetquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:42 schreef I. het volgende:
Maar voorem hoeft nog helemaal niet gevonden te worden.
Oh die zijn altijd welkom hoorquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik voor niks die grootschalige campagne opgezet
Ok.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:20 schreef devzero het volgende:
Ja, maar meer dan een glimlach is het niet waard
Er zijn leuke nerd jokes (voor nerds) en er zijn nerd jokes bedacht om aan te geven hoe serieus het werk is waarmee ze bezig zijn. "Onze node_modules bevat nu zoveel crap dat het zwaarder is dan een zwart gat". Hihi hoho.quote:
Ja maar daar is deze nerd joke helemaal niet voor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn leuke nerd jokes (voor nerds) en er zijn nerd jokes bedacht om aan te geven hoe serieus het werk is waarmee ze bezig zijn. "Onze node_modules bevat nu zoveel crap dat het zwaarder is dan een zwart gat". Hihi hoho.
lawlquote:
Dit is een mooie blog daarover What’s really wrong with node_modules and why this is your faultquote:
Moedergrappen zijn de ultieme zolderkamer-autist grappen die er bestaan, subtiel en grof tegelijkertijd en voor buitenstaanders uitermate beledigendquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind ik meer iets voor moedergrappen
quote:
niet de enige denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb lol met mezelf. Alleen ben ik de enige die daar lol in heeft.
Die kardashian was leuk, eminem is beetje flauw.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb lol met mezelf. Alleen ben ik de enige die daar lol in heeft.
quote:
even lezenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een mooie blog daarover What’s really wrong with node_modules and why this is your fault
moest net denken aan de superbowl reclame ''siri lost her voice''quote:
Niet iedere grap met een toetsenbord is nerd humor. Je kunt bijna stellen dat grappen over digital assistants op je telefoon zo gewoon zijn dat het geen nerd humor meer isquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind ik meer iets voor moedergrappen
Alexa toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
moest net denken aan de superbowl reclame ''siri lost her voice''
heeft niks met elkaar te maken maar oke
niet de toetsenbord grap maar de eerdere grappen over Eminem en kardashian toch wel beetje.. vind ik..denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet iedere grap met een toetsenbord is nerd humor. Je kunt bijna stellen dat grappen over digital assistants op je telefoon zo gewoon zijn dat het geen nerd humor meer is
laat maar .quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet de toetsenbord grap maar de eerdere grappen over Eminem en kardashian toch wel beetje.. vind ik..denk ik
Ja die wel omdat je een beetje moet weten wat padding en word-spacing attributen zijn en dat combineren met de wat gezettere billen van Kim en het rappen van Eminem.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet de toetsenbord grap maar de eerdere grappen over Eminem en kardashian toch wel beetje.. vind ik..denk ik
Slaponnquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja Alexa bedoel ik. ben beetje moe
Prima samengevatquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja die wel omdat je een beetje moet weten wat padding en word-spacing attributen zijn en dat combineren met de wat gezettere billen van Kim en het rappen van Eminem.
vergaderingenquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar ze zitten op me te wachten in een vergadering.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:01 schreef I. het volgende:
Mijn nagelschaartje is magnetisch. Hoezo dat nou opeens.
maar dat probeer ik juist te vermijden anders ben ik morgen middag weer moequote:Op woensdag 13 juni 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Als je nu gaat slapen ben je vannacht rond 1:00 weer uitgerust wakker
Morgenochtend zijn de winkels ook openquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
maar dat probeer ik juist te vermijden anders ben ik morgen middag weer moeen ik wil morgen gaan winkelen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:05 schreef Limoentjuh het volgende:
mijn tel doet het wel weer een beetje
ik moet alsnog een andere hebben en die krijg ik vrijdag. maar nou kan ik tenminste weer whatsappenquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef I. het volgende:
[..]Gelukkig maar. Nog geen nieuwe gekocht dus
hoe gaat het werken aan voorem ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef I. het volgende:
je wilde vanochtend heel graag een probleem oplossen, is dat nog gelukt ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:11 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik, de kaartjes de huiskleur van de desbetreffende supermarkt geven? Dus Jumbo diepe gele kleur et cetera?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik, de kaartjes de huiskleur van de desbetreffende supermarkt geven? Dus Jumbo diepe gele kleur et cetera?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
is wel leuk , maar kan ook beetje druk worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik, de kaartjes de huiskleur van de desbetreffende supermarkt geven? Dus Jumbo diepe gele kleur et cetera?
Weer nieuwe UI zie ikquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is wel leuk , maar kan ook beetje druk worden dan
Ahh, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik moet alsnog een andere hebben en die krijg ik vrijdag. maar nou kan ik tenminste weer whatsappen
Gaat niet heel goedquote:
Niet geluktquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je wilde vanochtend heel graag een probleem oplossen, is dat nog gelukt ?
Hij is erg passendquote:
Zou ik niet doen. Lijkt mij ook te druk overkomen. Misschien als watermerk op de achtergrond de logo's gebruiken, 30% opacity oid. Dat kan misschien nog wel leuk ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik, de kaartjes de huiskleur van de desbetreffende supermarkt geven? Dus Jumbo diepe gele kleur et cetera?
Klopt, even kijken, ik mag hun logo's niet gebruiken anders gaan ze mij de moeder neuken voor geld.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is wel leuk , maar kan ook beetje druk worden dan
Mag niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef I. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Lijkt mij ook te druk overkomen. Misschien als watermerk op de achtergrond de logo's gebruiken, 30% opacity oid. Dat kan misschien nog wel leuk ogen.
er moeten 5 of 7 verschillen zijn met hun logo toch en dan mag het wel?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt, even kijken, ik mag hun logo's niet gebruiken anders gaan ze mij de moeder neuken voor geld.![]()
ik probeer het wel even keertje en als het te druk is idd dan niet.
Volgens mij gebruiken de meeste wel redelijke kleuren, en zal iemand niet bij veertien winkels boodschappen doen.
Refereren naar een bedrijf dmv. een logo mag prima. Is niet verboden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt, even kijken, ik mag hun logo's niet gebruiken anders gaan ze mij de moeder neuken voor geld.![]()
ik probeer het wel even keertje en als het te druk is idd dan niet.
Volgens mij gebruiken de meeste wel redelijke kleuren, en zal iemand niet bij veertien winkels boodschappen doen.
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:28 schreef I. het volgende:
[..]
Refereren naar een bedrijf dmv. een logo mag prima. Is niet verboden.
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
er moeten 5 of 7 verschillen zijn met hun logo toch en dan mag het wel?
volgens mensen in WGR niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:28 schreef I. het volgende:
[..]
Refereren naar een bedrijf dmv. een logo mag prima. Is niet verboden.
kan je later doen als je multimiljonair bent geworden met je appquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
ja ik heb geen zin in juridisch gezeik met ze.
Voor zover ik weet wel ja. En als het niet mag, moeten ze je altijd eerst waarschuwen. Ze kunnen niet direct een eis of zaak aanspannen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens mensen in WGR niet.![]()
Dus watermerk logo's op achtergrond tegels mag?.
of... als de zeehonden aan de macht komenquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je later doen als je multimiljonair bent geworden met je app
Nou ja de Jumbo alleen al heeft een miljarden omzet, die zullen denk ik een juridisch team hebben waar je liever niet mee te maken hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je later doen als je multimiljonair bent geworden met je app
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja de Jumbo alleen al heeft een miljarden omzet, die zullen denk ik een juridisch team hebben waar je liever niet mee te maken hebt.
quote:
Dan eisen we gewoon dat iedere supermarkt een zeehond als logo heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
of... als de zeehonden aan de macht komen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan eisen we gewoon dat iedere supermarkt een zeehond als logo heeft.
FD?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:35 schreef I. het volgende:
Ik heb ooit in een ver verleden een nieuwssite gehad die data scrape'te van de 10 grootste nieuwssites, met logo en alles er bij. Liep best aardig, na een paar maanden kreeg ik pas een berichtje van FD, of ik nog van plan was de gebruiksrechten van de 14000+ artikelen nog wou betalen, of dat ik ze toch maar ging verwijderen. Dat laatste toen dus maar gedaan.Verder nooit meer iets over gehoord.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat 10% van de vis naar de zeehonden gaat
Financieel dagblad.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
FD?
En beter ja, zulke dingen kan je beter niet op de hals halen.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:36 schreef I. het volgende:
Ik kwam met mijn artikelen ook hoger te staan in Google dan hun artikelen, dat hielp ook niet mee.
Ah oké.quote:
Verdienen ze wel vind ik.quote:
Betere SEO ja, gebruikte de titel van de artikelen als directe url's, snake-cased. Pagina's bestonden verder enkel en alleen uit de artikelen, dus H1, H2/3's en p-tags. Meta-keys en description per pagina op basis van de kopteksten, dat soort ongein.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe dat dan?
beter SEO? Of had je meer pagehits?
Ah ja, snap niet dat het FD dat zelf niet doet, als je een beetje budget hebt huur je toch wel een expert in lijkt mij.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:40 schreef I. het volgende:
[..]
Betere SEO ja, gebruikte de titel van de artikelen als directe url's, snake-cased. Pagina's bestonden verder enkel en alleen uit de artikelen, dus H1, H2/3's en p-tags. Meta-keys en description per pagina op basis van de kopteksten, dat soort ongein.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef Limoentjuh het volgende:
l. houdt zich met meerdere dingen bezig
Ik zal mij nog even inlezen erover.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef I. het volgende:
Maarreh Flip, ik zou het gewoon doen hoor. Logo's gebruiken.Je kan natuurlijk ook een mailtje sturen om te vragen of je hun logo's mag gebruiken, maar wat ik al zei, ze kunnen niet direct een zaak aanspannen. Ik zou me er persoonlijk niet druk om maken.
True, doen ze nu vast ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja, snap niet dat het FD dat zelf niet doet, als je een beetje budget hebt huur je toch wel een expert in lijkt mij.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal mij nog even inlezen erover.![]()
Maakt het wel net wat mooier, maar geen zin in gezeur omdat ik ook ga scrapen.
ja dat is ook wel zo, geen VS gelukkig. :xquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland aardig wat rechten als ontwikkelaar hoorIk zou me er niet zo druk over maken.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo, geen VS gelukkig. :x
weet jij hoe die website met use case planner ook alweer heet?
Jaaaa die zocht ik.quote:
Vraag mij af of dit invloed heeft op die collectieve rechtzaak tegen de rookindustrie.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:21 schreef aloa het volgende:
Zoveel meer teer en nicotine zit er in je sigaret dan eerder bekend was
Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vraag mij af of dit invloed heeft op die collectieve rechtzaak tegen de rookindustrie.
Het voelt als een soort spaarpot bij mij eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:37 schreef I. het volgende:
Waarom voelen statiegeldbonnen altijd aan als korting op je boodschappen, terwijl je dat bedrag al wel gewoon betaald hebt.
In beide gevallen nepperij natuurlijk, want je spaart er niks mee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voelt als een soort spaarpot bij mij eigenlijk.
Dus we worden niet belazerdquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:21 schreef aloa het volgende:
Camel probeert het te ontkennen, want "Ja, dat onderzoek is vele malen strenger!!"quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:21 schreef aloa het volgende:
"People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it."quote:
wereld nieuws, mijn leven is compleet nu met deze informatiequote:Op woensdag 13 juni 2018 18:56 schreef aloa het volgende:
Gerard Joling deed in Ellen & Naomi: 24 uur mandekking een nogal grote onthulling. De zanger vertelde namelijk met hoeveel mensen hij de lakens heeft gedeeld.
Volgens Gerard heeft hij met maar liefst 4500 mensen seks gehad. Van dat aantal waren er zes of zeven vrouw volgens de zanger. Dan blijven er dus zo'n 4494 mannen over die het bed hebben gedeeld met Gerard. Geer is er dus niet vies van of zoals hij zelf zou zingen: 'ik hou d'r zo van.'
Terechtquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb de lege quotes van haags en mark in mijn lijst van favoriete wijze citaten
Haha ja dat gevoel heb ik ook altijd maar is natuurlijk volledig onterechtquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:37 schreef I. het volgende:
Waarom voelen statiegeldbonnen altijd aan als korting op je boodschappen, terwijl je dat bedrag al wel gewoon betaald hebt.
Ja jammer is datquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja dat gevoel heb ik ook altijd maar is natuurlijk volledig onterecht
Ja en vind het wel een goede borg. Mag van mij ook op blikjes en 0,5 l flesjes worden ingevoerdquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ja jammer is datEerst een blij gevoel, en dan ben je thuis, denk je, oh, ja, nee, toch niet.
Doen ze in Duitsland al. Zie je mensen met vuilniszakken vol bierblikken bij de flessenautomaat staanquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en vind het wel een goede borg. Mag van mij ook op blikjes en 0,5 l flesjes worden ingevoerd
Gaat er ook niet om dat ze niet uit afval te scheiden zijn, maar uit de natuur.quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Die blikjes zijn relatief makkelijk te scheiden door afvalverwerking toch? Met magneten dacht ik
quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij moet even inhalen voor 2 dagen
Zkr dan wan worden ze ook niet meer op straat gegooidquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Statiegeld op kleine flessen vind ik prima
Hoop dat ze dat hier ook invoeren, die energy blikjes kom ik vaak tegenquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:25 schreef I. het volgende:
[..]
Doen ze in Duitsland al. Zie je mensen met vuilniszakken vol bierblikken bij de flessenautomaat staan
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat hier ook invoeren, die energy blikjes kom ik vaak tegen
Preciesquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Zkr dan wan worden ze ook niet meer op straat gegooid
Wat een held.quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:30 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)raude-met-statiegeld
Geen statiegeldfraude plegen!quote:
Lege drankkartonnen, verpakkingsplastic en blikwerk gooi ik gescheiden van het restafval over de balustrade. Beetje aan het milieu denken en zo.quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
Statiegeldflessen gooi ik nooit over de balustrade, dus jullie hebben gelijk
Beginnen er zich ook al gescheiden hoopjes afval te vormen daar beneden?quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lege drankkartonnen, verpakkingsplastic en blikwerk gooi ik gescheiden van het restafval over de balustrade. Beetje aan het milieu denken en zo.
Weet ik veel wat ze er mee doen daar beneden, dat is mijn pakkie an niet hoorquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Beginnen er zich ook al gescheiden hoopjes afval te vormen daar beneden?Of gooi je het wel gewoon op de zelfde hoop, alleen na elkaar.
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze er mee doen daar beneden, dat is mijn pakkie an niet hoor
Dat zijn me toch altijd irritante mensen, met een quote in hun sig.quote:
Ja hallo, ík lever het gescheiden aan, zoals ze willen, als het dan niet goed gaat is dat niet mijn schuld hè.quote:
Walgelijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn me toch altijd irritante mensen, met een quote in hun sig.
DAMN U INTERNET!1!1!!1quote:
Man man manquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vergeet ik koffie te zetten omdat ik met fok bezig ben
En nou nog vijf keer omdat de wasmachine klaar was en er nog van allerlei andere zut tussendoor komt. Mijn attention span is echt 5 seconden geloof ik.quote:
Dan ga je ook dood.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zag in de Jumbo 1,5 literflessen energy
In flessen toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zag in de Jumbo 1,5 literflessen energy
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nou nog vijf keer omdat de wasmachine klaar was en er nog van allerlei andere zut tussendoor komt. Mijn attention span is echt 5 seconden geloof ik.
Jawel, want dat zijn van die zachte plastic flessen, die, wanneer de druk er af is, van ellende in elkaar zakken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hoeft het niet in één keer leeg te drinken
Is niet zo lekker per 1,5 liter. Minder sterkquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hoeft het niet in één keer leeg te drinken
Preciesquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:33 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel, want dat zijn van die zachte plastic flessen, die, wanneer de druk er af is, van ellende in elkaar zakken.
qua cafeïne zelfde toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is niet zo lekker per 1,5 liter. Minder sterk
Kwaaltje van me. Zodra ik ook maar iets in het huishouden ga doen loopt alles door elkaar heen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Toen er nog c1000 bestond had ik ooit een fles gekocht
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Zeehondenfluisteraar waarom zo verdrietigquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
er is iets stukquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 juni 2018 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
![]()
![]()
[/quote
Zeehondenfluisteraar waarom zo verdrietig?
best wel ja, c1000, konmar, edah, super de boer, basismarkt enz. Allemaal wegquote:Opwoensdag 13 juni 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het supermarktlandschap verschraalt hier aardig met al die fusies en overnames trouwens.
Snel! Ductape!quote:
Daar heb ik ook wel last van jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kwaaltje van me. Zodra ik ook maar iets in het huishouden ga doen loopt alles door elkaar heen.
Onlangs nog vond ik mezelf terug terwijl ik de spoelbak in het aanrecht aan het ontkalken was. "Eeeeeh, ik was toch eigenlijk iets anders aan het doen? Oh kijk, daar staat de vuilnis! Dat was het! Ik ging de vuilnis weg brengen! *Loopt naar voordeur* Oh, de stofzuiger, dat was het ja, ik was aan het stofzuigen".
En WD40quote:
What happened.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
![]()
![]()
is hetzelfdequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Te maken met je app? En niet je hart mogen we hopen
Zekerquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het supermarktlandschap verschraalt hier aardig met al die fusies en overnames trouwens.
basismarkt, dacht dat niemand die kendequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best wel ja, c1000, konmar, edah, super de boer, basismarkt enz. Allemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |