Dan moet je je wijf niet zo stalken..quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:51 schreef jigggy het volgende:
En dan steeds oppervrolijk en vriendelijk te woord moeten staan terwijl ik slecht geslapen heb en het liefst in bed lig en niemand te woord wil staan
fulltime ,volgend jaar weer een hboquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:19 schreef Mark031 het volgende:
In een kledingwinkel werken![]()
Ik mag hopen dat het een bijbaan is?
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2018 13:00 schreef Goudenvis het volgende:
Klerewinkel
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH SNAP JE HEM
De derde alweer mislukt, misschien accepteren dat kleding verkopen jou kwaliteit is en meer zal je niet bereiken, toch verdien je na een paar jaar 2600,- in zon shop.quote:
ik heb mijn mbo afgerond en ga nu naar mijn eerste hboquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:41 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
De derde alweer mislukt, misschien accepteren dat kleding verkopen jou kwaliteit is en meer zal je niet bereiken, toch verdien je na een paar jaar 2600,- in zon shop.
Relatable ik kan je de hand schuddenquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:51 schreef jigggy het volgende:
En dan steeds oppervrolijk en vriendelijk te woord moeten staan terwijl ik slecht geslapen heb en het liefst in bed lig en niemand te woord wil staan
Zlm op school blijvenquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik heb mijn mbo afgerond en ga nu naar mijn eerste hbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |