SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
Wat snap je niet aan 'wereld'kampioenschap?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:10 schreef Aiciu het volgende:
Het WK 2026 wordt wederom niet in een voetballand georganiseerd, oké eentje dan met Mexico, maar de VS en Canada zijn toch geen voetballandenDie weten amper wat buitenspel is
In Marokko heb je tenminste nog mensen met passie, zoek maar eens naar Raja of Wydad Casablanca, bovendien ook lekker in de buurt van het voetbalcontinent Europa en qua reisafstanden beter te doen.
Klacht: ons spelletje wordt verneukt door mensen met geld en macht. Kanker op en ga lekker golftoernooien organiseren of dat saaie Formule 1. Laat volkssporten lekker bij wat het is.
WK is Europa + Zuid Amerika. De rest hebben er niks te zoeken in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'wereld'kampioenschap?
Gelukkig neemt niemand jou serieus. Zelfs hier niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
WK is Europa + Zuid Amerika. De rest hebben er niks te zoeken in mijn ogen.
Bukken voor de VSquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:23 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand jou serieus. Zelfs hier niet.
Jij bent zeker ook zo'n figuur die vindt dat finales voor neutrale kijkers is, in plaats van voor de echte fans die het hele seizoen komen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:27 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Goede comeback zeg. Probeer het later nog eens.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:23 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand jou serieus. Zelfs hier niet.
Nee hoor, ik ben zo een figuur die jou een aansteller vindt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n figuur die vindt dat finales voor neutrale kijkers is, in plaats van voor de echte fans die het hele seizoen komen?
Geen ware voetballiefhebber dus.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zo een figuur die jou een aansteller vindt.
Als ware voetballiefhebber vindt je dus dat een WK alleen in zuid amerika of europa mag plaatsvinden?quote:
De hele VS zit juist vol met mensen die er geen verstand van hebben en die er over gaan schrijven, die erover geïnterviewd gaan worden, die het op tv gaan analyseren enz. enz.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:07 schreef Max-Westerman het volgende:
USA
Lekker vanaf een uur of 18:00 tot 5:00 in de ochtend voetbal kijken zonder de mensen die er opeens verstand van hebben
Maar die hangen niet om mij heen tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:11 schreef Fokpop het volgende:
[..]
De hele VS zit juist vol met mensen die er geen verstand van hebben en die er over gaan schrijven, die erover geïnterviewd gaan worden, die het op tv gaan analyseren enz. enz.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |