Mooie is dat Sanne kippengaas heeft besteld van 3 x 3 meter voor de renquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kippen moeten in een hok, daar is Kris echt op tegen.
Make my dayquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef espri het volgende: Fluisteren ze nu dat 12 uur nog iemand komt?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het beeft minder iin Grun sinds Jiske in Crailo is geland
Ja hoorde het fluisteren door "de dames."quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Make my dayMeer input, meer leven in de brouwerij.
Ja zat er ook al naar te kijken. Wil het wel even los zien.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Volgens mij heeft Hiske enorm veel en heel dik haar.
Mooi haar, maar lijkt bovenop roder dan aan de zijkanten?quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Denk dat die Hiske zich niets laat zeggen, prima tegengasser.
Komt door de zon, werkt hetzelfde als blond haar, bovenop lichter.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mooi haar, maar lijkt bovenop roder dan aan de zijkanten?
Ik hoop geen modepoppetjes, deze keer. Die waren er genoeg in 1quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:21 schreef zodeju het volgende:
Misschien geen knappe of modepoptje, maar wel een verfrissend type.......
Daarom, bij Hiske is het bovenop donkerderquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Komt door de zon, werkt hetzelfde als blond haar, bovenop lichter.
34quote:
Ik denk het ook, ze lijkt mij leiderschap capaciteit te hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:26 schreef pullup het volgende:
Hiske lijkt me wel iemand die John lekker lik op stuk gaat geven als hij haar bezigheden hobby's gaat noemen
[ afbeelding ]
net of er geen beugels waren in grunquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr kan wel een opleggert in die snavel heur
koelere wat een ruimte
Er is gezongenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:27 schreef Hagenesie het volgende:
Is er al gezongen voor Adriaan of is hij door iedereen gefeliciteerd?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze het slim en heel tof die kistjes, echt iets van utopia
oke, thanksquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is gezongenhij kreeg een bosje geplukt gras en bloemen en zijn eigen portemonnee
ging ff lachen ..quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
net of er geen beugels waren in grun
Allebeiquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:27 schreef Hagenesie het volgende:
Is er al gezongen voor Adriaan of is hij door iedereen gefeliciteerd?
Ook echt allemaal precies hetzelfde, juist iets unieks in elk kistje maakt het leuk.....gaat om fabrieksmeuk lijken zo.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jammer dat de kistjes van hout zijn en niet meer met liefde gemaakt. De kistjes zijn geruild voor spullen.
Da vind ik het wel knap dat ie er 20¤ voor gaat vragen, veel te duur!
Jessie is al lang blij dat ze geen rivaal krijgt betreft Mike....en is dus al weer klaar met haar.quote:
Ouwehoerenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben die meiden vandaag al wat uitgevoerd? Het is al half 11.
Zullen ze moeten kiezen??quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:33 schreef spapaars het volgende:
Dus er zal er nog 1 komen als ze kandidaat is.
Denk ik ook aan.quote:
Dat zei ik net al, hoorde ze fluisteren dat er om 12 uur nog iemand kwam...quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:33 schreef spapaars het volgende:
Dus er zal er nog 1 komen als ze kandidaat is.
Dat moet nog blijken........quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Jullie kunnen wel afgeven op John met z'n kistjes, maar die is tenminste nuttig bezig.
Sjon en Mike zijn TOP.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Jullie kunnen wel afgeven op John met z'n kistjes, maar die is tenminste nuttig bezig.
helemaal goed hoor, maar hij is degene die andere inbreng afdoet als hobbyactige vrouwendingen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Nee, dat zei ze er achteraan, ik sta nooit in de keukenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef mazaru het volgende:
Sanne zegt dat zij geen spullen door elkaar gooit met koken. Dat vind ze te gedurft.
Heeft zij wel eens gekookt dan?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:37 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze er achteraan, ik sta nooit in de keuken
Waarom als ze nog niet compleet zijn? Denk dat ze minimaal een paar weken compleet gaan zijn voordat er een stemming komt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het net zo zal gaan als in 1.
en was sportdocente, denk lang geledenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer één met overgewicht....Ze mogen allemaal wel gaan sporten daar en dan doel ik op de vrouwen...
Overleving vet, die gaan als dunne dennetjes naar huisquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer één met overgewicht....Ze mogen allemaal wel gaan sporten daar en dan doel ik op de vrouwen...
Hiskequote:Op woensdag 13 juni 2018 10:38 schreef zodeju het volgende:
Jessie kan ook totaal geen weerwoord hebben.
Maaike zegt lekker groot op hout schrijven dat er zaterdag opendag is....
Jessie; Die ik had gemaakt zijn groot zat.....midden in een gesprek met meerdere.
dokter is er vandaag niet, geslotenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne dr enkel.. geen last meer?
dokter gebeld?
Op tv oog je 10 kg zwaarder, ze heeft maat 40/42 zei ze, niet echt een hele grote maatquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien willen ze niet sporten, niet iedereen is onzeker over zijn lichaamquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja maar de dokter heeft nascholing... ze kon vervanger bellen maar dat zei ze er niet bij, alleen, de dokter is er niet, lekker dan...quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dokter gebeld?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, hoe in godsnaam kom ik aan Maaike......
Eindigt allebei op KEquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat gewoon nog weken duren voor ze compleet zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:38 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Waarom als ze nog niet compleet zijn? Denk dat ze minimaal een paar weken compleet gaan zijn voordat er een stemming komt.
Sanne dr enkel en rug zijn spontaan door de here genezen vanwege de kippen, als zijnde een geschenk.....quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dokter gebeld?
Niet iedereen is gecharmeerd van de twinlijntjes.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Op tv oog je 10 kg zwaarder, ze heeft maat 40/42 zei ze, niet echt een hele grote maat
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne bij de kist
vreetwaar spotteh ...
OH... en nuquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar de dokter heeft nascholing... ze kon vervanger bellen maar dat zei ze er niet bij, alleen, de dokter is er niet, lekker dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is niet belangrijk hoor en heeft nooit hongerquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne bij de kist
vreetwaar spotteh ...
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH... en nu
ze had vreselijk ondraaglijke pijnen...
wat een ellende voor die meidZe heeft alleen pijn als er geen aandacht voor dr is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH... en nu
ze had vreselijk ondraaglijke pijnen...
wat een ellende voor die meidAnder pijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al het schuim drinkt tegenwoordig ook uit slotenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:44 schreef Amphorapotje het volgende:
En ook weer dezelfde waterfilter in Hiske dr kist![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Al het schuim drinkt tegenwoordig ook uit sloten
Of al lang uit Groningen weg geweestquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is geen geboren Groningse zo te horen
5 jaar in Frankrijk gewerkt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Of al lang uit Groningen weg geweest
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brendan is ook een steentje aan het losaaien met zijn voet
Dat ratelde Sanne tegen de nieuwe. Ze gaan over anderhalve maand stemmen ook als ze er nog niet allemaal zijnquote:
die is zijn 16¤ bel te goed down the drain aan het verwerken en aangezien ie weet hoe Utopia werkt weet ie dat ie als het sukkeltje van de dag op de tv neergezet gaat worden. Kan zijn ego niet aan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:49 schreef espri het volgende:
Brandon is echt een type op zichzelf he? Staat nu ook weer alleen te werken zonder contact met anderen.
Thanks! Heb ook die stream aanstaan, maar net gemist denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ratelde Sanne tegen de nieuwe. Ze gaan over anderhalve maand stemmen ook als ze er nog niet allemaal zijn
Gisterenavond had hij ineens praatjes. Alle nieuwe mensen konden bij voorbaat al de pot op van hem. Want die hadden niet gedaan wat hij allemaal al had gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die is zijn 16¤ bel te goed down the drain aan het verwerken en aangezien ie weet hoe Utopia werkt weet ie dat ie als het sukkeltje van de dag op de tv neergezet gaat worden. Kan zijn ego niet aan.
Daar komen ze straks wel achter.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:54 schreef Crabapple het volgende:
Bellen voor een wateraansluiting, zal PWN contante betaling accepteren?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arme Mario met al die lekkere wijven in Utopia
quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arme Mario met al die lekkere wijven in Utopia
Het zal wel moeten, die vijver is op een gegeven moment leeg.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zelfvoorzienend my ass, mevrouw wil ook een waterleiding met kraan en douche
Ja daar begin je toch ook gelijk mee, gaan ze eerst een week stratenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het zal wel moeten, die vijver is op een gegeven moment leeg.
Water kan je zelf niet maken.
het is ook een ras wuppy.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisterenavond had hij ineens praatjes. Alle nieuwe mensen konden bij voorbaat al de pot op van hem. Want die hadden niet gedaan wat hij allemaal al had gedaan
in Afrika lukt het ook nog steeds met een waterput 💪🏻quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het zal wel moeten, die vijver is op een gegeven moment leeg.
Water kan je zelf niet maken.
Die keus heb ik nooit begrepen. Dat het een opdracht zou zijn, is mij te makkelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daar begin je toch ook gelijk mee, gaan ze eerst een week straten
Dit is Nederland.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
in Afrika lukt het ook nog steeds met een waterput 💪🏻
Ja beter dan z'on volks type iigquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:59 schreef Crabapple het volgende:
Maar Hiske heeft wel vriendelijk gezicht en best mooie ogen zo zonder make-up
En ze spreekt normaal Nederlands gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja beter dan z'on volks type iig
ff de binnekant aanschouwenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:59 schreef Crabapple het volgende:
Maar Hiske heeft wel vriendelijk gezicht en best mooie ogen zo zonder make-up
Je moet er wel mee over straat somsquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff de binnekant aanschouwen
mooi bord kan je niet eten
5quote:
Zeker weten, ik denk dat met een mooi karakter mensen ook mooier ogenquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff de binnekant aanschouwen
mooi bord kan je niet eten
Nou ik vind Jessie om te zien wel een leuk meisjequote:
huh 😇quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik vind Jessie om te zien wel een leuk meisje
* Ghostbuster gaat vast rennen
Snap niet waarom zo'n aansteller door de casting is gekomen... Man wat kan dat mens klagen...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou meid ff je haar los .. en alle meuk uit
dan kunnen we door hier
Om de streamers te vermaken..quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet waarom zo'n aansteller door de casting is gekomen... Man wat kan dat mens klagen...
juist daarom, hebben wij ook wat te klagenquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet waarom zo'n aansteller door de casting is gekomen... Man wat kan dat mens klagen...
Dat kuiltje in haar wang en ogen maakt haar een vriendelijk gezicht hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
ze is niet echt lelijk hoor, best een prettig gezicht
Net als die meiden die niet de mooiste zijn enzo .quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook als ze zo'n ontevreden bekkie trekt??quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik vind Jessie om te zien wel een leuk meisje
* Ghostbuster gaat vast rennen
Er zijn nog meerdere daarin nuttig bezig John is een opgefokt mannetje die denkt dat hij daar een beetje denkt dat hij het voor het zeggen heeft.quote:
Dat kan niet hè, hallo dit is de COS, graag binnen 2 minuten doorgeven of je op d'r schuimt of dat ze kapot moet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind nog niets van Hiske.. ga t wel zien hoe of wat
I know al gelezen wat ze van haar uiterlijk vinden.. niet zo mijn dingquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat kan niet hè, hallo dit is de COS, graag binnen 2 minuten doorgeven of je op d'r schuimt of dat ze kapot moet.
indd.. we moeten door hequote:Op woensdag 13 juni 2018 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat kan niet hè, hallo dit is de COS, graag binnen 2 minuten doorgeven of je op d'r schuimt of dat ze kapot moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het belangrijkste is de ervaring waarmee mensen de deur uit gaan
.. denk ff aan de streamers rooie
ff je haar los......
ff keuring graagPrachtig haar heeft ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt daar haar gebit..quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vind die Hiske echt zo'n typetje paardenmeisje, hele dag in de manege scharrelen
dat is de Bijenkorf op en top het gaat om de ervaring, belevenis in de winkel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:15 schreef Gooddeal het volgende:
Bezoekers moeten het leuk hebben gehad, dan komen ze weer terug.
Hiske snapt het.
niet te geloven he, maar goedquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de kippen zijn van mij en niet van jou wat een kleuter
Ik heb geen idee, alleen ben ik n ooit zo blij met dat zelfvoorzienend volkquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:18 schreef Gooddeal het volgende:
Op waarderen lukt nog steeds niet. sms-en ook niet.
Dat mag en kan maar ze zitten wel in een programma die wel zulke mensen nodig hebben . om werkelijk iets op te zetten uit t niets en met niets..quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, alleen ben ik n ooit zo blij met dat zelfvoorzienend volk
Hopelijk is zij daar niet zo drammert over. De tijd zal het leren
goede conclusiequote:Op woensdag 13 juni 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind nog niets van Hiske.. ga t wel zien hoe of wat
Goed hequote:
Zonder internet en laptopquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen hebben zij geen internet en kunnen ze het niet ophalenquote:
Ze hebben Richard toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zonder internet en laptop
niks komt daar uit het niets het is een freaky illusion show.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag en kan maar ze zitten wel in een programma die wel zulke mensen nodig hebben . om werkelijk iets op te zetten uit t niets en met niets..
Zelfs al zouden ze Richard 100 euro moeten betalen om het op te halen zijn ze nog goedkoop uitquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alleen hebben zij geen internet en kunnen ze het niet ophalen
Dat is waar. Daar kunnen ze het niet zelf voor makenquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zouden ze Richard 100 euro moeten betalen om het op te halen zijn ze nog goedkoop uit
Niets is wat het lijkt...quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:26 schreef Gooddeal het volgende:
Mike gaat bellen. Hoe dan zonder beltegoed.
Als het zo op MP staat is dat gewoon marktconformquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
moest marktconform niet marktplaatsconform
Van de nieuwe, Hiskequote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef Charmian het volgende:
[..]ik vind het nu al niks (van wie moet ik iets vinden?)
Goede tactiek, als je meteen met gestrekt been naar binnen komt stormen maak je geen vrienden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heel kritisch is Hitske nog niet, stelt wat vragen thats it
ook weer waar maar ja ze moeten wel door zettings vermogen hebben daar. geen fatsoenlijk bed eten drinken . ik doe t ze niet na in ieder gevalquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef goldback het volgende:
[..]
niks komt daar uit het niets het is een freaky illusion show.
mogen ze nooit internet?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alleen hebben zij geen internet en kunnen ze het niet ophalen
okay talpa conformquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zo op MP staat is dat gewoon marktconform
voor een sport juffrouw komt ze nu niet echt sportief over...juf zorg en welzijn was een stuk strakker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van de nieuwe, Hiske
[ afbeelding ]
diepte-analyse zsm please
Lijkt mij van wel, maar er is nog geen geld om e.e.a. te bestellen en abbo's te kunnen betalenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Appie opwaardeer staat op een bonquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
mike met telefoon en kassabon of briefje?
Gaat opwaarderen wat Brandon niet lukte.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
mike met telefoon en kassabon of briefje?
Nog wel. Ik kan me nog herinneren dat ze in 1 ook energie kregen van de bezoekers op de markt. Later werd er alleen nog maar minderwaardig over gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:29 schreef Gooddeal het volgende:
Bezoekers worden in ieder geval wel meer gewaardeerd dan in uto 1.
dat had ik denk nog wel gered maar die half zachte idioten en dat "alles verbogen" talpa met "geen regels geen wetten" niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook weer waar maar ja ze moeten wel door zettings vermogen hebben daar. geen fatsoenlijk bed eten drinken . ik doe t ze niet na in ieder geval
Eens kijken of hij wat meer bijdehand isquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Gaat opwaarderen wat Brandon niet lukte.
Hebben ze wel eten voor die beestjes?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:20 schreef mazaru het volgende:
Er MOET een kippenhok komen zegt Sanne. Opdracht van de regie dus
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nog wel. Ik kan me nog herinneren dat ze in 1 ook energie kregen van de bezoekers op de markt. Later werd er alleen nog maar minderwaardig over gedaan
Is besteld vanochtendquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze wel eten voor die beestjes?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens kijken of hij wat meer bijdehand is
Debielen trekken ook debielen aan welquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Klopt. Vooral het laatste jaar was tenenkrommend.
Laatste jaar heb ik niet meer gezien. Ik vond de mensen echt niet leuk meer en ben afgehaakt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Klopt. Vooral het laatste jaar was tenenkrommend.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Debielen trekken ook debielen aan wel
Als ik het goed gehoord heb hebben ze nog 30 euroquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:26 schreef Gooddeal het volgende:
Mike gaat bellen. Hoe dan zonder beltegoed.
nou voor die 15 ¤ die ze nu elke keer aan Richard betalen hadden ze een goedkoop telefoontje met internet kunnen bestellen alles kan via 4g tegenwoordig dus ook nog heel snel, dan zelf alles bestellen en laten bezorgen, dat was het eerste wat ik had gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, maar er is nog geen geld om e.e.a. te bestellen en abbo's te kunnen betalen
Rijst en linzen zatquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze wel eten voor die beestjes?
Verstandig ook welquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laatste jaar heb ik niet meer gezien. Ik vond de mensen echt niet leuk meer en ben afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |