Is ook wel zo en zijn propagandamachine was blijkbaar best geweldig, al blijft het frappant dat een volk van honderden miljoenen mensen zich door een kleine actieve minderheid zo laat fucken natuurlijk. Al is dat misschien wel een menselijk dingetje, we laten ons graag leiden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tjs, als 80% van het land arme boer was en hij zogezegd opkwam voor de rechten van de arme boer dan is het natuurlijk gemakkelijk om een flinke meerderheid achter je te krijgen om vervolgens alle macht te grijpen en als dictator compleet het tegenovergestelde te doen
Wat klopt eraan dan? Het is toch geen bewering? Het is een erkenning van onbegrip.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klopt net zo als de relativiteitstheorie.
Met 1 asian chick kom je in een bepaalde tijd klaar, en met 2 asians in de helft van de tijd. Maar.. die verdubbeling/verhalvering gaat niet eeuwig door. Uiteindelijk is er een oneindige hoeveelheid asian chicks nodig om over de klaarkom barriere heen te komen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klopt net zo als de relativiteitstheorie.
Ik dacht dat dat gele koorts heette.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:16 schreef SpecialK het volgende:
wat voor aantrekkingskracht de Chinese vrouwen zouden kunnen hebben waardoor de mannen hun voortplantingsdrift niet kunnen onderdrukken
100 jaar later hebben we daar zelfs een term voor "Asian Chasers"
Verkrachting, moord, slavernij etc. zijn ook menselijk gedrag. Net als zeuren over bepaalde aspecten van menselijk gedrag. Dus?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Racisme is gewoon menselijk gedrag. Ik heb er geen problemen mee. Het gezeur van de laatste tijd
er over vind ik veel hinderlijker.
Gelukkig bestaan er nu 400 verschillende genders zodat kinderen toch nog wat uit het hoofd moeten lerenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:13 schreef LXIV het volgende:
Deze denkbeelden zijn echt tot 1980 volstrekt gemeengoed geweest. Zelfs figuren als Coudenhoven-Kalergi erkenden dit. Wij leerden op school nog dat er primitieve rassen waren (Aboriginals, bosjesmannen).
Pas vanaf 1980 is er een massale beweging in gang gezet om te verkondigen dat alle rassen precies gelijk zijn en dat er enkel verschil is in de hoeveelheid pigment in de huid, een irrelevant onderscheid dus! Nu wordt zelfs gezegd dat rassen niet bestaan, een verzinsel zijn (social construct).
Once you go Asian you never go Caucasianquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gele koorts heette.
Vergeleken met zijn intelligentie wel idd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Einstein vond waarschijnlijk dat 95% van de medemens verschrikkelijk dom was.
We hoeven het niet over moslims te hebben. Ik onderbouw gewoon mijn stelling dat het vreemd is om mensen die in andere tijden leefden voortdurend langs hedendaagse maatstaven te leggen. En dat onderbouw ik met een prikkelend voorbeeld, temeer omdat selectieve verontwaardiging op de loer ligt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat de Fok!carrousel in post 15 weer van start is gegaan. We kunnen het weer over moslims hebben
Ach de SJW-volk valt zelfs over de huidskleur van Pythagoras die al 2500 jaar dood is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:04 schreef Lothiriel het volgende:
Tsjaa, zou me niet verwonderen als de gemiddelde Chinees toen door gebrek aan enig onderwijs een groot licht was. Maar ik bereid me alvast voor op een SJW-shitstorm
Beetje dimmen maatquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:12 schreef Dven het volgende:
Is dit niet een beetje als zeggen dat Europeanen dom zijn terwijl het eigenlijk enkel maar de Limburgers zijn
Wat is er dan met de huidskleur van Pythagoras?quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach de SJW-volk valt zelfs over de huidskleur van Pythagoras die al 2500 jaar dood is.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met 1 asian chick kom je in een bepaalde tijd klaar, en met 2 asians in de helft van de tijd. Maar.. die verdubbeling/verhalvering gaat niet eeuwig door. Uiteindelijk is er een oneindige hoeveelheid asian chicks nodig om over de klaarkom barriere heen te komen.
It's physics.
Religie is ook zo'n dingetje wat menselijk gedrag is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Verkrachting, moord, slavernij etc. zijn ook menselijk gedrag. Net als zeuren over bepaalde aspecten van menselijk gedrag. Dus?
Nog steeds zijn grote delen dat., Zijn observaties zitten er niet heel ver naast. De conclusies die hij vervolgens trekt wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:22 schreef Jordy-B het volgende:
Beetje flauwekul dat we commentaar gaan leveren over het wereldbeeld van iemand die honderd jaar geleden in Azië kwam kijken.
En China was begin vorige eeuw ook tamelijk achtergesteld gebied.
Zo prikkelend vind ik je voorbeeld niet. Ik hoor dat gezeik over Mohammed juist constant. Hier op FOK!, van opiniemakers en van politici. Dat Einstein racistische dingen schreef lees ik nu voor het eerst. Gandhi schreef ook allerei racistische dingen over donkere afrikanen, hoor ik ook stukken minder over dan over Mohammed.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hoeven het niet over moslims te hebben. Ik onderbouw gewoon mijn stelling dat het vreemd is om mensen die in andere tijden leefden voortdurend langs hedendaagse maatstaven te leggen. En dat onderbouw ik met een prikkelend voorbeeld, temeer omdat selectieve verontwaardiging op de loer ligt.
Soortgelijke selectieve verontwaardiging is er ook over een onderwerp als slavernij. Sommige mensen zijn er nog steeds niet over uitgepraat dat Europeanen tot medio 19e eeuw donkere mensen tot slaaf maakten. Dat terwijl (moderne) slavernij vandaag de dag op tal van plaatsen nog steeds aan de orde is.
Alles wat we doen is menselijk gedrag. Daar zijn we mensen voor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Religie is ook zo'n dingetje wat menselijk gedrag is.
Past wel in jouw rijtje.
Topic gaat over Einstein. Niet over mohammed of over andere moslims. Kap eens met die ongein alles naar een links/rechts weldenkende mensen/moslim discussie te betrekken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Zo prikkelend vind ik je voorbeeld niet. Ik hoor dat gezeik over Mohammed juist constant. Hier op FOK!, van opiniemakers en van politici. Dat Einstein racistische dingen schreef lees ik nu voor het eerst. Gandhi schreef ook allerei racistische dingen over donkere afrikanen, hoor ik ook stukken minder over dan over Mohammed.
[..]
Alles wat we doen is menselijk gedrag. Daar zijn we mensen voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |